eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przeprowadzenie lokalnych oraz ogólnopolskich kampanii outdoorowych w roku 2021 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-01

Ogłoszenie nr 510411050-N-2021 z dnia 2021-02-01 r.
Szczecińska Agencja Artystyczna:

Przeprowadzenie lokalnych oraz ogólnopolskich kampanii outdoorowych w roku 2021 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767655-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540549526-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Szczecińska Agencja Artystyczna, krajowy numer identyfikacyjny 27982900000000, al. Wojska Polskiego 64, 70-479 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 91 4840017
faks: 91 4840017
e-mail: sekretariat@saa.pl
www: www.saa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Miejska Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie lokalnych oraz ogólnopolskich kampanii outdoorowych w roku 2021 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): saa/16/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 1 zamówienia
Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 1 – wielki format 1. Ekspozycja reklam na powierzchniach reklamowych wraz z drukiem, wyklejeniem, ekspozycją, montażem i demontażem czterech naściennych reklam wielkoformatowych typu frontlight (reklama na materiale typu siatka lub frontlight) w następujących wymiarach, miastach i lokalizacjach: 1) Gorzów - powierzchnia ekspozycyjna co najmniej 150 metrów kwadratowych, zlokalizowana w ścisłym centrum miasta, w miejscu o dużym natężeniu ruchu samochodowego i pieszego, przy ulicy Bolesława Chrobrego lub ulicy Spichrzowej. 2) Koszalin - powierzchnia ekspozycyjna co najmniej 60 metrów kwadratowych, zlokalizowana w ścisłym centrum miasta, w miejscu o dużym natężeniu ruchu samochodowego i pieszego, przy ulicach Armii Krajowej, Krakusa i Wandy lub Zwycięstwa. 3) Zielona Góra - powierzchnia ekspozycyjna co najmniej 90 metrów kwadratowych, zlokalizowana w ścisłym centrum miasta, w miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszego, ograniczone ulicami Boh. Westerplatte, Chrobrego, Niepodległości, Żeromskiego, Mickiewicza, aleja Wojska Polskiego. 2. Termin ekspozycji reklam 01.04.2021 r. – 30.04.2021 r. 3. Reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) 4. Wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne. 5. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 6. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 7. Wykonawca zobowiązuje się zdemontować reklamę w ciągu 60 dni od dnia zakończenia kampanii.
Część 2 zamówienia
Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 2 - billboardy 18’ 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 84 reklam na nośnikach o powierzchni ekspozycyjnej min. 18 m2 każdy, w terminie od 01.04.2021 r. do 15.04.2021 r. w następujących miastach oraz ilościach: 1) Warszawa – w ilości 20 sztuk; 2) Poznań – w ilości 20 sztuk; 3) Wrocław – w ilości 20 sztuk; 4) Gorzów – w ilości 10 sztuk; 5) Koszalin – w ilości 10 sztuk; 6) Zielona Góra – w ilości 4 sztuk. 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast oraz na głównych skrzyżowaniach. 3. Wymagane parametry nośników: a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 4. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 5. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 6. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
Część 3 zamówienia
Lokalna kampania outdoorowa nr 3 - billboardy 18’ 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 20 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.04.2021 r. do 30.04.2021 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych. Za miejsca o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych rozumie się: centrum miasta Szczecin, główne skrzyżowania oraz drogi przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. Za miejsca przy drogach wjazdowych do miasta Szczecin rozumie się miejsca usytuowane przy drogach w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1440, z późn. zm.) oddalone od granic administracyjnych miasta Szczecin o nie więcej niż o 5 km (+/ - 500m) i jednocześnie oddalone od krawędzi jezdni o nie więcej niż 15 m (+/ - 5 m). 2. Wymagane parametry nośników: a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
Część 4 zamówienia
Lokalna kampania outdoorowa nr 4 - billboardy 18’ 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.05.2021 r. do 31.05.2021 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych. Za miejsca o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych rozumie się: centrum miasta Szczecin, główne skrzyżowania oraz drogi przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. Za miejsca przy drogach wjazdowych do miasta Szczecin rozumie się miejsca usytuowane przy drogach w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1440, z późn. zm.) oddalone od granic administracyjnych miasta Szczecin o nie więcej niż o 5 km (+/ - 500m) i jednocześnie oddalone od krawędzi jezdni o nie więcej niż 15 m (+/ - 5 m). 2. Wymagane parametry nośników: a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
Część 5 zamówienia
Lokalna kampania outdoorowa nr 5 - billboardy 18’ 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 10 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 01.07.2021 r. do 15.07.2021 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych. Za miejsca o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych rozumie się: centrum miasta Szczecin, główne skrzyżowania oraz drogi przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. Za miejsca przy drogach wjazdowych do miasta Szczecin rozumie się miejsca usytuowane przy drogach w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1440, z późn. zm.) oddalone od granic administracyjnych miasta Szczecin o nie więcej niż o 5 km (+/ - 500m) i jednocześnie oddalone od krawędzi jezdni o nie więcej niż 15 m (+/ - 5 m). 2. Wymagane parametry nośników: a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
Część 6 zamówienia
