eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Realizacja usługi w zakresie całorocznego utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej zlokalizowanych na terenie miasta Kalisza oraz na terenie wokół Dworca Autobusowego w Kaliszu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-07

Ogłoszenie nr 510397146-N-2021 z dnia 2021-01-07 r.
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu:

Realizacja usługi w zakresie całorocznego utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej zlokalizowanych na terenie miasta Kalisza oraz na terenie wokół Dworca Autobusowego w Kaliszu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 616609-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540536419-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, krajowy numer identyfikacyjny 25102624900000, ul. Złota 43, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 62 59 85 200
faks: 62 59 85 201
e-mail: zp@zdm.kalisz.pl
www: www.bip.zdm.kalisz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usługi w zakresie całorocznego utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej zlokalizowanych na terenie miasta Kalisza oraz na terenie wokół Dworca Autobusowego w Kaliszu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.1.37.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zgodnie z zapisami pkt. 4.1 i 4.2 SIWZ: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Realizacja usługi w zakresie całorocznego utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej zlokalizowanych na terenie miasta Kalisza oraz na terenie wokół Dworca Autobusowego w Kaliszu ”.

4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
4.2.1. Sprzątanie przystanków oraz terenu wokół Dworca Autobusowego a w szczególności:
1/ usuwania zanieczyszczeń z przystanków w częstotliwości określonej dla każdego przystanku w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach zlokalizowanych w granicach miasta Kalisza oraz z terenu wokół Dworca Autobusowego znajdującego się w Kaliszu przy ul. Podmiejskiej 2a pn. „Sprzątanie oraz usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy znajdujących się na przystankach w granicach miasta Kalisza oraz na terenie Dworca Autobusowego w Kaliszu” będącym załącznikiem nr 10 do SIWZ zwanym w dalszej części SIWZ „Harmonogramem”, w zakres usługi wchodzi:
a) sprzątanie w ciągu trwania umowy łącznej powierzchni 346 090 m2, terenu wokół jak i terenu pod wiatami, informatorami, ławkami, słupkami biletomatami i elektronicznymi tablicami informacyjnymi, śmietników, donic itp., wraz z infrastrukturą zamontowaną na przystankach oraz na Dworcu Autobusowym
(obszar przy dworcu autobusowym objęty usługą został oznaczony na mapie sytuacyjnej stanowiącej załącznik nr 13 do SWIZ)
b) usuwanie kurzu i zabrudzeń z miejsc siedzących,
c) usuwanie śniegu, piasku, ziemi oraz przerostów traw i chwastów, które wykonywać należy ręcznie przy pomocy ekip sprzątających lub przy użyciu lekkiego sprzętu mechanicznego i specjalistycznego sprzętu do mycia powierzchni kamiennych lub podobnych,
d) usuwanie naklejek, plakatów i ogłoszeń zamieszczonych na wiatach przystankowych oraz przylegających do nich elektronicznych tablicach przystankowych w miejscach do tego niedozwolonych (poza gablotami reklamowymi lub gablotami na rozkład jazdy) oraz usuwanie pozostałych zanieczyszczeń (ślady po farbie, kleju bądź taśmie klejącej). Do usuwania graffiti i zanieczyszczeń z infrastruktury przystankowej należy stosować technologię, materiały i środki niepowodujące uszkodzeń powierzchni lakierowanych czy też matowienia szyb,
2/ mycie wiat przystankowych lub informatorów na 170 przystankach zlokalizowanych na terenie m. Kalisza ujętych w załączniku nr 11 do SIWZ pn.: „Wykaz infrastruktury zamontowanej na przystankach zlokalizowanych na terenie m. Kalisza objętych usługą mycia szyb” zwany w dalszej treści SIWZ „Wykazem”, według następującej częstotliwości:
a) raz na kwartał - w terminie 21 dni roboczych licząc od przekazanego zlecenia od Zamawiającego. W zakres usługi wchodzi: mycie szyb w 146 wiatach przystankowych, o łącznej powierzchni 3722,40 m2, mycie szyb w 24 szt. informatorów przystankowych, o łącznej powierzchni 27,36 m2, mycie konstrukcji metalowych wiat, zadaszeń oraz informatorów;
b) raz w roku – w terminie do dnia 31 października, czyszczenie rynien na 146 wiatach przystankowych.

Przy wykonywaniu usługi Zamawiający wymaga stosowania środków chemicznych i technik mycia niepowodujących zarysowań na szybach i konstrukcji infrastruktury przystankowej.

