eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa przygotowania przerw kawowych dla wszystkich uczestników szkoleń, narad, spotkań, konferencji w Ośrodku Szkolenia PIP oraz dodatkowa usługa kelnerska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-11

Ogłoszenie nr 510399417-N-2021 z dnia 2021-01-11 r.
Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy:

Usługa przygotowania przerw kawowych dla wszystkich uczestników szkoleń, narad, spotkań, konferencji w Ośrodku Szkolenia PIP oraz dodatkowa usługa kelnerska

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 763162-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 02140952000000, Kopernika 5, 51-622 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 37 10 409
faks: 71 37 10 402
e-mail: lcicha@ospip.pl
www: http://www.ospip.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Nadzór nad warunkami pracy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przygotowania przerw kawowych dla wszystkich uczestników szkoleń, narad, spotkań, konferencji w Ośrodku Szkolenia PIP oraz dodatkowa usługa kelnerska

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OS-AAD.213.149.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania przerw kawowych dla
wszystkich uczestników szkoleń, narad, spotkań i konferencji Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu oraz dodatkowa usługa kelnerska. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należeć będzie: przygotowywanie zastawy stołowej, dekorowanie stołów bufetowych, przygotowanie, dostarczenie i podanie poczęstunku we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, nadzór oraz utrzymanie ogólnej czystości podczas przerwy kawowej, usuwanie pozostałych resztek pożywienia oraz naczyń ze stołów, całkowite sprzątnięcie, transport wyposażenia i produktów w obie strony. UWAGA! Zamawiający określił sposób przygotowanie przerwy kawowej w czasie obostrzeń związanych z pandemią, wskazując wymagania dotyczące miejsca, sposobu wydawania posiłku oraz zabezpieczenia osoby wydającej posiłek Powyższy przedmiot zamówienia został wykazany i opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ oraz Załączniku nr 1 do umowy. 1.2. Uwaga! Zamawiający zapewnia Wykonawcy zamykane pomieszczenie w budynku Ośrodka Szkolenia PIP przy ul. M. Kopernika 5 we Wrocławiu w celu świadczenia usług. Pomieszczenie z dostępem do prądu i wody, wyposażone w szafy, lodówkę, zmywarkę oraz piec konwekcyjny. Wykonawca zapewnia zastawę stołową szklaną lub ceramiczną, ponadto plastikowe kubeczki do wody, plastikowe łyżeczki/mieszadełka do kawy, herbaty. 1.3. Warunki umowne realizacji
przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera projekt umowy, stanowiący integralną część SIWZ (Załącznik nr 8). 1.4. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące obsługę kelnerską usług cateringowych (przerw kawowych) (min. 1 pełny etat) były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, zawartej co najmniej na okres realizacji przedmiotu zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczy wymagane zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę: obsługa kelnerska usług cateringowych (przerw kawowych). 1.5. Przed rozpoczęciem wykonywania usługi Wykonawca przekaże na piśmie Zamawiającemu imiona i nazwiska pracowników, którzy będą skierowani do realizacji zamówienia. Wszelkie zmiany w tym zakresie muszą być niezwłocznie sygnalizowane Zamawiającemu w formie pisemnej. 1.6. Wykonawca będzie zobowiązany do składania na każde wezwanie Zamawiającego pisemnego oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę pracowników skierowanych do wykonywania
przedmiotu umowy. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę w związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 września 2020 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2021 r. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzegać przepisów BHP i obowiązującej u Zamawiającego instrukcji przeciwpożarowej oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań zatrudnionych przez niego osób. 1.8. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom z zachowaniem warunków wykonywania zamówienia określonych w SIWZ. Powierzenie Podwykonawcom realizacji części zamówienia nie ma wpływu na odpowiedzialność Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniechania Podwykonawców i ich pracowników w takim stopniu, jakby były to działania, uchybienia lub zaniechania jego samego lub jego pracowników. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie - przy wykorzystaniu wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, części zamówienia, które zamierza zlecić Podwykonawcom. W przypadku nie wskazania w ofercie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy, Zamawiający uzna, że
Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5. Wszystkie terminy wskazane w SIWZ należy obliczać zgodnie z zasadami wskazanymi w Kodeksie cywilnym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 55.30.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta firmy VEMA3 Sp. z o.o. z najniższą ceną 220 663,50 zł przewyższa kwotę 164 564,70 zł, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.