eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Zapewnienie na okres 3 lat systemu druku wraz z serwisem w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-16

Ogłoszenie nr 510416071-N-2021 z dnia 2021-02-16 r.
Gmina - Miasto Elbląg:

Zapewnienie na okres 3 lat systemu druku wraz z serwisem w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 763186-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540544878-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina - Miasto Elbląg, krajowy numer identyfikacyjny 17074771500000, Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 552353536
faks: 552393334
e-mail: dzp@umelblag.pl
www: www.umelblag.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie na okres 3 lat systemu druku wraz z serwisem w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.271.74.2020.AS

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia:
Zapewnienie na okres 3 lat systemu druku wraz z serwisem w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

Przedmiot główny:
CPV: 79.80.00.00 - 2
Nazewnictwo wg CPV: Usługi drukowania i powiązane

Główne miejsce świadczenia usług: Urząd Miejski w Elblągu ul. Łączności 1 82-300 Elbląg

2. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie na okres 3 lat systemu druku wraz z serwisem w Urzędzie Miejskim w Elblągu

3. Zakres zamówienia:
System obejmuje obsługę 50 urządzeń wielofunkcyjnych czarno-białych, do 500 użytkowników. Przewidywana ilość wydruków to 1 500 000 stron rocznie.

4. Urządzenia wielofunkcyjne muszą spełniać następujące wymagania:
1) Podstawowe:
a) rok produkcji urządzenia - urządzenie nowe lub używane, rok produkcji nie wcześniejszy niż 2019;
b) stan urządzenia - przebieg nie większy niż 30 000 stron;
c) funkcje - kopiowanie, skanowanie kolorowe, drukowanie, faksowanie, automatyczne kopiowanie dwustronne jednoprzebiegowe lub dwuprzebiegowe, automatyczne drukowanie dwustronne, skanowanie dwustronne jednoprzebiegowe lub dwuprzebiegowe w kolorze, wydruk poufny, wydruk szyfrowany, znak wodny;
d) technologia drukowania - laserowa monochromatyczna, o rozdzielczości min. 1200x1200 dpi przy druku;
e) maksymalne obciążenie miesięczne - 120 000 stron
f) prędkość kopiowania i drukowania A4 zgodnie z normami ISO / IEC 24734 i ISO / IEC 24735 (ESAT) - minimum 40 stron A4/minutę przy kopiowaniu/drukowaniu jednostronnym, minimum 21 stron A4/minutę przy kopiowaniu/drukowaniu dwustronnym;
g) czas wydruku pierwszej strony lub wykonania pierwszej kopii - maximum 6 sekund przy wydruku lub kopiowaniu ze stanu gotowości;
h) prędkość skanowania - minimum 80 stron A4/min.;
