eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych i linii telefonicznych, administrowanie centralą telefoniczną oraz dostawę tonerów w 2021 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-26

Ogłoszenie nr 510408472-N-2021 z dnia 2021-01-26 r.
Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy:

Naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych i linii telefonicznych, administrowanie centralą telefoniczną oraz dostawę tonerów w 2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777384-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000, Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58 3201032, 3200220, 3023282
faks: 583 458 235
e-mail: nz@nieruchomoscigda.pl
www: www.nieruchomoscigda.pl

adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych i linii telefonicznych, administrowanie centralą telefoniczną oraz dostawę tonerów w 2021 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 126/20/A

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem
zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń
telekomunikacyjnych, świadczenie usług administrowania centralami telefonicznymi, naprawa i konserwacja
urządzeń telekomunikacyjnych oraz naprawa linii telefonicznych na potrzeby Gdańskich NieruchomościSamorządowego Zakładu Budżetowego w 2021 r. Poprzez urządzenia telekomunikacyjne należy rozumieć: -
centrale telefoniczne Simens Hi Path 3800, Simens Hi Path 1150, Simens Hi Path 1190. - aparaty
telefoniczne, - urządzenia wielofunkcyjne z faksem. Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności: -
przeglądy okresowe, - regulacje, - naprawy urządzeń telekomunikacyjnych i linii telefonicznych. Aparaty
telefoniczne i faksy objęte gwarancją będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu
gwarancji. 2) Zakres czynności zarządzania i administrowania centralami telefonicznymi obejmuje: -
Wewnętrzny system taryfikacyjny. - Zestawienie połączeń konferencyjnych. - Połączenia oczekujące. -
Połączenie trójstronne. - Układ sekretarsko-dyrektorski. - Przekazywanie połączeń (transfer). - Zawieszenie
połączenia. - Przejęcie wywołania z innego aparatu. - Sygnalizację połączenia oczekującego (w trakcie
rozmowy). - DISA (system kierowania ruchem przychodzącym). - System poczty głosowej. - Zapowiedź
słowną. - Usługę „nie przeszkadzać”. - Wejście „na trzeciego” z powiadomieniem. - Wybieranie skrócone
zamknięte (wewnętrzna książka telefoniczna). - Przenoszenie wywołań bezwarunkowe (Forwarding) – CFU.
- Przenoszenie wywołań przy braku odpowiedzi (opóźnione) – CFNR. - Przenoszenie wywołań przy zajętości
– CFB. - Przenoszenie wywołań do abonenta zewnętrznego. - Podział abonentów na kategorie
uprawnień/restrykcji. - Tworzenie nowych numerów wewnętrznych i dowolne przypisywanie numerów
wewnętrznych do portów wewnętrznych. - Nadawanie restrykcji numerom wewnętrznym (blokada połączeń:
komórkowych, międzynarodowych, międzystrefowych, na usługi infolinii). - CLIP – identyfikację numeru
dzwoniącego. - CLIR – blokadę identyfikacji numeru dzwoniącego. 3) Zakres czynności konserwacji i
napraw aparatów i linii telefonicznych musi obejmować co najmniej: - Programowanie NT1 plus. -
Programowanie aparatu telefonicznego KXP 3250PD. - Instalację aparatów telefonicznych. - Wymianę
przewodu aparat telefoniczny – słuchawka. - Wymianę przewodu aparat telefoniczny – gniazdko. - Wymianę
końcówki RJ. - Utrzymanie ciągłości linii wewnętrznych. - Przenoszenie numerów telefonicznych w obrębie
Gdańskich Nieruchomości. - Układanie przewodu YTKSY. - Układanie przewodu UTP4 kat 5. - Montaż
łączówek typu krone. - Pomiar kabla. - Montaż i demontaż gniazda telefonicznego. - Krosowanie obwodów. -
Demontaż końcówek krone LSA. - Montaż przełącznicy telefonicznej. - Wciąganie kabla do kanalizacji
kablowej. - Demontaż i montaż instalacji telefonicznej. - Programowanie centrali. 4) Zakres czynności
naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faksem musi obejmować co najmniej: - Wymianę układu
