eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI BUDYNKU ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W DZIERŻONIOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-28

Ogłoszenie nr 510409880-N-2021 z dnia 2021-01-28 r.
Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie:

SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI BUDYNKU ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W DZIERŻONIOWIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604841-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie, krajowy numer identyfikacyjny 00032512700000, ul. Świdnicka 51, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 74 633 41 31; 633 41 60
faks: 74 633 41 90
e-mail: kzawila@dzierzoniow.sr.gov.pl
www: www.dzierzoniow.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI BUDYNKU ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W DZIERŻONIOWIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): A-2502-4/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie
sprzątania w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r., polegające na: 􀀀 sprzątaniu i utrzymaniu czystości w budynku Sądu
od poniedziałku do piątku od godz. 15.00, 􀀀 sprzątaniu i utrzymaniu w czystości posesji należącej do Sądu w godzinach
porannych tak, aby prace były zakończone do godz. 7:00, z uwzględnieniem dyżurów w okresie zimowym w godz. od 8:00
do 15:00 w zależności od warunków atmosferycznych, np. opadów śniegu, odwilży itp., 􀀀 obsłudze szatni w godzinach pracy
Sądu (od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30), utrzymaniu czystości w holu głównym, utrzymaniu czystości w toaletach
w holu głównym, a także wykonywaniu w miarę potrzeb bieżących prac porządkowych w okresie od 1 stycznia do 30
kwietnia oraz od 1 października do 31 grudnia; 􀀀 myciu okien oraz ram i ościeżnic okien w pomieszczeniach od strony
wewnętrznej, 􀀀 czyszczeniu elewacji (mycie okien od strony zewnętrznej i czyszczenie płyt Euronit), 􀀀 usuwaniu śniegu z
dachu budynku Sądu w okresie zimowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 295474.50 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 10

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: NORGE Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Promienista 121
Kod pocztowy: 60-141
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 215013.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 214221.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 312186.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.