i) interfejs - 10/100/1000 Base-TX, 2 x Hi-Speed USB 2.0 Host, 1 x Hi-Speed USB 2.0 Device;
j) procesor – minimum 1,2 GHz 4 rdzenie;
k) pamięć - minimum 2 GB;
l) typy sterowników - minimum PCL5e, PLC6, PostScript 3 (dopuszczalna emulacja);
m) Kompatybilność sterowników - WIN XP/7/8/10 (32/64 bit); Windows Vista (32/64 bit) Windows Server 2003/2008/2008R2 (32/64); Windows Server 2012 (64); Windows Server 2016; Windows Server 2019;
o) powiększenie - 25 – 400% w odstępach 1%, automatyczne powiększenie;
p) ilość kopii - 1 – 999;
r) pojemność papieru - minimum 2 kasety uniwersalne o łącznej pojemności min. 800 arkuszy 80g/m2, podajnik ręczny o pojemności minimum 100 arkuszy 80g/m2, własne formaty papieru;
s) obsługiwane formaty papieru - 10 Envelope, 7 3/4 Envelope, 9 Envelope, A4, A5, DL Envelope, Executive, Folio, JIS-B5, Legal, Letter, Statement, Universal, Oficio, A6;
t) podajnik dokumentów ADF - automatyczny dwustronny na minimum 50 arkuszy;
u) panel operacyjny - wyświetlacz o przekątnej min. 4” dotykowy w języku polskim, klawiatura numeryczna;
v) dodatkowe - rozbudowa o opcjonalne podajniki papieru, możliwość rozbudowy podajników papieru do łącznej pojemności, co najmniej 2000 arkuszy, możliwość rozbudowy o podajnik z zamkiem
2) Skaner:
a) typ skanera – kolorowy;
b) rozdzielczość - min. 600 x 1200 dpi;
c) tryby - skanowanie do poczty elektronicznej, zapisywanie w folderze sieciowym, zapisywanie w pamięci USB, wysyłanie do serwera FTP, wysyłanie do serwera sFTP, wysyłanie do faksu LAN, wysyłanie do faksu internetowego, lokalna książka adresowa, protokół SMTP przez SSL, usuwanie pustych stron, usuwanie krawędzi, automatyczne wykrywanie kolorów, niewielkie rozmiary plików PDF;
d) formaty plików - JPEG, PDF, PDF kompaktowy, PDF/A, XPS; Szyfrowany PDF;
3) Inne:
a) wydajność materiałów eksploatacyjnych oryginalnych (wyprodukowanych przez producenta sprzętu) - wydajność bębnów - powyżej 60 000 stron;
b) wydajność materiałów eksploatacyjnych oryginalnych (wyprodukowanych przez producenta sprzętu) - wydajność tonerów - powyżej 16 000 stron;
c) czytnik kart - Mifare
d) sposoby druku sieciowego - LPR/LPD, Direct IP (Port 9100), Enhanced IP (Port 9400), Secure IP (Port 96xx), FTP, TFTP, ThinPrint .print integration, IPP 1.0, 1.1, 2.0 (Internet Printing Protocol), Microsoft Web Services WSD, Pull Printing;
e) protokoły zarządzania siecią - HTTP, HTTPs (SSL/TLS), SNMPv1, SNMPv2c, SNMPv3, WINS, IGMP, BOOTP, RARP, APIPA (AutoIP), DHCP, ICMP, DNS, DDNS, mDNS, ARP, NTP, Telnet, Finger;
f) bezpieczeństwo sieci - SNMPv3, 802.1x Authentication: MD5, MSCHAPv2, LEAP, PEAP, TLS, TTLS, IPSec.

