eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń I piętra BCM na cele rehabilitacji dla Brzeskiego Centrum Medycznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-04

Ogłoszenie nr 510263599-N-2019 z dnia 04-12-2019 r.

Brzeskie Centrum Medyczne: Zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń I piętra BCM na cele rehabilitacji dla Brzeskiego Centrum Medycznego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt nr RPOP.07.04.00-16-0011/17 pt. "Skuteczna rehabilitacja szansą na wydłużenie aktywności zawodowej mieszkańców województwa Opolskiego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach Osi Priorytetowej 07 Konkurencyjny rynek pracy Działanie 07.04 - Wydłużanie aktywności zawodowej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 (RPO WO 2014-2020)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614179-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540228463-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Brzeskie Centrum Medyczne, Krajowy numer identyfikacyjny 31343700000000, ul. ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 444 65 75, e-mail zamowienia.publiczne@bcmbrzeg.pl, faks 77 416 22 18.
Adres strony internetowej (url): https://bcm.brzeg-powiat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń I piętra BCM na cele rehabilitacji dla Brzeskiego Centrum Medycznego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/14/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W związku z przekształceniem pomieszczeń Inwestor musi wykonać następujące prace remontowo - budowlane, nie wymagające uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę: 1. Wyburzenia ścianek działowych, zgodnie z rzutem pomieszczeń. 2. Demontaż stolarki drzwiowej i zamurowanie otworów drzwiowych, zgodnie z rzutem pomieszczeń. 3. Wykonanie ścianek działowych lekkich na stelażu aluminiowym, wydzielających pomieszczenie sanitariatów przeznaczonych dla pacjentów i szatni. 4. Wykonanie okładzin z płytek ceramicznych ścian i podłogi w pomieszczeniach sanitariatów oraz fartuchów przy umywalkach w gabinetach terapeutycznych. 5. Montaż umywalek i misek ustępowych. 6. Osadzenie stolarki drzwiowej wewnętrznej. 7. Wykonanie gładzi cementowych. 8. Roboty malarskie. 9. Przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej. 10. Przebudowa instalacji elektrycznej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej wykonanej przez mgr inż. Bogusława Klichta z siedzibą przy ul. Zielonej 63/1, 49-300 Brzeg obejmującej: a) Projekt - załącznik nr 2 do SIWZ b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 3 do SIWZ c) Przedmiar - załącznik nr 4 do SIWZ; stanowiący jedynie element pomocniczy, a nie podstawowy podczas realizacji zadania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45421152-4, 45262321-7, 45421131-1, 45400000-1, 45430000-0, 45450000-6, 45410000-4, 45431200-9, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117386.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlany "RADBUD"
Email wykonawcy: radczyk@op.pl
Adres pocztowy: ul. Brzozowa 18
Kod pocztowy: 48-385
Miejscowość: Otmuchów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 152136.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121304.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 206616.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Nie

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena najkorzystniejszej oferty przekraczała wysokość zabezpieczonych środków na realizację zamówienia, jednakże Zamawiający postanowił zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.