eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabica › DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNO - MULTIMEDIALNEGO DO GMINNEGO CENTRUM KULTURY W GRABICY, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-03

Ogłoszenie nr 510262575-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.

Urząd Gminy Grabica: DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNO - MULTIMEDIALNEGO DO GMINNEGO CENTRUM KULTURY W GRABICY, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Wyposażenie sali widowiskowej i pracowni w Gminnym Centrum Kultury w Grabicy", której przyznano dofinansowanie jako dla operacji typu "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne" objętej PROW na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620152-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Grabica, Krajowy numer identyfikacyjny 53542200000000, ul. Grabica 66, 97-306 Grabica, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 6161188, e-mail zamowieniapubliczne@grabica.pl, faks 44 6161188.
Adres strony internetowej (url): grabica.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNO - MULTIMEDIALNEGO DO GMINNEGO CENTRUM KULTURY W GRABICY, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST dostawa sprzętu informatyczno - multimedialnego do Gminnego Centrum Kultury w Grabicy, realizowana w ramach operacji pt. "Wyposażenie sali widowiskowej i pracowni w Gminnym Centrum Kultury w Grabicy", której przyznano dofinansowanie jako dla operacji typu "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne" objętej PROW na lata 2014-2020, podziale na następujące części zamówienia: Część 1 - Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. CPV 30.23.60.00-2 Różny sprzęt komputerowy 30.20.00.00-1 Urządzenia komputerowe 30.21.30.00-5 Komputery osobiste 30.21.33.00-8 Komputer biurkowy 30.21.31.00-6 Komputery przenośne 30.23.21.00-5 Drukarki i plotery 48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Część 2 - Sprzęt nagłośnieniowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. CPV 32.34.24.00-6 - sprzęt nagłaśniający Część 3 - Sprzęt multimedialny- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. CPV 32.32.20.00-6 Urządzenia multimedialne Część 4 - Sprzęt sieciowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. CPV 32.55.00.00-3 Sprzęt telefoniczny 30.23.30.00-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30.23.70.00-9 Części, akcesoria i wyroby komputerów 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem jest jedną z części większego zamówienia. Pierwsza część została już zlecona. 3. W RAMACH REALIZAJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a) sprzedaży i dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, b) dostarczenia sprzętu/ oprogramowania wolnego od wad fabrycznie nowego, nieużywanego, kompletnego i sprawnego technicznie oraz nieeksponowanego na wystawach lub imprezach targowych, bezpiecznego, kompletnego i gotowego do pracy, a także spełniającego wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do umowy). Nie dopuszcza się? dostawy sprzętu fabrycznie odnowionego. c) dostarczenia wszystkich niezbędnych akcesoriów i innych drobnych elementów wymaganych do poprawnego działania dostarczonego sprzętu zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do umowy); d) przekazania Zamawiającemu dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producentów urządzeń w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski oraz niezbędnych dokumentów licencyjnych na oprogramowanie; e) przekazania instrukcji obsługi w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski; f) przekazania Zamawiającemu niewyłącznej i nieograniczonej w czasie licencji udzielonej przez producenta lub podmiot uprawniony na oprogramowanie objęte przedmiotem zamówienia; g) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części została opisana w ppkt. 1, jako CZĘŚCI od 1 - 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wykonanie poszczególnych części zamówienia, jedne, dwóch, trzech lub czterech.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2


Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 30213000-5, 30213300-8, 30213100-6, 30232100-5, 48000000-8, 32342400-6, 32322000-6, 32550000-3, 30237000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Części 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp - cena najkorzystniejszej oferty w Części nr 1 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części nr 1 zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sprzęt nagłośnieniowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Części 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Sprzęt multimedialny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5177.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gorzeszów 19
Kod pocztowy: 58-405
Miejscowość: Krzeszów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6367.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6367.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8793.27
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Sprzęt sieciowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4421.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: COMPRO Jolanta Olszewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kotarbińskiego 19
Kod pocztowy: 41-400
Miejscowość: Mysłowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5437.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5437.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5437.83
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.