eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Przetarg nieograniczony (dla kwoty poniżej 221 000 EURO) na dostawę nowych pojemników na odpady komunalne i segregowane do Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-06

Ogłoszenie nr 510267406-N-2019 z dnia 06-12-2019 r.

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach: Przetarg nieograniczony (dla kwoty poniżej 221 000 EURO) na dostawę nowych pojemników na odpady komunalne i segregowane do Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618856-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540242747-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach, Krajowy numer identyfikacyjny 71163354500000, ul. ul. Błonie 3, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 256 332 522, e-mail info@zuo.siedlce.pl, faks 256 332 526.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony (dla kwoty poniżej 221 000 EURO) na dostawę nowych pojemników na odpady komunalne i segregowane do Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych pojemników na odpady komunalne i segregowane do Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2 o n/w parametrach: CZĘŚĆ I - dostawa nowych pojemników na odpady komunalne i segregowane do Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2: I. Pojemniki o pojemności 1100 l na odpady segregowane w ilości i kolorze: - 95 szt. pojemników do zbiórki papieru w kolorze niebieskim, - 95 szt. pojemników do zbiórki tworzywa sztucznego, odpadów wielomateriałowych i metali w kolorze żółtym - 65 szt. pojemników do zbiórki szkła w kolorze zielonym Łączna ilość pojemników 1100 l to 255 szt. Nie dopuszcza się dostarczenia pojemników o ściankach ażurowych. Pojemniki muszą spełniać następujące wymagania: - każdy typ pojemnika musi posiadać certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą np. TUV/deklaracja zgodności zgodnie z normą PN - EN 840 - wykonane powinny być z polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości, - odporne na działanie promieni UV, - odporne na działanie niskich i wysokich temperatur - odporne na warunki atmosferyczne, - o gładkiej powierzchni zapobiegającej klejeniu się odpadów, - pojemniki powinny posiadać : - czterokołowy system jezdny obrotowy z blokadą dwóch kół przednich, średnica koła 20 cm ± 5 cm, (tarcza plastikowa lub metalowa, łożysko metalowe, oponka gumowa), - wszystkie elementy metalowe zabezpieczone przed korozją przez ocynkowanie, - pojemniki muszą być przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki - pokrywa płaska - pojemniki z pokrywą zabezpieczoną zamkiem przed niepożądanym opróżnianiem przez osoby niepowołane, (wszystkie pojemniki do segregacji otwierane przy użyciu jednego "klucza"), - otwór wrzutowy w pojemniku musi być wielkością i kształtem dostosowany do rodzaju zbieranego surowca: - pojemnik żółty na plastik, 2 otwory wrzutowe, trwale oznaczony napisem "Metale i tworzywa sztuczne" - pojemnik na makulaturę, otwór wrzutowy prostokątny, trwale oznaczony napisem "Papier" - pojemnik zielony na szkło, 2 otwory wrzutowe, trwale oznaczony napisem "Szkło" - otwory wrzutowe na górnej pokrywie pojemników, zabezpieczone olejoodporną gumą, - min. 12 miesięczna gwarancja, liczona od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, - wykonanie nieodpłatnych napraw gwarancyjnych w terminie nie dłuższym niż 7 dni od momentu zgłoszenia uszkodzeń - fax. potwierdzony pisemnie. II. Pojemniki o pojemności 120 l, 240, 660 l. i 1100 l na odpady komunalne: - 1060 szt. pojemników 120 l na odpady komunalne w kolorze antracytowym. - 1100 szt. pojemników 240 l na odpady komunalne w kolorze antracytowym. - 70 szt. pojemników 660 l na odpady komunalne w kolorze antracytowym. - 210 szt. pojemników o pojemności 1100 l. na odpady komunalne w kolorze antracytowym. Nie dopuszcza się dostarczenia pojemników o ściankach ażurowych. Pojemniki muszą spełniać następujące wymagania: - każdy typ pojemnika musi posiadać certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą np. TUV/deklaracja zgodności zgodnie z normą PN - EN 840 - wykonane powinny być z polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości, - odporne na działanie promieni UV, - odporne na działanie niskich i wysokich temperatur - odporne na warunki atmosferyczne, - o gładkiej powierzchni zapobiegającej klejeniu się odpadów, - pojemniki powinny posiadać : - czterokołowy system jezdny obrotowy z blokadą dwóch kół przednich, średnica koła 20 cm ± 5 cm, (tarcza plastikowa lub metalowa, łożysko metalowe, oponka gumowa), - wszystkie elementy metalowe zabezpieczone przed korozją przez ocynkowanie, - pojemniki muszą być przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki - pokrywa płaska - min. 12 miesięczna gwarancja, liczona od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, - wykonanie nieodpłatnych napraw gwarancyjnych w terminie nie dłuższym niż 7 dni od momentu zgłoszenia uszkodzeń - fax. potwierdzony pisemnie. III. Pojemniki o