eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Modernizacja Systemu Cyfrowej Rejestracji Rozpraw Sądowych ReCourt w 3 salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Siedlcach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-02

Ogłoszenie nr 510262018-N-2019 z dnia 02-12-2019 r.

Sąd Okręgowy w Siedlcach: Modernizacja Systemu Cyfrowej Rejestracji Rozpraw Sądowych ReCourt w 3 salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Siedlcach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615702-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy w Siedlcach, Krajowy numer identyfikacyjny 57150100000000, ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 640 78 03, e-mail anna.zelazowska@siedlce.so.gov.pl, faks 25 640 78 85.
Adres strony internetowej (url): www.siedlce.so.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja Systemu Cyfrowej Rejestracji Rozpraw Sądowych ReCourt w 3 salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Siedlcach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zpn-261-2/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja Systemu Cyfrowej Rejestracji Rozpraw Sądowych ReCourt (dalej jako System) w 3 salach rozpraw w budynkach Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2, polegająca na jego aktualizacji do najnowszej wersji Systemu, wymianie elementów Systemu, doposażenie zestawów w dodatkowe urządzenia oraz świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego Systemu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę sprzętu, montaż i jego konfigurację, modernizację Systemu oraz przeprowadzenie testów zainstalowanego Systemu (przygotowanie projektu, instalacja oraz przeprowadzenie wszystkich związanych z tym procedur); b) dostawę materiałów instalacyjnych niezbędnych do wykonania prac; c) przekazanie dokumentacji technicznej; d) udzielenie gwarancji na prawidłowe działanie zmodernizowanego Systemu (na okres nie krótszy niż 36 miesięcy; okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert; szczegółowy opis wymagań w zakresie gwarancji znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ); e) świadczenie usługi serwisu i wsparcia technicznego Systemu. 2. Zaleca się, aby Wykonawcy przeprowadzili wizję lokalną w miejscu, gdzie będzie realizowany przedmiot zamówienia. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej wyznacza Zamawiający na wniosek Wykonawcy przesłany za pośrednictwem poczty elektronicznej: anna.wnukowska@siedlce.so.gov.pl lub karol.stefanowicz@siedlce.so.gov.pl. 3. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE: 1) Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty, lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, a także normy, Zamawiający (zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp.) dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymaganiach jakościowych nie niższych niż wskazane przez Zamawiającego. 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał i opisał parametry techniczne rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanego przez Zamawiającego oraz załączył do każdego opisu odpowiedni dokument (kartę katalogową, folder lub inny dokument). 3) Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się produkt o parametrach i wymaganiach minimalnych wyszczególnionych (wymienionych) i określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 5. Przedmiot zamówienia w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt a) - c) zrealizowany zostanie do dnia 27 grudnia 2019 r. 6. Przedmiot zamówienia w zakresie, o którym mowa ust. 1 pkt d) będzie wykonywany przez okres minimum 36 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert) od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (umowy). 7. Przedmiot zamówienia w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt e) będzie wykonywany przez okres 36 miesięcy, liczonych od pierwszego dnia pełnego miesiąca, następującego po podpisaniu przez Strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (umowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32330000-5


Dodatkowe kody CPV: 32340000-8, 32232000-8, 51000000-9, 72000000-5, 30200000-1, 48820000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169146.34
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Comarch Polska S.A
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 39a
Kod pocztowy: 31-864
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 205883.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 205883.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205883.25
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.