eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borzechów › Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Borzechów oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Opadów Komunalnych (PSZOK)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-13

Ogłoszenie nr 510401191-N-2021 z dnia 2021-01-13 r.
Gmina Borzechów:

Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Borzechów oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Opadów Komunalnych (PSZOK)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 607772-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Borzechów, krajowy numer identyfikacyjny 53513200000000, , 24-224 Borzechów, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 815 111 702
faks: 815 111 024
e-mail: jarzynka2@op.pl
www: http://www.borzechow.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Borzechów oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Opadów Komunalnych (PSZOK)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): FKP.271.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Borzechów oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK).
2. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ.

Zadanie nr 1:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Borzechów w czasie obowiązywania umowy od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz właścicieli nieruchomości niezamieszkałych.
2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać przetransportować następujące rodzaje odpadów komunalnych:
1) Zmieszane odpady komunalne (szacunkowa ilość: 315 Mg/rok, czyli ok. 26,25 Mg/miesiąc).
2) Odpady zebrane selektywnie tj. papier i tektura (w tym opakowania, gazety, czasopisma itd.), metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz szkło i odpady opakowaniowe ze szkła, odpady ulegające biodegradacji, (szacunkowa ilość 125 Mg/rok, czyli ok. 10,42 Mg/miesiąc) zbierane w 4 worki:
- frakcję odpadów, w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury – worek koloru niebieskiego oznaczony napisem „papier” (5Mg/rok),
- frakcję odpadów, w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła – worek koloru zielonego oznaczony napisem „szkło”(55Mg/rok),
- frakcję odpadów, w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe – worek koloru żółtego oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne” (60 Mg/rok),
- frakcję odpadów, w skład której wchodzą odpady ulegające biodegradacji – worek koloru brązowego oznaczony napisem „Bio” (5 Mg/rok),
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017, poz. 19),.
3. Odbioru odpadów wymienionych w ust. 2 należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadu tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne.
4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, położonych na terenie gminy Borzechów. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu , które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych trudno dostępnych.
5. Właściciel nieruchomości zgodnie z Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Borzechów ma obowiązek ustawić pojemniki i worki z odpadami w granicy nieruchomości lub bezpośrednio przy ogrodzeniu z posesją w sposób umożliwiający dojazd pojazdu do transportu odpadów oraz nie zastawiając ciągów pieszych i jezdnych.
6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne (zmieszane oraz selektywnie zbierane) z częstotliwością raz w miesiącu.
7. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie odbierania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 19.00.
8. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości powinien odbywać się z zachowaniem dotychczasowych częstotliwości odbiorów z poszczególnych miejscowości:
a) Łączki - Pawłówek, Grabówka, Majdan Borzechowski, Borzechów Kolonia, Borzechów, Majdan Skrzyniecki, Kępa Borzechowska w każdy pierwszy roboczy dzień miesiąca.
b) Kłodnica Górna, Osina, Dobrowola, Ryczydół, Białawoda, Dąbrowa, Kłodnica Dolna w każdy drugi roboczy dzień miesiąca.
c) Łopiennik, Łopiennik Kolonia, Majdan Radliński, Zakącie, Ludwinów, Kaźmierów, Kępa, Kępa Kolonia w każdy trzeci roboczy dzień miesiąca.
9. Wykonawca jest zobowiązany przygotować (przed podpisaniem umowy) roczny harmonogram odbioru odpadów komunalnych, zgodnie z częstotliwością ich odbioru wymienioną w ust. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego właściciela nieruchomości harmonogram odbioru odpadów komunalnych. Harmonogram może ulec zmianie, jednak każda zmiana harmonogramu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania koszy ulicznych znajdujących się w obrębie przystanków autobusowych na terenie gminy i przy wiatach znajdujących się przy szlakach rowerowych w Majdanie Skrzynieckim i Kępie Borzechowskiej oraz opróżniania koszy znajdujących się przy placach zabaw zlokalizowanych przy budynkach Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowościach: Borzechów-Kolonia, Łączki-Pawłówek, Majdan Borzechowski, Kępa-Kolonia, Kępa, Łopiennik, Ludwinów, Białawoda i Dobrowola w terminach ustalonych dla odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości poszczególnych miejscowości.
11. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120l, 140l, 240l, 1100l, 7000l i innych występujących na terenie gminy, oraz workach 120l z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych.
12. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów zbieranych w sposób selektywny gromadzonych w pojemnikach typu Dzwon ustawionych przy Szkole Podstawowej w Kłodnicy Dolnej i Szkole Podstawowej w Borzechowie Kolonii po uprzedniej informacji telefonicznej lub drogą elektroniczną o napełnieniu się pojemników.
13. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbioru odpadów właścicieli nieruchomości w worki 120l z folii LDPE posiadające logo Gminy Borzechów w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym dniu, przy czym przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość po 3 worki każdego koloru. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu w każdym miesiącu 200 sztuk worków o kolorze w zależności od potrzeb zamawiającego (zgłoszenie telefoniczne lub mailowo).
14. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart ewidencji odpadów. Przekazanie odbywać się będzie raz na miesiąc, do 7 dnia następującego po miesiącu odebrania odpadów.
15. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania sprawozdania, o którym mowa w art. 9n ust. 1-3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po okresie sprawozdawczym, którego dotyczy. Sprawozdanie zawiera:
1) informacje o masie poszczególnych odebranych odpadów komunalnych;
2) informacje o masie odpadów komunalnych ulęgających biodegradacji:
a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów,
b) nieprzekazanych do składowania na składowisku i sposobie ich zagospodarowania;
3) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne;
4) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady niezgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Borzechów. Do takiego wykazu należy dołączyć dokumentację fotograficzną na przenośnym nośniku danych) lub dokumentację filmową każdego stwierdzonego przypadku zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem.
16. W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w ustępie 15 Wójt Gminy Borzechów może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzonych na potrzeby ewidencji odpadów.
17. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania wszystkich odebranych odpadów komunalnych do instalacji EKOLAND POLSKA S.A. ul Piłsudskiego 14, 23-200 Kraśnik – składowisko Lasy, ul. Jodłowa 70, 23-200 Kraśnik.
18. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
19. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości regularnie (permanentnie) pozostawia odpady obok kontenera lub nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, tzn. gromadzi odpady niezgodnie ze złożoną deklaracją, Wykonawca odbiera odpady komunalne jako zmieszane. W takim przypadku Wykonawca umieszcza na pokrywie pojemnika znacznik informujący właściciela nieruchomości o obciążeniu za odbiór odpadów zmieszanych. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o powyższej sytuacji na piśmie w trybie ust. 15 wyszczególniając nieruchomość.
20. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego (nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od zakończenia odbioru odpadów na terenie Gminy) powiadomienia Zamawiającego o niedopełnieniu przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca na tę okoliczność sporządza dokumentację filmową lub zdjęcie w postaci cyfrowej dowodzące, że odpady nie są zbierane w sposób selektywny. Dokumentacja filmowa lub zdjęcia musza być wykonane w taki sposób, aby nie budząc wątpliwości pozwalały na przypisanie pojemników do konkretnej nieruchomości.
Informacja o nieprawidłowej segregacji odpadów powinna być przekazywana do Zamawiającego według załącznika nr 10 do SIWZ, do którego Wykonawca dołącza nośnik danych (płyta CD, lub inny) z wykonaną dokumentacją fotograficzną.
21. W celu kontroli wywiązywania się właścicieli nieruchomości z obowiązku segregacji odpadów Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz właścicieli z informacją o sposobie gromadzenia odpadów komunalnych.
22. Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w czasie wskazanym w ofercie nie dłuższym niż 72 godziny od otrzymania zawiadomienia, (e-mailem, telefonicznie) od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić Zamawiającemu.