5. Zamawiający wymaga, aby parametry dostarczonego systemu zarządzania środowiskiem wydruku spełniały minimalne wymagania:
1) Rejestracja i zliczanie wydruków przesyłanych na drukarki sieciowe, których kolejki zainstalowane są na serwerach wydruku i udostępnione stacjom roboczym.
2) Rejestracja i zliczanie kopii wykonanych na urządzeniach wielofunkcyjnych przez użytkownika.
3) Rejestracja i zliczanie wydruków lokalnych (USB, IP drukarki).
4) Wydruk poufny możliwość odbioru prac na urządzeniach pracujących w zdefiniowanej grupie wydruku podążającego.
5) Identyfikacja użytkownika przy urządzeniach w grupie wydruku podążającego za pomocą kart zbliżeniowych będących w eksploatacji przez Zamawiającego, karty MIFARE.
6) Możliwość przydzielenia dodatkowych identyfikatorów zastępczych dla użytkownika w systemie.
7) Blokowanie wszystkich funkcji urządzenia wielofunkcyjnego do momentu poprawnego uwierzytelnienia. Uwierzytelnienie musi odbywać się na podstawie dwóch metod: loginu i hasła domenowego lub karty.
8) Możliwość automatycznego łączenia karty zbliżeniowej z użytkownikiem AD na urządzeniu.
9) Możliwość skonfigurowania systemu (osobno dla każdego urządzenia) aby wydruk był zwalniany bezpośrednio po autoryzacji użytkownika na urządzeniu.
10) Użytkownik może wydelegować prawa do odbioru swoich prac na urządzeniu innemu użytkownikowi.
11) Możliwość definiowania limitów ilościowych i kosztowych dla użytkownika, grup użytkowników lub na urządzenie.
12) Możliwość wprowadzenie limitów na wydruki, po przekroczeniu których, użytkownik nie będzie miał możliwości druku oraz kopiowania.
13) Interfejs Administratora oraz Użytkownika realizowany poprzez przeglądarkę internetową.
14) Możliwość sprawdzania przez każdego z użytkowników wykorzystania własnego limitu oraz stanu wydruków poprzez portal www.
15) Użytkownik musi mieć możliwość podglądu na urządzeniu wielofunkcyjnym swojego aktualnego stanu konta.
16) Po zalogowaniu kartą przy urządzeniu, użytkownik powinien mieć automatycznie wypełnione pole „do” własnym adresem e-mail przy wyborze opcji skan na e-mail.
17) Administrator systemu powinien mieć możliwość wprowadzenia polityki wydruku na automatyczne przekształcanie drukowanych np. e-maili na wydruk o odpowiednich parametrach lub na odpowiednie urządzenie w systemie druku.
18) Administrator powinien mieć możliwość zdefiniowania automatycznej konwersji wydrukowanego dokumentu na duplex dla zdefiniowanej grupy użytkowników.
19) Administrator powinien mieć możliwość blokowania wydruku na wybranych urządzeniach dla zdefiniowanych grup.
20) Możliwość automatycznego lub zaplanowanego generowania raportów zgodnie z zadanym przez Zamawiającego harmonogramem i rozsyłanie ich do zainteresowanych osób drogą mailową.
21) Interfejs Administratora oraz Użytkownika w języku polskim.
22) Administrowanie systemem zarówno po stronie administratora jak i użytkownika musi odbywać się poprzez przeglądarkę internetową.
23) Możliwość automatycznej elektronicznej archiwizacji drukowanych dokumentów.
24) Administrator musi mieć możliwość wyznaczenia dla jakiego użytkownika, grupy użytkowników, drukarki, grupy drukarek funkcja archiwizacji ma być włączona.
25) Archiwizowana praca ma być pełnym obrazem dokumentu (wszystkie strony) dostępnym do przeglądania za pomocą panelu administratora przez stronę www.
26) Oprogramowanie powinno pokazywać aktualny stan materiałów eksploatacyjnych.
27) Oprogramowanie powinno mieć możliwość wprowadzania znaku wodnego (użytkownik, data wydruku, losowy ciąg znaków jako identyfikator wydruku) do prac drukowanych na odpowiednich drukarkach.
28) Możliwość wyszukania szczegółów zadania wydrukowana poprzez identyfikacje za pomocą znaku wodnego.
29) Oprogramowanie powinno mieć możliwość sprawdzania poprawnej ilość wydrukowanych stron oraz wprowadzania korekt jeżeli praca nie została wydrukowana w całości.
30) Możliwość instalacji oprogramowania na systemach operacyjnych Linux, Microsoft Windows Vista i nowsze, Microsoft Windows Server oraz Mac OSX.
31) Możliwość rozliczania druku ilościowego i kosztowego per Lokalizacja: Urząd, Departament itp.
32) Zarządzanie grupami: Synchronizacja użytkowników i grup z Active Directory.
33) Możliwość przypisywania kosztów strony do urządzenia według wielkości strony.
34) Zbieranie liczników do raportów z urządzeń sieciowych i lokalnych.
35) Zbieranie z drukarek sieciowych danych:
