To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-03
Zakup i dostawa środków czystości i higieny oraz akcesoriów gospodarczych w 2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 607349-N-2020
Numer ogłoszenia: 540531125-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Wymagany termin wykonania zamówienia: - dla części zamówienia nr 1 - od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 04.01.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.; - dla części zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 04.01.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.; - dla części zamówienia nr 3 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 04.01.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.
I. 1) NAZWA I ADRES:
telefon: 261 313 015
faks: 261 313 304
e-mail: 21wog@ron.mil.pl
www: www.21wog.wp.mil.pl
adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/21wog
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa środków czystości i higieny oraz akcesoriów gospodarczych w 2021 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 49/SZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup i dostawa środków czystości i higieny oraz akcesoriów gospodarczych w 2021 r. z podziałem na trzy części zamówienia. Część zamówienia nr 1 – Akcesoria gospodarcze i materiały higieniczne - 56 pozycji asortymentowych - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I; Część zamówienia nr 2 – Preparaty chemiczne i środki czystości - 38 pozycji asortymentowych - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I; Część zamówienia nr 3 – Czyściwa bawełniane - 2 pozycje asortymentowe - szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I. Zamówienie realizowane jest z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 5 do SIWZ. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw dla poszczególnych pozycji asortymentowych podano w załączniku nr 1 i 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.83.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Wymagany termin wykonania zamówienia: - dla części zamówienia nr 1 - od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 04.01.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.; - dla części zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 04.01.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.; - dla części zamówienia nr 3 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 04.01.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Akcesoria gospodarcze i materiały higieniczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 100340.98 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PPHU "DAFI" ADAM ŁOBODZIŃSKI
Email wykonawcy: handel2@dafipapier.pl
Adres pocztowy: ul. Kombatantów nr 1
Kod pocztowy: 15-110
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 102920.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 211544.00
Waluta: PLN
NAZWA: Preparaty chemiczne i środki czystości;
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienia dokonano na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W postępowaniu dla części zamówienia nr 2 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Czyściwa bawełniane
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w części zamówienia nr 3, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z uwagi na to, że była to jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu w tej części postępowania, Zamawiający nie ma możliwości wyboru kolejnej oferty, w związku z czym unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) w związku z art. 94 ust. 3 ustawy Pzp, tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu oraz jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o którym mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zabezpieczenie scenotechniki podczas plenerowej imprezy masowej pn. "Dni Elbląga2024"
- Wykonanie dokumentacji projektowej pod nazwą: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2081N ulicy Portowej w Elblągu"
- ZP/16/2024 Dostawy środków czystości
- Budowa drogi leśnej z placem składowym nr 201 DSD ppoż nr 45 Leśnictwo Dębica
- Zakup widowni mobilnej do Małej Sceny w Teatrze im. Aleksandra Sewruka w Elblągu.
- ZP/15/2024 Wzmocnienie części stropu nad parterem na Oddziale Rehabilitacji Ogólnej i Neurologicznej w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu w lokalizacji przy ul. Stefana Żeromskiego 22
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru.
- Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zakup środków higienicznych i środków czystości na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa profesjonalnych środków czystości do systemu sprzątania, dozowników, drobnego sprzętu i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania
- Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby Akademii Pożarniczej w Warszawie
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.