eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzekuń › Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy w 2021

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-19

Ogłoszenie nr 510405290-N-2021 z dnia 2021-01-19 r.
Zakład Obsługi Gminy:

Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy w 2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 771867-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Obsługi Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 14299134800000, ul. Kolonia, 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 29 761058, 7617394
faks: 297 617 394
e-mail: zog@rzekun.net
www: https:www.rzekun.pl/zaklad-obslugi-gminy.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy w 2021

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZOG.26.24.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby
Zakładu Obsługi Gminy według szacunkowej ilości do 50 000 l. do zbiornika paliwa o pojemności
5 000 litrów, znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego. 2. Podana w pkt 1 ilość paliwa
stanowi prognozowane zapotrzebowanie przewidziane do zakupu przez Zamawiającego w okresie
realizacji umowy tj. do 31 grudnia 2021 r. i nie jest wartością obligatoryjną. Zamawiający
zastrzega, że z uwagi na czynniki niemożliwe do przewidzenia ilość zakupionego paliwa może być
niższa od prognozowanej. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą
na podstawie faktycznie zakupionego paliwa. W przypadku, gdy faktycznie zakupiona ilość paliwa
będzie niższa niż prognozowana w pkt 1 wartość, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne
roszczenia wobec Zamawiającego (Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania całości
przedmiotu zamówienia podstawowego). 3. Wykonawca gwarantuje jakość paliwa zgodną z
obowiązującymi normami: olej napędowy powinien spełniać normy PN-EN 590. Oferowane paliwo
musi spełniać również wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015
r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). Wykonawca
bierze pełną odpowiedzialność za jakość paliwa, w tym za jego zgodność z wszelkimi powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa. 4. Dostawy oleju napędowego odbywać się będą
specjalistycznymi cysternami o odpowiedniej pojemności, zaopatrzonymi w pompę umożliwiającą
tłoczenie oleju napędowego na wysokość min. 2,50 m oraz przewoźną instalację pomiarową do
wydawania paliw ciekłych, spełniającą wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27
grudnia 2007 r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać instalacje pomiarowe do
ciągłego i dynamicznego pomiaru ilości cieczy innych niż woda, oraz szczegółowego zakresu
badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów
pomiarowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1619). Instalacja pomiarowa powinna posiadać ważne
świadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urząd Miar. 5. W związku z częstą zmianą cen
paliw, w czasie obowiązywania umowy Wykonawca przed każdą dostawą ustalać będzie cenę netto
dostawy jednego litra oleju napędowego, kierując się aktualną ceną netto jednego litra u
producenta, obowiązującą w dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia, publikowaną na jego
stronie internetowej. Wykonawca przedstawi w ofercie nazwę producenta, u którego zaopatruje się
w olej napędowy, wraz z adresem strony internetowej, na której Zamawiający będzie mógł śledzić
hurtową cenę producenta. W przetargu zostanie wybrany Wykonawca, który w formularzu
ofertowym przedstawi najkorzystniejszą cenowo łączną cenę ofertową. 6. Temperatura zapłonu
dostarczanego oleju napędowego winna być wyższa niż +56°C. ◦ Odbioru oleju napędowego
dokona wyznaczony pracownik Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela
Wykonawcy. Z każdego odbioru zostanie sporządzony dokument stwierdzający przyjęcie paliwa w
2 egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron, Dokument ten będzie podstawą do rozliczenia
ilości dostarczonego oleju napędowego na fakturze. 1. Wykonawca zobowiązany jest przy każdej
dostawie na swój koszt zapewnić specjalną plastikową butelkę o pojemności 1 000 ml z szerokim
wlewem i specjalną plombą numeryczną, w której przechowywana będzie próbka dostarczonego
paliwa. Pobranie próbki paliwa i oplombowanie butelki nastąpi w obecności pracownika Zakładu
Obsługi Gminy. Pobrana próbka paliwa pozostawiona zostanie w siedzibie Zamawiającego do
czasu kolejnej dostawy. 2. Zamawiający może zlecić dokonanie oceny jakościowej paliwa w
dowolnym terminie, na koszt Wykonawcy – dwukrotnie w czasie trwania zamówienia. 3. Jeżeli w
wyniku korzystania ze złej jakości oleju napędowego (potwierdzonego przez niezależne
laboratorium) Zamawiający poniesie uszczerbek materialny, Wykonawca zwróci poniesione koszty
w terminie 7 dni od dostarczenia przez Zamawiającego rachunków za dokonane naprawy. 4. Do
każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokumenty świadczące o spełnianiu norm jakościowych
dostarczonego paliwa, w tym warunek że temperatura zapłonu ma być wyższa niż +56°C. 5.
Rozliczenie ilości paliwa w temperaturze rzeczywistej . 6. Wykonawca dostarczy przedmiot
zamówienia na własny koszt. 7. Dostawa będzie następowała partiami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia (mail lub telefon) w godzinach od 8.00 do14.00. Wielkość jednorazowej dostawy w ilości do 5000 litrów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.13.41.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust 1 pkt 5 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,informuje o unieważnieniu postępowania po wezwaniu do złożenia ofert dodatkowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.