eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pomiechówek › Sukcesywna dostawa oleju napędowego w 2013 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-10

Pomiechówek: Sukcesywna dostawa oleju napędowego w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 510286 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Budżetowy w Pomiechówku , ul. Słoneczna 51, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7652151, faks 22 7652151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komunalny Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa oleju napędowego w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Sukcesywna dostawa oleju napędowego, odpowiadającego wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221 poz. 1441), wraz z zatankowaniem oleju do przenośnego zbiornika naziemnego FUELMASTER FM 2500 będącego własnością Zamawiającego. Czas dostawy oleju napędowego od zgłoszenia nie może być dłuższy niż 1 dzień roboczy. 4.2. Szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi maksymalnie 30.000 litrów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 4.2.1. zrealizowania dostawy w ilości co najmniej 50% ogólnej ilości oleju napędowego, o którym mowa w pkt. 4.2.; Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. 4.2.2. zwiększenia bądź zmniejszenia ilości oleju napędowego objętego niniejszym zamówieniem pod warunkiem nie przekroczenia wartości brutto umowy. 4.2.3. zakupu oleju napędowego ze stałym przez cały okres trwania umowy upustem i marżą wskazanymi w ofercie Wykonawcy. 4.3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia 4.3.1 Wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z obowiązującymi w dniu dostawy przepisami prawa; 4.3.1.Do każdej dostawy paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia, Wykonawca dostarcza dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii. Ponadto przy każdej dostawie oleju napędowego pobierana będzie w obecności pracownika Zamawiającego próbka paliwa. 4.3.2. Odbiór danej partii oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony podpisem osoby uprawnionej przez Zamawiającego. 4.4.Sposób realizacji dostaw: 4.4.1.Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia stałych dostaw, celem zaspokojenia potrzeb Zamawiającego na paliwo stanowiące przedmiot zamówienia. Dostawy realizowane będą sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania zawartej umowy. 4.4.2.Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę pojazdem przeznaczonym do transportu paliw ciekłych wyposażonym w pompę lub dystrybutor, spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 11 maja 2001 r. prawo o miarach (tekst jednolity Dz. U. 2004 r Nr 243 poz. 2441 ze zm.) i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie pojazdów do transportu paliw ciekłych. Pojazd, którym realizowane będą dostawy paliw, winien być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa. Urządzenie pomiarowe powinno posiadać ważne cechy legalizacji oraz komplet nieuszkodzonych plomb, nałożonych przez uprawniony organ. Pojazd musi być przystosowany do tankowania paliwa do przenośnego naziemnego urządzenia dystrybucji oleju napędowego FUELMASTER FM 2500. 4.4.3.Dostawa paliwa odbywać się będzie poprzez przepompowanie oleju napędowego do przenośnego zbiornika naziemnego FUELMASTER FM 2500 znajdującego się na terenie oczyszczalni ścieków MEWA w Pomiechówku ul. Koralowa. 4.4.4.Zgłoszenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na dostawę bieżącą z określeniem ilości nastąpi telefonicznie lub faksem na numer Wykonawcy podany do wiadomości Zamawiającego. 4.4.5.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu paliwo w terminie 1 dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający będzie przyjmował dostawy w godzinach 7.30 - 15.30 w dni robocze, odbiór paliwa w innych godzinach niż 7.30 - 15.30 jest wykluczony, chyba że strony uprzednio i w porozumieniu ustalą inną godzinę odbioru. 4.4.6.Wydanie paliwa nastąpi każdorazowo do kontenerowej stacji paliw Zamawiającego w obecności uprawnionego pracownika. 4.4.7.Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat. Rozliczenie po wystawieniu faktury VAT. 4.4.8.Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT będzie potwierdzona przez Zamawiającego specyfikacja dostawy. Specyfikację powyższą Wykonawca każdorazowo dołączy do faktury. 4.5.Strony przewidują możliwość waloryzacji ceny 1 litra paliwa w przypadku zmiany ceny u producenta, u którego Wykonawca zaopatruje się w paliwo będące przedmiotem niniejszej umowy, bez konieczności zmiany niniejszej umowy. 4.6.W celu ustalenia wysokości ceny zrewaloryzowanej Wykonawca jest obowiązany przedłożyć Zamawiającemu w dniu dostawy wydruk ze strony internetowej producenta paliwa (nazwę producenta należy podać w ofercie), zawierający cenę obowiązującą w dniu dokonywania dostawy. Cenę producenta pomniejsza się o upust i powiększa o marżę. Wielkości marży, upustu dostawy określone są w ofercie przetargowej stanowiącej załącznik do umowy i nie podlegają zmianom, chyba, że na korzyść Zamawiającego. 4.7.W celu obliczenia wzrostu cen producenta porównuje się cenę 1 litra paliwa zadeklarowaną przez Wykonawcę w ofercie przetargowej z ceną ogłoszoną przez producenta na jego stronie internetowej w dniu dostawy paliwa. 4.8.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadzie art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w przypadku wystąpienia potrzeby wykonania zamówień uzupełniających oraz posiadania przez Zamawiającego środków na ich realizację..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiacych nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadzie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w przypadku wystąpienia potrzeby wykonania zamówień uzupełniających oraz posiadania przez Zamawiającego środków na ich realizację.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiazany jest wykazać, oprócz złozenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rt. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiazany jest wykazać, oprócz złozenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rt. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym w dniu otwarcia ofert bądź najpóźniej w dniu podpisania umowy tj. co najmniej 1 pojazdem przeznaczonym do transportu paliw ciekłych wyposażonym w pompę lub dystrybutor, spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 11 maja 2001 r. prawo o miarach (tekst jednolity Dz. U. 2004 r Nr 243 poz. 2441 ze zm.) i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie auto cystern (pojazdów do transportu paliw ciekłych). Pojazd, którym realizowane będą dostawy paliw, winien być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa. Urządzenie pomiarowe w autocysternie winno posiadać ważne cechy legalizacji oraz komplet nieuszkodzonych plomb, nałożonych przez uprawniony organ. Pojazd musi być przystosowany do tankowania paliwa do przenośnego urządzenia dystrybucji oleju napędowego FUELMASTER FM 2500; warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Jeżeli Wykonawca polega na potencjale technicznym innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiazany jest wykazać, oprócz złozenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rt. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    koncesję, zezwolenie lub licencję;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiazany jest wykazać, oprócz złozenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rt. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany treści umowy mogą obejmować w szczególności postanowienia dotyczące odpowiedzialności Stron z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy. 12. Ww. zmiany umowy będą mogły nastąpić w szczególności w przypadkach zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszej umowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łaczącej Strony więzi prawnej, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie. 3. Za siłę wyższą, warunkujacą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe (nadzwyczajne o tej porze roku) załamania warunków atmosferycznych, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promienowanie lub skażenia, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunalny Zakład Budżetowy, ul. Słoneczna 51, 05-180 Pomiechówek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Komunalny Zakład Budżetowy, ul. Słoneczna 51, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.