eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Zakup energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Poddębicach, powiatowych jednostek organizacyjnych oraz Spółki Poddębickie Centrum Zdrowia w Poddębicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-09

Ogłoszenie nr 510268532-N-2019 z dnia 09-12-2019 r.

Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach: Zakup energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Poddębicach, powiatowych jednostek organizacyjnych oraz Spółki Poddębickie Centrum Zdrowia w Poddębicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612742-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach, Krajowy numer identyfikacyjny 73093482600000, ul. ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 678 78 00, e-mail zamowienia_publiczne@poddebicki.pl, faks 436 782 701.
Adres strony internetowej (url): www.poddebicki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Poddębicach, powiatowych jednostek organizacyjnych oraz Spółki Poddębickie Centrum Zdrowia w Poddębicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FS.272.20.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Starostwa Powiatowego jego jednostek organizacyjnych oraz Poddębickiego Centrum Zdrowia w Poddębicach w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 2. Zamawiający działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego porozumienia w imieniu niżej wymienionych jednostek: 1. Poddębickie Centrum Zdrowia w Poddębicach, 2. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Poddębicach, 3. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Poddębicach, 4. Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach, 5. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach, 6. Liceum Ogólnokształcące w Poddębicach, 7. Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Czepowie, 8. Dom Pomocy Społecznej w Gostkowie, 9. Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Pęczniewie. 3. Zarząd Powiatu Poddębickiego jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych oraz Poddębickiego Centrum Zdrowia w Poddębicach. Poddębickie Centrum Zdrowia w Poddębicach, Powiat Poddębicki oraz jednostki organizacyjne (Zamawiający w treści umowy) zawierać będą oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Obowiązujące umowy nie będą przedłużane i zawarte zostaną nowe, odrębne umowy sprzedaży z wyłonionym w drodze przetargu sprzedawcą energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego, jednostek organizacyjnych oraz Poddębickiego Centrum Zdrowia w Poddębicach. 5. Zamawiający oświadcza, że: procedura wyboru Sprzedawcy energii w formie przetargu odbywa się po raz kolejny; zawarł umowy z Kogeneracją Zachód S.A. na sprzedaż energii do 31.12.2019 roku; zawarł umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z PGE Dystrybucja S.A. oraz Energa Operator S.A. na czas nieokreślony, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ dane PPE tj. grupy taryfowe, nr liczników oraz dane adresowe są zgodne z danymi zawartymi w aktualnie obowiązujących umowach o świadczenie usług dystrybucji; udostępni wyłonionemu w drodze postępowania przetargowego Wykonawcy/Sprzedawcy dane o PPE w postaci pliku MS Excel; dysponuje tytułem prawnym (akty notarialne, umowy najmu, umowy dzierżawy, itp.), który upoważnia go do swobodnego dysponowania obiektami opisanymi w przedmiocie zamówienia; udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa wg. wzoru załączonego do projektu umowy, Wykonawca będzie reprezentował Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego we wszystkich niezbędnych czynnościach, w szczególności w sprawach związanych z zawarciem umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalenia w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji - na podstawie udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego pełnomocnictwa. 6. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla w/w obiektów w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. wynosi 1 621 146 kWh (zał. nr 2 do SIWZ). 7. Faktyczna ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych obiektów. 8. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego szacowanej ilości energii elektrycznej. 9. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o których mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o kolejne 15% wartości zamówienia podstawowego. Zaistnienie okoliczności, o których mowa wyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego wykonawcy z tytułu umowy (każdej zawartej umowy oddzielnie). Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od oddania nowych punktów poboru energii elektrycznej lub zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ w przypadku przekroczenia szacowanego zapotrzebowania przed upływem okresu trwania umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszych umów. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego (Powiat Poddębicki, jednostkę organizacyjną, PCZ Poddębice) pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 10. Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2019 r. poz. 503). Ponadto zamawiający wymaga aby dostarczana energia spełniała parametry jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 04.05.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623 ze zm.) w szczególności określone rozdziale 10 pn. Parametry jakościowe energii elektrycznej i standardy jakościowe obsługi odbiorców oraz sposób załatwiania reklamacji. Przedmiot zamówienia nie generuje kosztów cyklu życia produktu. 11. Wykonawca - dostawca energii elektrycznej na obszarze działania Operatora Systemu Dystrybucji (PGE Dystrybucja S.A. oraz Dystrybucja Energa - Operator S.A.) musi posiadać ważną umowę z tym operatorem o świadczenie usług dystrybucji, która reguluje kompleksowo stosunki pomiędzy Wykonawcą/sprzedawcą a OSD. Posiadanie takiej umowy jest warunkiem koniecznym umożliwiającym sprzedaż energii elektrycznej przez wykonawcę w okresie realizacji zamówienia. 12.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 629375.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Energia i Gaz Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@energiaigaz.pl
Adres pocztowy: ul. Obornicka 330
Kod pocztowy: 60-689
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 646026.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 646026.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 767288.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.