eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-29

Ogłoszenie nr 510410010-N-2021 z dnia 2021-01-29 r.
Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.:

Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 766374-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 16441803000000, ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 223 211 470
faks: 223 211 406
e-mail: przetargi@attis.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka Prawa Handlowego art. 3 ust. 1 pkt 3 lit. a)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DFA.26.ZP.D.15.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. w Warszawie przy ul. Górczewskiej 89. 2. Na przedmiot zamówienia składa się sprzedaż i sukcesywna realizacja dostaw, fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1) Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nieużywanych, nieregenerowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, nazwą (typ, symbol) produktu, numerem katalogowym, opisem zawartości i terminem przydatności do użytku. 2) Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego i pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium RP. 3) Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być właściwe i odpowiednio dobrane do określonych w załączniku nr 5 do SIWZ oznaczeń/symboli urządzeń posiadanych przez Zamawiającego. 4) Zamawiający w załączniku nr 5 do SIWZ wskazuje typy materiałów eksploatacyjnych stosowanych przez producenta urządzenia, jednocześnie informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne. 5) Oferowane materiały eksploatacyjne muszą spełniać nw. wymagania: a) ISO/IEC 19752 lub równoważną dla wkładów z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych, b) ISO/IEC 19798 lub równoważną dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, c) ISO/IEC 24711 lub równoważną dla wkładów w kolorze czarnym do drukarek atramentowych d) ISO/IEC 24712 lub równoważną dla wkładów w kolorze CMY do drukarek atramentowych, posiadające kartę charakterystyki wystawioną przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela dla każdego produktu, e) posiadać kartę charakterystyki MSDS do każdego produktu, f) materiały muszą być wyprodukowane zgodnie z normą ISO-9001:2008 lub równoważną. 6) Zamawiający pod pojęciem „produkt równoważny” rozumie produkt o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku), kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamawiany- potwierdzone wynikami testów wydajnościowych przeprowadzonych przez niezależną instytucję potwierdzającą ich jakość i wydajność np. TÜV Rheinland Polska itp. Wynik musi potwierdzać, że parametry techniczne i użytkowe nie są gorsze od parametrów materiałów określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy dostarczony materiał eksploatacyjny będący materiałem równoważnym spowoduje uszkodzenie urządzenia, w którym był zainstalowany, Wykonawca ponosi całkowity koszt ekspertyzy, koszty dostarczenia, odbioru oraz naprawy uszkodzonego urządzenia w autoryzowanym serwisie gwarancyjnym jego producenta. 7) Oferowane i dostarczane materiały eksploatacyjne muszą spełniać poniższe wymagania: a) mają być zapakowane w wewnętrzne, szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed wpływami otoczenia, zwłaszcza światłem i wilgoci, b) poszczególne materiały eksploatacyjne muszą być dokładnie dopasowane do urządzenia oraz pozostałych podzespołów urządzenia drukującego, c) nie mogą powodować przedwczesnego zużywania się pozostałych modułów urządzenia np. toner skracający żywotność bębna światłoczułego, źle spasowane wałki zasypujące urządzenie tonerem, atramenty zapychające głowice drukujące itd., d) niedopuszczalne są materiały, które zanieczyszczają urządzenia – powodując przedwczesne działania konserwacyjne, czyszczenie, e) stosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych nie może powodować utraty gwarancji urządzeń drukujących, f) jeżeli użyty materiał eksploatacyjny spowoduje uszkodzenie sprzętu, bądź jego zanieczyszczenie Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych na własny koszt odbierze, naprawi i dostarczy urządzenie naprawione lub nowe identyczne. Na czas naprawy Wykonawca dostarczy urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż naprawiane, na własny koszt. Czas na odebranie urządzenia i dostarczenia urządzenia zastępczego wynosi 1 dzień roboczy od dnia zgłoszenia. Naprawa musi się odbyć w serwisie autoryzowanym przez producenta i zostanie potwierdzona protokołem serwisowym z przeprowadzonych czynności, 3. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odebrania tego materiału eksploatacyjnego, co do którego Zamawiający wniósł uwagę i naprawę lub wymianę na nowy wolny od wad bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 4. Za podstawę żądań Zamawiającego, o których mowa w pkt 7) lit. f) uznaje się pisemną opinię (ekspertyzę) serwisu producenta urządzenia, o której Zamawiający powiadomi Wykonawcę. W przypadku, o którym mowa w pkt 7 lit. f), Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami sporządzenia ww. opinii (ekspertyzy). 5. Termin ważności do użycia dostarczonych tonerów nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.19.21.12

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: 1) Administratorem Danych Osobowych Wykonawcy jest Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa. 2) wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, kontakt w sprawach związanych z ochroną danych osobowych na adres e-mail: iod@attis.com.pl* ; 3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), w celu zawarcia i realizacji umowy o zamówienie publiczne. 4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp lub ustawy z dnia 13 października 2016 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) lub inne przepisy prawa lub umowy zawarte przez Zamawiającego; 5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy) oraz przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów wewnętrznych administratora danych; 6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także z zawarciem i realizacją umowy, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Wykonawcy przysługuje: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Wykonawcy danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Wykonawca, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Wykonawcy nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (a w przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana i z którym Zamawiający zawrze umowę - także art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 376544.77 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Niver Sp. z o.o.
Email wykonawcy: pawel.kostera@niver.pl
Adres pocztowy: ul. Cementowa 12b
Kod pocztowy: 91-859
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 463150.07

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 530563.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 463150.07
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.