a) numer seryjny,
b) nazwa i model drukarki.
36) Zarządzanie politykami druku:
a) tworzenie polityk dla poszczególnych użytkowników,
b) tworzenie polityk dla poszczególnych departamentów.
37) Polityki:
a) wymuszanie duplex,
b) możliwość tworzenia własnych polityk wydruku nie zdefiniowanych przez system.
38) Wymaganie techniczne:
a) jedna konsola zarządzająca,
b) zainstalowany klient na stacji użytkownika, podający aktualne jego koszty, oraz wyświetlający powiadomienia definiowane przez administratora systemu.
39) Możliwość podglądu logów systemowych w czasie rzeczywistym za pomocą interfejsu webowego administratora.
40) Możliwość blokowania pola adresata wysyłki skanowanych plików na email, na osobę aktualnie zalogowaną.
41) Możliwość wyboru urządzeń fizycznych (MFP lub drukarka) na jakich użytkownik może wydrukować z odpowiedniej drukarki wirtualnej.
42) Możliwość zliczania wykonanych kopii lub faxów oraz wydruków w podziale na użytkowników.
43) Możliwość czasowego blokowania możliwości wydruku dla drukarki lub osoby za pomocą interfejsu systemu.
44) Możliwość definiowania (w momencie wydruku) czy praca ma być przypisana do osobistego konta użytkownika czy do specjalnej grupy wcześniej skonfigurowanej w oprogramowaniu.
45) Możliwość generowania własnych raportów nie zdefiniowanych w systemie za pomocą kreatora.
46) Możliwość dodania pracy do kolejki wydruku poprzez stronę internetową. Wydruk bez sterownika.
47) Ścieżka podążania wydruku musi opierać się tylko na kolejkach Windows. System nie może zmieniać ścieżki podążania dokumentu np. poprzez katalogi Windows.
48) Możliwość realizacji wydruku za pomocą funkcji e-mail to print. Użytkownik wysyła pracę za pomocą email na wcześniej zdefiniowaną skrzynkę pocztową, a następnie oprogramowanie na podstawie adresu email nadawcy dodaje do kolejki wydruku pracę załączoną w wiadomości.
49) Możliwość wydruku z urządzeń mobilnych za pomocą funkcji e-mail to print.
50) Możliwość definiowania własnych komunikatów do użytkowników przy błędzie wydruku.
51) Możliwość generowania wykresów na podstawie raportów drukowania.
52) Możliwość przypisywania uprawnień do administrowania oprogramowaniem na podstawie Active Directory.
53) Możliwość wyłączenia logowania nazw dokumentów lub nazw użytkowników z poziomu oprogramowania.
54) Możliwość włączenia Single Sign-On dla portalu użytkownika na komputerach z systemem Windows.
55) Możliwość integracji zewnętrznego źródła z numerami kart użytkowników.
56) Rejestracja i zliczanie wydruków przesyłanych na drukarki sieciowe, których kolejki zainstalowane są na serwerach wydruku i udostępnione stacjom roboczym.
57) Możliwość instalacji wieloserwerowej przy czym możliwość globalnego (we wszystkich oddziałach) zarządzania powinna odbywać się na jednym serwerze aplikacji.
58) Przy instalacji wieloserwerowej (w różnych oddziałach) możliwość zachowania funkcjonalności wydruku podążającego w oddziale w momencie braku połączenia z serwerem aplikacji (centralnym).
59) Brak limitu licencyjnego dla ilości stawianych serwerów master oraz slave.
60) Możliwość dodawania do prac drukowanych i kopiowanych kodów billingowych, pozwalających przypisać koszt danej pracy do poszczególnych projektów (oddzielnie od przypisywania do MPK).
61) Możliwość implementacji Systemu w oparciu o różne bazy danych (m.in. MS SQL, SQL Express, PostgreSQL, MySQL, Oracle).
62) Zgodność systemu druku z systemami operacyjnymi posiadanymi przez Zamawiającego tj. Microsoft Windows Vista i nowsze.

Wymagania dotyczące serwisu i materiałów eksploatacyjnych zawarte są w § 7 i 8 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.

6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w pkt 4. formularza OFERTA podał producenta i model oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych.

7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

9. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług.

10. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 563000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: DKS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Energetyczna 15
Kod pocztowy: 80-180
Miejscowość: Kowale
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 442800.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 442800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 442800.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.