To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-04
Ogłoszenie nr 510264817-N-2019 z dnia 04-12-2019 r.
Gmina Knurów: "Remont pomieszczeń na niskim parterze w budynku UM Knurów przy ul. dr.
Floriana Ogana 5"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609792-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540225850-N-2019; 540233421-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000,
ul. ul. dr. Floriana Ogana
5,
44-190
Knurów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 392 308, e-mail
zp@knurow.pl, faks
32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont pomieszczeń na niskim parterze w budynku UM Knurów przy ul. dr. Floriana Ogana 5"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.60.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń na niskim parterze w budynku UM Knurów przy ul. dr. Floriana Ogana 5, w tym: 1) remont pomieszczenia BWP nr 09, w tym: a) wyburzenie ścianek działowych, b) likwidacja ślepego, wewnętrznego pomieszczenia magazynowego, c) optymalizacja rozmieszczenia drzwi wewnętrznych, d) wymiana wykładziny PCV na posadzkę z płytek gresowych, e) generalny remont węzła sanitarnego ( licowanie ścian płytkami, wykonanie nowej posadzki z płytek oraz wykonanie wszystkich przyłączy i wyposażenia), f) dostawa i montaż elektrycznego podumywalkowego przepływowego podgrzewacza wody wraz z podłączeniem do instalacji wodnej i elektrycznej, g) wykonanie ścianki działowej, h) dostawa i montaż drzwi - 2 szt., i) wymiana instalacji c.o., j) wykonanie nowych instalacji elektrycznych ( w tym oświetlenia i zasilania ), k) wykonanie gładzi oraz malowanie ścian i sufitów, l) wykonanie obudowy instalacji c.o., m) uporządkowanie istniejącego okablowania instalacji telefonicznej, 2) remont pomieszczenia magazynowego nr 026 z przeznaczeniem na pomieszczenie biurowe, w tym: a) wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych, b) wykonanie gładzi oraz malowanie ścian i sufitów, c) wykonanie obudowy instalacji c.o., d) dostawa i montaż drzwi - 1 szt., e) malowanie obudowy grzejnika, f) wykonanie nowej instalacji elektrycznej ( w tym oświetlenia i zasilania ), telefonicznej i okablowania strukturalnego, g) wykonanie instalacji klimatyzacji ( zasilanie, odprowadzanie skroplin, sterowanie ) wraz z dostawą i montaż klimatyzacji - jednostki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, w tym opracowanie dokumentacji wykonawczej instalacji klimatyzacji, zgodnie z wymaganiami określonymi w Zał. Nr 6 do wzoru umowy, 3) remont pomieszczenia magazynowego nr 027 z przeznaczeniem na pomieszczenie biurowe, w tym: a) wykonanie gładzi oraz malowanie ścian i sufitów, b) wykonanie obudowy instalacji c.o. i pionu wod-kan, c) dostawa i montaż drzwi - 1 szt., d) malowanie obudowy grzejnika, e) dostawa i montaż zlewozmywaka ze stali nierdzewnej do wbudowania wraz z podłączeniem do instalacji wodnej, f) dostawa i montaż elektrycznego podumywalkowego przepływowego podgrzewacza wody wraz z podłączeniem do instalacji wodnej i elektrycznej, g) wykonanie nowej instalacji elektrycznej ( w tym oświetlenia i zasilania ), telefonicznej i okablowania strukturalnego, h) wykonanie instalacji klimatyzacji ( zasilanie, odprowadzanie skroplin, sterowanie ) wraz z dostawą i montaż klimatyzacji - jednostki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, w tym opracowanie dokumentacji wykonawczej instalacji klimatyzacji, zgodnie z wymaganiami określonymi z Zał. Nr 6, 4) dostawa i montaż drzwi w pomieszczeniu centrali telefonicznej - 1 szt., 5) wymiana drzwi w pomieszczeniu węzła c.o. - drzwi p.poż z pomieszczenia nr 026 i 027, 6) uporządkowanie instalacji elektrycznej w istniejącej rozdzielnicy ( opisanie poszczególnych przewodów zasilających ), 7) dostosowanie wyłącznika przeciwpożarowego w budynku UM Knurów do obowiązujących przepisów, 8) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, demontaż instalacji wewnętrznych, itp.). 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór umowy oraz Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiące załączniki do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 3/1 i zał nr 3/2 do wzoru umowy. 7. Okres gwarancyjny na instalacje okablowania strukturalnego sieci komputerowej oraz elementy pasywne dostarczone i zainstalowane w ramach ww. instalacji, ustala się na 15 lat, natomiast okres gwarancyjny na elementy aktywne dostarczone w ramach ww. instalacji, ustala się na 3 lata.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45450000-6, 45430000-0, 45440000-3, 45421000-4, 45310000-3, 45331220-4, 45331100-7, 45332000-3, 45314200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
134014.31
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PARTUM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147688.46
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Krasne - roboty drogowe.
- Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.