eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej niezbędnej dla prawidłowej realizacji przez Zamawiającego dwóch zadań inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Słowackiego 11 oraz ul. Św. Jana 14 na terenie Miasta Katowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510398130-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej:

Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej niezbędnej dla prawidłowej realizacji przez Zamawiającego dwóch zadań inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Słowackiego 11 oraz ul. Św. Jana 14 na terenie Miasta Katowice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 608433-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540224785-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 00051578000000, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 258 20 21-25
faks: 32 258 20 25, 41 63 167
e-mail: przetargi@kzgm.katowice.pl
www: www.kzgm.katowic.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej niezbędnej dla prawidłowej realizacji przez Zamawiającego dwóch zadań inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Słowackiego 11 oraz ul. Św. Jana 14 na terenie Miasta Katowice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NZ.231.076.2020.JŚ

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego niezbędnego dla prawidłowej realizacji i rozliczenia z instytucją udzielającą dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) dwóch zadań inwestycyjnych pn.: 1) „Zmiana sposobu ogrzewania budynku, zapewnienie ciepłej wody użytkowej dla wszystkich lokali oraz termomodernizacja wraz z ewentualnym remontem lub wymianą elementów budynku, klatki schodowej, zagospodarowania podwórza ul. Słowackiego 11 w Katowicach”, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową 2) „Zmiana sposobu ogrzewania budynku, zapewnienie ciepłej wody użytkowej dla wszystkich lokali oraz termomodernizacja wraz z ewentualnym remontem lub wymianą elementów budynku, klatki schodowej, zagospodarowania podwórza ul. Św. Jana 14 w Katowicach”, zgodnie ze opracowaną dokumentacją projektową, Przedmiot umowy obejmuje również dla każdego z zadań inwestycyjnego z osobna: • sprawdzenie dokumentacji projektowej, przedmiarów wraz z potwierdzeniem poprawności ich sporządzenia i wykazania ewentualnych błędów; • aktualizacja kosztorysów, zestawienie kosztów i sporządzenie szczegółowych harmonogramów zgodnie z wytycznymi zamawiającego; • udział Wykonawcy w przygotowaniu dokumentacji przetargowych; • udział Wykonawcy w pracy komisji przetargowych, w tym do oceny złożonych ofert wraz ze sprawdzeniem kosztorysów; • reprezentowanie Zamawiającego na budowach; • reprezentowanie przed organami i podmiotami zewnętrznymi, w zakresie indywidualnie wydanych przez Zamawiającego pełnomocnictw; • wykonywanie przeglądów gwarancyjnych, o których mowa w § 7 wzoru umowy; • inne czynności opisane w § 3 wzoru umowy oraz Specyfikacji przedmiotu umowy, która stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz harmonogram wykonania poszczególnych czynności zawiera Specyfikacja przedmiotu umowy, która stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Zakłada się, że umowa będzie realizowana w trzech etapach dla każdego z zadań inwestycyjnych oddzielnie zgodnie ze wzorem umowy. 2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 110000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Inżynieria Śląsk Grzegorz Galiniak
Email wykonawcy: biuro@inzynieriaslask.pl
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 83
Kod pocztowy: 41-706
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 52890.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 52890.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 250920.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.