eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WEJHEROWO › Dostawa chleba w 2021 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-19

Ogłoszenie nr 510404649-N-2021 z dnia 2021-01-19 r.
ARESZT ŚLEDCZY W WEJHEROWIE:

Dostawa chleba w 2021 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 765987-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
ARESZT ŚLEDCZY W WEJHEROWIE, krajowy numer identyfikacyjny 10932000000000, SOBIESKIEGO 302, 84-200 WEJHEROWO, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58/778-79-03
faks: 58/778-79-04
e-mail: as_wejherowo@sw.gov.pl
www: www.zp.sw.gov.pl

adres profilu nabywcy: www.zp.swgov.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zp.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Jednostka Budżetowa Służby Więziennej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa chleba w 2021 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/7/20/pn

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, transportem na koszt wykonawcy, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne, do siedziby- magazynu żywnościowego  zamawiającego w okresie od 01.01.2020 roku do 31 grudnia 2020 roku niżej wymienionej ilości pieczywa :
1. chleb pszenno-żytni, krojony, foliowany o gramaturze  opakowania 350 g.- ilość 49,959 kg,
    zgodny z PN-93/A/74103  – kod CPV 15811100-7
2. chleb pszenny, krojony, foliowany o gramaturze opakowania 350 g.- ilość 3,8430 kg,
    zgodny z PN-92/A/74105  – kod CPV 15811100-7
3. bułka tarta – ilość 480 kg ,
 zgodna z PN-92/A/74105 - kod CPV 15800000-6
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
6. Wymagania stawiane Wykonawcy:
6.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
6.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
6.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
6.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
6.6 Transport przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego Zamawiającego zapewnia Wykonawca na swój koszt i ryzyko - środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne.
7. Wymagania organizacyjne.
Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą następująco :
7.1.Dostawy chleba pszenno-żytniego realizowane będą partiami codziennie do godziny 11:00 w ilościach i terminach każdorazowo zamawianych, z jednodniowym wyprzedzeniem, pisemnie lub faksem przez przedstawiciela zamawiającego.
7.2.Dostawy bułki tartej realizowane będą partiami nie częściej niż raz w miesiącu w ilościach i terminach każdorazowo zamawianych, z jednodniowym wyprzedzeniem pisemnie lub faksem przez przedstawiciela zamawiającego.
7.3.Dostawy chleba pszennego realizowane będą partiami codziennie do godziny 11:00 w ilościach i terminach każdorazowo zamawianych, z jednodniowym wyprzedzeniem, pisemnie lub faksem przez przedstawiciela zamawiającego.
7.4. Dostawy w/w produktów realizowane będą transportem Wykonawcy, spełniającym wymogi sanitarne.
7.5.Odbioru ilościowego i jakościowego przedmiotu zamówienia każdorazowo dokonywać będzie przedstawiciel zamawiającego.
8. Wymagania dot. gwarancji.
W przypadku dostarczenia wadliwego przedmiotu zamówienia tj. nie spełniającego wymagań określonych  w opisie przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni jego nieodpłatną wymianę tego samego dnia - w godzinach urzędowania zamawiającego

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 125694.13 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Piekarnia Cukiernia Jaś Alicja Majkowska Jan Majkowski Sabina Beckier s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krasieckiego 2
Kod pocztowy: 84-239
Miejscowość: Bolszewo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 125694.13

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 125694.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 173833.67
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.