To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-05
"Wynajem samochodu ciężarowego wraz z kierowcą na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 761848-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 422 12 47
faks: 324 221 247
e-mail: dzp@zgm.rybnik.pl
www: bip.zgm.rybnik.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Wynajem samochodu ciężarowego wraz z kierowcą na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.2120.0038.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest wynajem samochodu ciężarowego o masie całkowitej powyżej 3,5 tony wraz z kierowcą do przewozu materiałów oraz odpadów na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku.
Transport będzie prowadzony głównie po drogach miejskich i osiedlowych.
Zamawiający przewiduje transport odpadów innych niż niebezpieczne o kodzie:
20 02 01 – odpadu ulegające biodegradacji,
03 01 05 – trociny, wióry, ścinki, drewno, płyta wiórowa i fornir,
17 01 07 – zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia.
Miejsce, do którego będą transportowane wymienione odpady zostanie wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. Transportowane odpady będą pochodziły z obiektów i terenów administrowanych przez Zamawiającego. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę o konieczności przewozu odpadów.
Wykonawca transportujący odpady powinien posiadać wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w ustawie o odpadach z dn. 14.12.2012 r.
Opis przedmiotu zamówienia:
Na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku przewiduje się samochód ciężarowy o masie całkowitej powyżej 3,5 tony wraz z kierowcą, samowyładowczy o ładowności do 6 ton ze skrzynią załadunkową o dł. minimum 4,0 m, z 3-stronnym wywrotem, z możliwością otwierania burt skrzyni ładunkowej oraz z możliwością zabezpieczenia przewożonych rzeczy oraz odpadów (np. siatka, plandeka), przewożący minimum 2 pracowników Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej. Samochód powinien być estetyczny i w dobrym stanie technicznym.
Dysponentem ww. samochodu oraz osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego będzie Kierownik Działu Gospodarczego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku lub osoba go zastępująca. Kierownicy Działów zgłaszają dysponentowi zapotrzebowanie na ww. samochód.
Zamawiający przewiduje, że ilość pracy ww. samochodu w ciągu roku wyniesie maksymalnie 935 godzin, a dzienna norma czasu pracy dla ww. samochodu wynosić będzie nie mniej niż 5 godzin wg potrzeb, po uzgodnieniu z dysponentem z tygodniowym wyprzedzeniem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej ilości godzin wynajmu samochodu wraz z kierowcą w zależności od jego potrzeb.
Zamawiający będzie płacił tylko za faktyczne godziny wynajmu samochodu wraz z kierowcą w danym dniu.
Zamawiający na czas wykonywania usługi przewiduje zamontowanie w każdym samochodzie Wykonawcy lokalizatora GPS, który będzie wskazywał miejsce pobytu samochodu oraz przebyte trasy na mapie. Dostęp do tych danych będzie miał Zamawiający, a obsługa ww. urządzenia będzie obowiązkiem pracowników ZGM. Montaż lokalizatora jest nieinwazyjny i polegać będzie na umieszczeniu modułu lokalizacyjnego w schowku albo w innym bezpiecznym miejscu w samochodzie i połączeniu go przewodem z terminalem przymocowanym na przyssawce do szyby oraz podłączeniu zasilania lokalizatora przewodem do gniazdka zapalniczki.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezinwazyjnego przymocowania na drzwiach samochodu magnesowych tabliczek informacyjnych o wymiarach 42 cm x 15 cm o treści „Zakład Gospodarki Mieszkaniowej”. Tabliczki te Wykonawca będzie miał obowiązek przymocować na samochód podczas świadczenia usługi transportowej na rzecz Zamawiającego oraz zwrócić Zamawiającemu po realizacji zamówienia.
W przypadku awarii samochodu Wykonawca na okres naprawy podstawić inny samochód zastępczy o parametrach spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dotyczących tego auta.
Podstawienie samochodu zastępczego w przypadku awarii nastąpi w ciągu 60 minut od momentu zgłoszenia awarii.
Zaleca się, aby samochody wykorzystywane do świadczenia usług wyposażone były w silniki spełniające wymagania co najmniej normy EURO 4 w zakresie emisji spalin oraz wyposażone były w zewnętrzne urządzenia sygnalizacyjne (świetlne) w kolorze pomarańczowym oraz oświetlenie w postaci reflektorów zewnętrznych. Szczegółowy zakres usługi precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 60.18.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 59840.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PPUH BET POL Rafał Furmanek
Email wykonawcy: betpolrybnik@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Raciborska 251 a
Kod pocztowy: 44-270
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 78203.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 78203.40
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
- Świadczenie usług ochrony w Oddziale Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Stopniu Zabezpieczenia Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku.
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13.
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.