eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reszel › Zaopatrzenie działu farmacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-22

Ogłoszenie nr 510407281-N-2021 z dnia 2021-01-22 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu:

Zaopatrzenie działu farmacji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 761120-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu, krajowy numer identyfikacyjny 13384680000000, ul. Słowackiego 3, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 0-89 7529450, 7529456
faks: 0-89 7529451
e-mail: zoz@post.pl
www: http://www.zozreszel.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaopatrzenie działu farmacji

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 3/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy na zamówienie Zamawiającego asortymentu medycznego, środków dezynfekcyjnych oraz produktów farmaceutycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ, Formularz asortymentowo – cenowy:
Część (Pakiet)Nr 1: Płyny infuzyjne w butelkach polietylenowych z podwójnym portem;
Część (Pakiet)Nr 2: Injekcje dożylne i domięśniowe A;
Część (Pakiet)Nr 3: Leki narkotyczne różne;
Część (Pakiet)Nr 4: Leki różne – Heparyny;
Część (Pakiet)Nr 5: Tabletki i odżywki;
Część (Pakiet)Nr 6: Leki różne;
Część (Pakiet)Nr 7: Insuliny;
Część (Pakiet)Nr 8: Materiały szewne;
Część (Pakiet)Nr 9: Opatrunki i inne wyroby medyczne;
Część (Pakiet)Nr 10: Zabezpieczenie indywidualne;
Część (Pakiet)Nr 11: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku;
Część (Pakiet)Nr 12: Rękawice;
Część (Pakiet)Nr 13: Środki dezynfekcyjne, antyseptyczne i produkty lecznicze do leczenia ran zakażonych;
Część (Pakiet)Nr 14: Preparaty do żywienia dojelitowego;
Część (Pakiet)Nr 15: Przyrządy do pomp do żywienia dojelitowego.
2. Asortyment danej części (pakietu) zamówienia będący przedmiotem zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, w przypadku produktów farmaceutycznych zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz.U. 2020 poz. 944 z późn. zm.) – Wykonawca winien posiadać wszelkie wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP dla oferowanego produktu leczniczego oraz okazać je na żądanie zamawiającego (nie dotyczy leków z importu docelowego).
W złożonych ofertach należy podać nazwę handlową preparatu, wielkosć opakowania, nazwę producenta, nr kat. ( w przypadku posiadania) nr pozwolenia dopuszczajacego do obrotu oraz szczegółowe informacje o produkcie w tym strona www.
W przypadku gdy oferowane opakowanie leku zawiera inną ilość jednostek (tabletek, ampułek, itp.) Wykonawca jest zobowiązany do przeliczenia ilości opakowań. Jeżeli po przeliczeniu otrzymana zostanie niepełna ilosć opakowań – oferowaną ilosć należy zaokrąglić do pełnego opakowania w górę.
W trakcie obowiązywania umowy, w przypadku braku zaoferowanego preparatu na rynku dostawca jest zobowiązany do zastąpienia go innym odpowiednikiem w cenie nie wyższej niż przetargowa – po konsultacji z działem farmacji.

Asortyment danej części (pakietu) będący przedmiotem zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Posiadać aktualne atesty i świadectwa rejestracji zgodnie z rodzajem preparatu, tj. preparaty będące wyrobem medycznym muszą odpowiadać wymaganiom Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2020 poz. 186 z późn. zm.); preparaty będące produktem leczniczym muszą odpowiadać wymaganiom Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz. U. 2020 poz. 944 z późn. zm.); preparaty będące produktem biobójczym muszą odpowiadać wymaganiom Ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. 2018 poz. 2231 z późn. zm.) oraz być dopuszczony do obrotu i używania na podstawie świadectw: certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną w UE (z aktualną datą ważności oraz identyfikujący producenta i typ wyrobu) lub deklaracja zgodności z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej.

Asortyment danej części (pakietu) zamówienia będący przedmiotem zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania dla kosmetyków zgodnie z ustawą z dnia 04.10.2018r. o produktach kosmetycznych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2227 z późn. zm.) oraz być zgodny z prawem Unii Europejskiej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.60.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1. Płyny infuzyjne w butelkach polietylenowych z podwójnym portem;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13484.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11138.26

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11138.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11138.26
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet nr 2: Injekcje dożylne i domięśniowe

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004r., Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie formalne: w w/w części zamówienia nie wpłynęła żadna ważna oferta.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet nr 3. Leki narkotyczne różne

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004r., Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie formalne: w w/w części zamówienia nie wpłynęła żadna ważna oferta.

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pakiet nr 4. Leki różne – Heparyny

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004r., Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie formalne: w w/w części zamówienia nie wpłynęła żadna ważna oferta.

CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Pakiet nr 5. Tabletki i odżywki

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004r., Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie formalne: w w/w części zamówienia nie wpłynęła żadna ważna oferta.

CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Pakiet nr 6. Leki różne

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004r., Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie formalne: w w/w części zamówienia nie wpłynęła żadna ważna oferta.

CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Pakiet nr 7. Insuliny

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004r., Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie formalne: w w/w części zamówienia nie wpłynęła żadna ważna oferta.

CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Pakiet nr 8. Materiały szewne

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004r., Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie formalne: w w/w części zamówienia nie wpłynęła żadna ważna oferta.

CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Pakiet nr 9. Opatrunki i inne wyroby medyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 181736.05 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 83099.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 83099.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 83099.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Pakiet nr 10. Zabezpieczenie indywidualne

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004r., Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie formalne: w w/w części zamówienia nie wpłynęła żadna ważna oferta.

CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Pakiet nr 11. Sprzęt medyczny jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23526.09 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 24015.03

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24015.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24015.03
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Pakiet nr 12. Rękawice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20766.20 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 159489.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 159489.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 159489.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: Pakiet nr 13. Środki dezynfekcyjne, antyseptyczne i produkty lecznicze do leczenia ran zakażonych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7615.84 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 13379.41

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13379.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13379.41
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: Pakiet nr 14. Preparaty do żywienia dojelitowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 75608.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 83750.63

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 83750.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 83750.63
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 15
NAZWA: Pakiet nr 15. Przyrządy do pomp do żywienia dojelitowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22239.36 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 23564.93

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23564.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23564.93
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.