pojemności 120 l. - 40 szt. pojemników 120 l na odpady "odzież i tekstylia" w kolorze pomarańczowym. Pojemniki muszą spełniać następujące wymagania: - pojemność pojemnika 120 l, - pokrywa płaska, - każdy typ pojemnika musi posiadać certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą np. TUV /deklaracja zgodności zgodnie z normą PN - EN 840 - wykonane powinny być z polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości, - odporne na działanie promieni UV, - odporne na działanie niskich i wysokich temperatur - odporne na warunki atmosferyczne, - o gładkiej powierzchni zapobiegającej klejeniu się odpadów, - wszystkie elementy metalowe zabezpieczone przed korozją przez ocynkowanie, - pojemniki muszą być przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki - min. 12 miesięczna gwarancja, liczona od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, - wykonanie nieodpłatnych napraw gwarancyjnych w terminie nie dłuższym niż 7 dni od momentu zgłoszenia uszkodzeń - fax. potwierdzony pisemnie. IV. Pojemniki o pojemności 120 l. - 40 szt. pojemników 120 l na odpady "higieniczne" w kolorze fioletowym. Pojemniki muszą spełniać następujące wymagania: - pojemność pojemnika 120 l, - pokrywa płaska, - każdy typ pojemnika musi posiadać certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą np. TUV /deklaracja zgodności zgodnie z normą PN - EN 840 - wykonane powinny być z polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości, - odporne na działanie promieni UV, - odporne na działanie niskich i wysokich temperatur - odporne na warunki atmosferyczne, - o gładkiej powierzchni zapobiegającej klejeniu się odpadów, - wszystkie elementy metalowe zabezpieczone przed korozją przez ocynkowanie, - pojemniki muszą być przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki - min. 12 miesięczna gwarancja, liczona od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, - wykonanie nieodpłatnych napraw gwarancyjnych w terminie nie dłuższym niż 7 dni od momentu zgłoszenia uszkodzeń - fax. potwierdzony pisemnie. CZĘŚĆ II - dostawa nowych pojemników na odpady komunalne i segregowane do Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2. Pojemniki na odpady "Bio". I. Pojemniki o pojemności 120 l., 240 l i 1100 l. na odpady na odpady biodegradowalne - odpady kuchenne z wyłączeniem odpadów pochodzenia zwierzęcego - 3825 szt. pojemników 120 l na odpady "bio" w kolorze brązowym - 400 szt. pojemników 240 l na odpady "bio" w kolorze brązowym. - 60 szt. pojemników 1100 l na odpady "bio" w kolorze brązowym. Pojemniki muszą spełniać następujące wymagania: - pojemniki 120 l i 240 l. muszą posiadać zintegrowane drugie dno - w postaci kratki - rusztu trwale złączonego z pojemnikiem, ruszt ma być uchylny. - pojemnik muszą posiadać otwory wentylacyjne po bokach pojemnika o średnicy nie mniejszej niż 4 mm i nie większej niż 6 mm, równomiernie na całej powierzchni z wyłączeniem misy odciekowej. - pokrywa płaska, - każdy typ pojemnika musi posiadać certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą np. TUV /deklaracja zgodności zgodnie z normą PN - EN 840-1 oraz PN-EN 840-2 - wykonane powinny być z polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości, - odporne na działanie promieni UV, - odporne na działanie niskich i wysokich temperatur - odporne na warunki atmosferyczne, - o gładkiej powierzchni zapobiegającej klejeniu się odpadów, - wszystkie elementy metalowe zabezpieczone przed korozją przez ocynkowanie, - pojemniki muszą być przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki - pojemnik muszą być oznakowane trwałym napisem "Bio" - min. 12 miesięczna gwarancja, liczona od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, - wykonanie nieodpłatnych napraw gwarancyjnych w terminie nie dłuższym niż 7 dni od momentu zgłoszenia uszkodzeń - fax. potwierdzony pisemnie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne i segregowane do Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 431664.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Contenur Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 18
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowość: Mielec
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 431664.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 431664.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 484570.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne i segregowane do Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2. Pojemniki na odpady "Bio".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 409575.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Green Class Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiktorii Kaweckiej 3
Kod pocztowy: 03-029
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 409575.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 409575.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 411355.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.