Wynagrodzenie za wykonanie zadania nr 1 będzie stanowić iloczyn odebranych i przetransportowanych odpadów mierzonych w Mg i ceny za odbiór i transport odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany będzie w ofercie podać cenę za 1 Mg odebranych i przetransportowanych odpadów komunalnych w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021.

Zadanie nr 2:
1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do odbioru i transportu odpadów z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, który mieści się w Borzechowie, następujących rodzajów odpadów:
1) Szkło (17 02 02) – 5 Mg
2) Opakowania ze szkła (15 01 07) – 5Mg
3) Papier, tektura, opakowania z papieru i tektury (20 01 01) – 5Mg
4) Tworzywa sztuczne (20 01 39) – 15Mg
5) Metale (20 01 40) – 2 Mg
6) odpady komunalne ulegające biodegradacji (20 02 01) - 2 Mg
7) Opakowania zawierające pozostałości Substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (15 01 10*) - 10 Mg
8) Popiół z palenisk domowych (ex 20 01 99) – 2Mg
9) Odpady wielkogabarytowe (20 03 07) – 35 Mg
10) Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne(20 01 35*, 20 01 36) – 6 Mg
11) Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (20 01 21) – 0,1 Mg
12) Urządzenia zawierające freony (20 01 23) – 1 Mg
13) Zużyte opony(samochodowe i inne małe oraz rolnicze) (16 01 03) – 35 Mg
14) Zużyte oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe (13 02 08*) – 0,5 Mg
15) Rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, odczynniki fotograficzne (20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*) – 0,1 Mg
16) Detergenty (20 01 29*, 20 01 30) – 0,1 Mg
17) Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice (20 01 27*, 20 01 28) – 0,5Mg
18) Odpady budowlane (17 01 01, 17 01 07) – 50 Mg
19) Przeterminowane leki (20 01 32) – 0,1 Mg
20) Baterie i akumulatory (20 01 34) – 0,5 Mg
21) Materiały izolacyjne (17 06 04) – 4 Mg
22) Odpadowa papa – (17 03 80) – 3 Mg
23) Odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, a w szczególności igieł i strzykawek – 0,01 Mg
24) Inne niewymienione po wcześniejszym uzgodnieniu ceny

Wyżej Zamawiający podał szacunkową ilość odpadów danej frakcji, którą Wykonawca odbierze z PSZOK-u i przetransportuje w czasie trwania umowy.
2. Podane w SIWZ i formularzu ofertowym zestawienie ilości poszczególnych rodzajów odpadów mają charakter szacunkowy i służą do porównania złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych w zestawieniu, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tego tytułu.
3. Częstotliwość odbioru odpadów będzie uzależniona od napełnienia pojemników lub kontenerów. Zamawiający poinformuje telefonicznie lub drogą elektroniczną o konieczności odebrania odpadów z konkretnych pojemników. Czas dokonania odbioru odpadów przez Wykonawcę wynosi maksymalnie 3 dni robocze od dokonania zgłoszenia.
4. Wynagrodzenie za zadanie nr 2 będzie stanowić iloczyn ilości wytwarzanych odpadów mierzony w Mg oraz ceny odbioru i transportu poszczególnej frakcji podanej w formularzu ofertowym.
5. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych oświadczeń zawierających informacje o ilości odpadów komunalnych odebranych z PSZOK:
a. Ilości odebranego szkło Mg
b. Ilości odebranych opakowań ze szkła Mg
c. Ilości odebranego papieru, tektury, opakowań z papieru i tektury Mg
d. Ilości odebranych tworzyw sztucznych Mg
e. Ilości odebranych metali Mg
f. Ilości odebranych odpadów komunalnych ulegających biodegradacji Mg
g. Ilości odebranych opakowań zawierających pozostałości Substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone Mg
h. Ilości odebranego popiołu z palenisk domowych Mg
i. Ilości odebranych odpadów wielkogabarytowych Mg
j. Ilości odebranych zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych Mg
k. Ilości odebranych lamp fluorescencyjnych i innych odpadów zawierających rtęć Mg
l. Ilość odebranych urządzeń zawierających freony Mg
m. Ilość odebranych zużytych opon Mg
n. Ilość odebranych zużytych olejów silnikowych, przekładniowych i smarowych Mg
o. Ilość odebranych rozpuszczalników, kwasów, alkaliów, odczynników fotograficznych Mg
p. Ilość odebranych detergentów Mg
q. Ilość odebranych farb, tuszy, farb drukarskich, klei, lepiszczu i żywic Mg
r. Ilość odebranych odpadów budowlanych Mg
s. Ilość odebranych przeterminowanych leków Mg
t. Ilość odebranych baterii i akumulatorów Mg
u. Ilość odebranych materiałów izolacyjnych Mg
v. Ilość odebranej odpadowej papy Mg
w. Ilość odebranych odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, a w szczególności igieł i strzykawek Mg
6. Oświadczenia, o których mowa wraz z kartami ewidencji odpadów (jeśli dotyczą) musza być przekazane do siedziby Zamawiającego, do 7 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczą, w formie papierowej oraz elektronicznej i podpisane przez Wykonawcę.
7. Oświadczenia będą podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę.
8. Przekazanie powyższych oświadczeń nie zwalnia Wykonawcy ze złożenia sprawozdania, o którym mowa w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 200024.39 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: EKO - KRAS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul M. Konopnickiej 27D
Kod pocztowy: 23-204
Miejscowość: Kraśnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 246030.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 246030.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 246030.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.