4.2.2. Usuwanie skutków zimy a w szczególności:
1/ odśnieżanie, likwidacja gołoledzi oraz śliskości zimowej terenu przystanku (chodnika) na powierzchni określonej w Harmonogramie. Odśnieżaniu i odlodzeniu podlegać będzie odcinek chodnika o długości 10 m wzdłuż jego krawędzi i szerokości odpowiednio 3m, 2m, 1m, jeśli warunki terenowe na to pozwalają tak, aby zapewnić bezpieczeństwo pasażerów podczas wsiadania i wysiadania z autobusu.
2/ Wykonanie prac związanych z likwidacją skutków zimy musi nastąpić z zachowaniem następującego przedziału czasu:
a) na przystankach oznaczonych w Harmonogramie literą „A” rozpoczęcie prac winno nastąpić w ciągu 30 minut od wystąpienia zjawiska śliskości, opadów śniegu, gołoledzi itp, a zakończenie w nieprzekraczalnym czasie 3 godzin od ustania opadów śniegu,
b) na przystankach oznaczonych w Harmonogramie literą „B” rozpoczęcie prac winno nastąpić w ciągu 2 godzin od wystąpienia zjawiska śliskości, opadów śniegu, gołoledzi itp, a zakończenie w nieprzekraczalnym czasie 5 godzin od ustania opadów śniegu,
c) na przystankach oznaczonych w Harmonogramie literą „C” i „D” rozpoczęcie prac winno nastąpić w ciągu 2 godzin od wystąpienia zjawiska śliskości, opadów śniegu, gołoledzi itp, a zakończenie w nieprzekraczalnym czasie 6 godzin od ustania opadów śniegu;
d) na obszarze dworca autobusowe oznaczonych w Harmonogramie literą „E” rozpoczęcie prac winno nastąpić w ciągu 2 godzin od wystąpienia zjawiska śliskości, opadów śniegu, gołoledzi itp, a zakończenie w nieprzekraczalnym czasie 6 godzin od ustania opadów śniegu;
3/ W przypadku wystąpienia długotrwałych i intensywnych opadów śniegu lub gołoledzi, usługa winna być świadczona codziennie według potrzeb. Na ten czas możliwe jest odstępstwo od określonego w zdaniu poprzednim czasu zakończenia likwidacji skutków zimy. Zakres prac w tym okresie ustala Zamawiający a Wykonawca codziennie do godz. 8:30 przekaże informację o przebiegu realizacji harmonogramu.
Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej z grupy „A” i „E” winno zakończyć się przed godz.6.00, a pozostałych grup „B-D” do godz. 8.00.

4.2.3. Ustawienie i opróżnianie koszy na przystankach na terenie Miasta Kalisza:
1/ ustawienie na każdym przystanku kosza na śmieci o pojemności nie mniejszej niż 70l (348 koszy zapewnia Wykonawca a 34 kosze stanowią własność Zamawiającego, w tym 13 szt. na Dworcu Autobusowym),
2/ opróżnianie koszy na śmieci w okresie trwania umowy z częstotliwością określoną w załączonym Harmonogramie,
3/ utrzymanie otoczenia koszy w należytym porządku,
4/ mycie i dezynfekcję koszy zgodnie z zaleceniami służb sanitarnych przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy,
5/ bieżącą konserwację koszy przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy,
6/ ustawienie przez Wykonawcę nowego kosza w przypadku jego zaginięcia,
7/ wymiana przez Wykonawcę zużytego lub zdewastowanego kosza na nowy,
8/ usuwanie i transport oraz przekazywanie do unieszkodliwiania odpadów usuniętych z terenów powierzonych do utrzymania czystości,
4.2.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ustawienia na przystankach wskazanych przez Zamawiającego minimum 127 szt. koszy o następującym wyglądzie (zwanych dalej koszami w kolorze RAL 7016):
1/ kolor RAL 7016 (antracyt);
2/ pojemność niemniejsza niż 70 litrów,
3/ stojący w kształcie walca z otworem od góry kosza przeznaczony do umieszczenia śmieci,
4/ na koszach musi znajdować się nazwa Wykonawcy.
Przykładowy wygląd kosza oraz znajdującej się na nim informacji określa załącznik nr 12 do SIWZ. Pozostałe kosze nie mogą być mniejsze niż 70 litrów a ich stan techniczny nie może budzić zastrzeżeń. W przypadku ich wyeksploatowania lub uszkodzenia mają być zastępowane ‘Koszami w kolorze RAL 7016’.
4.2.5. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę koszy wolnostojących winny być one dodatkowo obciążone. W przypadku zastosowania koszy mocowanych do infrastruktury przystankowej Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia infrastruktur wynikające z eksploatacji koszy.
4.2.6. W Harmonogramie, o którym mowa w ust. 1 pkt.1/ symbolem „(‘1)” oznaczono planowane przystanki, na których Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia koszy i rozpoczęcia wykonywania usługi od dnia przekazania przez Zamawiającego informacji o ich wyznaczeniu.
4.2.7. Wykonawca zobowiązuje się do powiadamiania Zamawiającego o zauważonych wybitych szybach w wiatach przystankowych oraz uprzątnięcia resztek szkła. Informacja ta winna być przekazywana comiesięcznie wraz z fakturą VAT.
4.2.8. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do posiada umowy z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub inną instalacją spełniającą wymogi określone w ustawie z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) na przyjmowanie odpadów o kodzie: 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 20 03 03, 17 01 01 bądź też umowy z podmiotem posiadającym taką umowę z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub inną instalacją spełniającą wymogi określone w ustawie z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) na przyjmowanie odpadów o kodzie: 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 20 03 03, 17 01 01.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.51.32.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 521143.50 złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bażancia 1a
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 513052.05

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 513052.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 513052.05
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.