eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Dostawa wyposażenia sportowego do hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Ropczycach" w ramach zadania p.n. "Projektowanie i budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Ropczycach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-06

Ogłoszenie nr 510267048-N-2019 z dnia 06-12-2019 r.

Gmina Ropczyce: Dostawa wyposażenia sportowego do hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Ropczycach" w ramach zadania p.n. "Projektowanie i budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Ropczycach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618183-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ropczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 52472000000000, ul. ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. (017) 2210550, e-mail ropczyce@intertele.pl, faks (017) 2210555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ropczyce.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia sportowego do hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Ropczycach" w ramach zadania p.n. "Projektowanie i budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Ropczycach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PPZP.271.19.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sportowego do hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Ropczycach przy ul. Wyspiańskiego 8, gm. Ropczyce, woj., podkarpackie w ramach zadania p.n. "Projektowanie i budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Ropczycach", w tym: 1.1. Dostawa i montaż kompletu dwóch profesjonalnych koszy (wyposażenie boiska do koszykówki, łącznie dwie tablice), konstrukcje podwieszone do drewnianych dźwigarów dachowych, z napędem elektrycznym. Zamówienie obejmuje montaż na koszach dostarczonych przez Zamawiającego zegarów odmierzających czas akcji z podpięciem ich do istniejącego okablowania i sparowaniem z tablicami wyników dostarczonymi przez Zamawiającego. 1.2. Dostawa i montaż dwóch kompletów tablic do koszykówki (wyposażenie dwóch boisk treningowych, łącznie cztery kosze). Tablice należy wykonać z materiału przeziernego, wyposażyć w mechanizm regulacji wysokości i mechanizm składania tablicy na ścianę. Montaż tablicy należy wykonać we wskazanych przez Zamawiającego miejscach tj. do antresoli (wspornikowa, monolityczna konstrukcja żelbetowa) i ściany zewnętrznej w osi 1 (ściana murowana z bloczków z betonu komórkowego). Należy przy tym dopasować konstrukcję wsporczą do miejsca montażu zwłaszcza w sytuacji mocowania tablic na ścianie zewnętrznej hali. 1.3. Dostawa i montaż profesjonalnego wyposażenia boiska do siatkówki, 1,0 kpl. 1.4. Dostawa i montaż wyposażenia boisk treningowych do siatkówki, 3,0 kpl. 1.5. Dostawa i montaż bramek do piłki ręcznej z siatkami, 1,0 kpl. 1.6. Dostawa kompletu bramek (2,0 szt.) do mini piłki nożnej wraz z siatkami. 1.7. Dostawa i montaż drabinek gimnastycznych. 1.8. Dostawa i montaż siatki ochronnej na ściany szczytowe hali. 1.9 . Dostawa i montaż piłkochwytów oddzielających plac gry od przestrzeni pod antresolą. 1.10. Dostawa i montaż kotar grodzących wydzielających na hali trzy niezależne pola gry (boiska treningowe) wraz z konstrukcją do pionowego podnoszenia. 1.11. Dostawa i montaż siedzisk na trybunę (konstrukcja żelbetowa trybuny, np., siedziska typu SP 25). 1.12. Dostawa i montaż łączonych w zestawy po 4 siedziska w każdym (siedziska przenośne, np. typu SP 25). 2. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy (rodzaj, ilość, parametry, szczegóły dotyczące dostawy i montażu) objętej niniejszym zamówieniem znajduje się w "Zestawieniu wyposażenia hali sportowej" stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Warunki ogólne wykonania zamówienia. 3.1. Dokładne miejsce montażu poszczególnych urządzeń zostanie wskazane na miejscu przez Użytkownika hali. 3.2. Tuleje do osadzania w posadzce urządzeń sportowych. Na czas kiedy urządzenia te nie są zamontowane, tuleje mają być zabezpieczone deklami. Na "główkach" dekli należy zamocować odcinki wykładziny sportowej (takiej samej jak wykładzina ułożona w hali), w kolorze jak wykładzina w miejscu montażu urządzenia. 3.3. Dostarczone w ramach zamówienia urządzenia należy zainstalować/zamontować, dokonać uruchomienia pracy tych urządzeń łącznie z przeszkoleniem Użytkownika obiektu w zakresie uruchomienia pracy i eksploatacji tych urządzeń. 4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 4.1. Wyposażenia obiektu dodatkowo w: - instrukcje obsługi i konserwacji, - instrukcje BHP, - instrukcje rozruchu technologicznego/przeprowadzenia prób urządzeń dostarczanych i montowanych/instalowanych w ramach niniejszego zamówienia, - instrukcje eksploatacji i użytkowania urządzeń dostarczanych i montowanych /instalowanych w ramach niniejszego zamówienia, 4.2. Realizacji zamówienia w sposób nie powodujący zakłócania funkcjonowania czynnego obiektu Zespołu Szkół Nr 1 w Ropczycach. 5. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w "Zestawieniu wyposażenia hali sportowej" stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 7. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 10. Wymagany okres gwarancji min. 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 177509.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PESMENPOL Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@pesmenpol.pl
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 75A, 32-400 Myślenice
Kod pocztowy: 32-400
Miejscowość: Myślenice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132471.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132471.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 169570.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.