zasilania. - Wymianę wałków pobierających papier. - Wymianę baterii litowej. - Wymianę lampy
grzewczej/fusera. - Wymianę czujnika papieru. - Wymianę bębna. - Wymianę tonera. - Wymianę zespołu
utrwalacza lasera. 5) Zakres czynności konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych z faksem: - Czyszczenie
zewnętrzne urządzenia i podajników papieru. - Sprawdzenie i oczyszczenie drogi przejścia papieru. -
Sprawdzenie i oczyszczenie mechanizmu pobierania papieru. - Oczyszczenie wnętrza urządzenia. -Sprawdzenie i konserwacja elementu grzewczego. - Czyszczenie i konserwacja elementów gumowych
(wałki, rolki, paski, itp). - Konserwacja i smarowanie elementów metalowych (łożyska, wałki, kółka zębate,
itp). - Smarowanie mechaniki. - Sprawdzenie i testowanie. 6) W przypadku wystąpienia naprawy i usługi
nieprzewidzianej w ppkt 3) i 4) pkt 1 SIWZ (usterka niestandardowa) Wykonawca zobowiązany jest
przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów
wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu). 7) Miejsce zainstalowania telefaksów i
urządzeń wielofunkcyjnych z faksem: Zarząd, Archiwum ul. Partyzantów 74, Dział Eksploatacji Zasobu ul.
Partyzantów 74, Dział Windykacji ul. Partyzantów 74, Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1, Dział
Nieruchomości ul. Dyrekcyjna 6, Dział Funduszy ul. Toruńska 23, Obszar 1 ul. Dyrekcyjna 7, Obszar 1 ul.
Śniadeckich 12, Obszar 2 ul. Mściwoja II 44, Obszar 3 ul. Na Zaspę 31, Obszar 3 ul. Sienna 6, Obszar 4 ul.
Gościnna 17, Biuro Obsługi Skarbu Państwa ul. Podwale Przedmiejskie 30, Dział Utrzymania Technicznego i
Porządku ul. Wronki 7, Dział Utrzymania Technicznego i Porządku ul. Floriańska 2. 8) Dostawa materiałów
eksploatacyjnych obejmuje tonery. Ilość telefaksów będących w użytkowaniu Gdańskich Nieruchomości oraz
ilość tonerów planowanych na rok 2021: Nazwa i typ faksu, Ilość [szt.], Ilość tonerów [szt.], HP – 1319, 6,
60, HP – 1522, 3, 36, HP – 1536, 5, 60, HP – 2025, 1, 12 cz/b i 24 szt. kolorowe (36 szt.), HP CM – 2320, 1,
12 cz/b i 36 szt. kolorowe (48 szt.), HP – 3050, 4, 48, HP – 3015, 4, 48, HP – 3200, 1, 12, Samsung
SCX4833 fr, 1, 12, RAZEM 360. 9) Materiały eksploatacyjne do urządzeń wielofunkcyjnych muszą spełniać
następujące wymagania: a) być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone
gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy
materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą, b) posiadać
oznaczenia jak: nazwa produktu i producenta, nr produktu, oraz termin ważności, c) posiadać na opakowaniu
indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu do którego jest przeznaczony, d) posiadać
na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, e)
spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały
oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, f) praca
materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie
może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w
warunkach technicznych producenta urządzenia, g) zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości
stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością
barwnika i równomiernością pokrycia. 10) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do
wykonywania także następujących usług: - Przeglądy instalacji telefonicznych, - Ekspertyz technicznych
uszkodzeń telefonów, faksów, linii telefonicznych i centrali, - Porady techniczne na telefon, - Kontakt z operatorem w sprawie awarii linii miejskich.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 32.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 105000.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TELMAL Malec Krzysztof
Email wykonawcy: telmalmk@gmail.com
Adres pocztowy: ul. kmdr. Mieszkowskiego 8 B/7
Kod pocztowy: 81-268
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 129150.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 129150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 129150.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.