eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia multimedialnego dla Muzeum Książąt Czartoryskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-09

Ogłoszenie nr 510268401-N-2019 z dnia 09-12-2019 r.

Muzeum Narodowe w Krakowie: Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia multimedialnego dla Muzeum Książąt Czartoryskich

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przeszłość przyszłości - remont i wyposażenie Muzeum Książąt Czartoryskich - Muzeum Narodowe w Krakowie w celu udostępnienia unikatowej kolekcji " nr POIS.08.01.00-00-0015/17 Projekt dofinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617819-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Narodowe w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27596100000000, ul. Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 43 35 621, e-mail zam_publ@muzeum.krakow.pl, faks 12 43 35 555.
Adres strony internetowej (url): www.mnk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia multimedialnego dla Muzeum Książąt Czartoryskich

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

EP-ZP-271-47/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia multimedialnego dla Muzeum Książąt Czartoryskich. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę i instalację AV w zakresie: - Sytemu wizyjnego; - Systemu nagłośnienia; - Systemu sterowania urządzeniami multimedialnymi; - Systemu dystrybucji i zarządzania treścią 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej dostarczonych systemów; 3) Przeprowadzenie instruktażu dla pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych systemów; 4) Zapewnienie gwarancji w okresie wskazanym w Umowie 3. Kosztorys obejmuje następujące elementy: 1) Dziedziniec; a) Podstawowy system nagłośnienia, b) Mobilny system nagłośnienia, c) Mobilny system projekcyjny oraz wizyjny, d) System oświetlenia scenicznego, e) Scena, f) Instalacja, Usługa, 2) Sala Edukacyjna; a) System projekcyjny, b) System nagłośnienia, c) System sterowania/ Dystrybucja sygnału, d) Instalacja, Usługa, 3) Nagłośnienie Budynku; 4) System Dystrybucji i Zarządzania Treścią; 5) System Sterowania; 6) Urządzenia dotykowe. 4. Realizacja zamówienia została podzielona na trzy etapy: - Etap I - dostawa, montaż i uruchomienie systemu nagłośnienia budynku (w tym nagłośnienie dziedzińca i sali ekspozycyjnej), dostawa systemów sceny modułowej wraz z jej wyposażeniem technicznym - Etap II - pozostały zakres zamówienia związany z dostawą montażem i uruchomieniem wyposażenia multimedialnego (dostawa pozostałych elementów przedmiotu zamówienia, w tym wyposażenie multimedialne Sali edukacyjnej) oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej - Etap III - instruktaż dla pracowników Zamawiającego 5. Wykonawca dostarczy urządzenia multimedialne oraz wykona wszelkie prace montażowe wraz z jego uruchomieniem w Muzeum Książąt Czartoryskich, Kraków ul. św. Jana 19/ Pijarska 15. 6. Zamawiający wymaga min 2 letniej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia i prace związane z jego montażem. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru, nie stwierdzającego usterek i wad oraz braków. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający parametry techniczne, opis funkcjonalności jakie ma spełniać dostarczone wyposażenie stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Równoważność. 1) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. 2) Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4) W przypadku zaoferowania urządzeń/podzespołów równoważnych Wykonawca musi wraz z "Formularzem Ofertowym" przedstawić oferowane urządzenia/podzespoły oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania. 5) Zamawiający dopuszcza zastosowanie norm równoważnych w odniesieniu do norm wskazanych w dokumentacji przy założeniach/parametrach, jakie określa przedmiotowa/wskazana norma. W tym, jeśli występują, nowsze odpowiedniki wskazanej normy. Z zastrzeżeniem, że taka informacja wraz z dokumentacją, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do norm wskazanych w dokumentacji postępowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32322000-6


Dodatkowe kody CPV: 32321200-1, 32340000-8, 32342000-2, 32342400-6, 32342410-9, 38652120-7, 38653400-1, 31527260-6, 32323400-7, 32350000-1, 32351000-8, 32351100-9, 51310000-8, 72212500-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 895459.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grupa CLUE Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stróża Rybna 3
Kod pocztowy: 30-714
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1149645.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1149645.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1149645.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.