Regionalna kampania outdoorowa nr 6 - billboardy 18’ 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 24 reklam na nośnikach o powierzchni ekspozycyjnej min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.07.2021 r. do 31.07.2021 r. w następujących miastach oraz ilościach: 1) Gorzów – w ilości 10 sztuk; 2) Koszalin – w ilości 10 sztuk; 3) Zielona Góra – w ilości 4 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast oraz na głównych skrzyżowaniach. 3. Wymagane parametry nośników: a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 4. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 5. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 6. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
Część 7 zamówienia
Lokalna kampania outdoorowa nr 7 - billboardy 18’ 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 01.09.2021 r. do 15.09.2021 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych. Za miejsca o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych rozumie się: centrum miasta Szczecin, główne skrzyżowania oraz drogi przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. Za miejsca przy drogach wjazdowych do miasta Szczecin rozumie się miejsca usytuowane przy drogach w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1440, z późn. zm.) oddalone od granic administracyjnych miasta Szczecin o nie więcej niż o 5 km (+/ - 500m) i jednocześnie oddalone od krawędzi jezdni o nie więcej niż 15 m (+/ - 5 m). 2. Wymagane parametry nośników: a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
Część 8 zamówienia
Regionalna kampania outdoorowa nr 8 - billboardy 18’ 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 24 reklam na nośnikach o powierzchni ekspozycyjnej min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.09.2021 r. do 30.09.2021 r. w następujących miastach oraz ilościach: 1) Gorzów – w ilości 10 sztuk; 2) Koszalin – w ilości 10 sztuk; 3) Zielona Góra – w ilości 4 sztuk; 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast oraz na głównych skrzyżowaniach. 3. Wymagane parametry nośników: a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 4. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 5. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 6. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
Część 9 zamówienia
Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 9 - billboardy 18’ 1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 100 reklam na nośnikach o powierzchni ekspozycyjnej min. 18 m2 każdy, w terminie od 01.10.2021 r. do 15.10.2021 r. w następujących miastach oraz ilościach: 1) Poznań – w ilości 20 sztuk; 2) Katowice – w ilości 20 sztuk; 3) Gdańsk i/lub Gdynia – w ilości łącznie 20 sztuk; 4) Rzeszów – w ilości 10 sztuk; 5) Białystok – w ilości 10 sztuk; 6) Gorzów – w ilości 10 sztuk; 7) Koszalin – w ilości 6 sztuk; 8) Zielona Góra – w ilości 4 sztuk. 2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast oraz na głównych skrzyżowaniach. 3. Wymagane parametry nośników: a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 4. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 5. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 6. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 79.34.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 1 – wielki format

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40836 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 50228.29

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 50228.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 50228.29
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 2 - billboardy 18’

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 91700 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 01

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 112791

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 112791
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 112791
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 3 - billboardy 18’

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15167.38 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18655.88

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18655.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25436.40
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 4 - billboardy 18’

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11645.25 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 14323.66

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14323.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19077.30
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 5 - billboardy 18’

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7546.68 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9282.42

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9282.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12718.20
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Regionalna kampania outdoorowa nr 6 - billboardy 18’

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26300 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 32349

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32349
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 32349
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 7 - billboardy 18’

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11210.55 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 13788.98

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13788.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19077.30
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Regionalna kampania outdoorowa nr 8 - billboardy 18’

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26300 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 32349

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32349
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 32349
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 9 - billboardy 18’

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 109140 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 134242.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 134242.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 134242.20
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.