To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-02
Ogłoszenie nr 510261710-N-2019 z dnia 02-12-2019 r.
Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. dyw. Henryka Minkiewicza: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu kwaterunkowego drewnianego do siedziby Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej (sprawa nr 51/ZP/WTiZ/19)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, część I: nr projektu 3/9-2018/BK-FAMI "Infrastruktura i procedury azylowe - część II", część II - IV: nr projektu 4/9-2018/BK-FAMI "Organizowanie powrotów przymusowych cudzoziemców - część II"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611924-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. dyw. Henryka Minkiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 50440036000000,
ul. ul. Bema
100,
15-370
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 71 45 171, e-mail
zamowienia.posg@strazgraniczna.pl, faks
85 71 45 715.
Adres strony internetowej (url): http://www.podlaski.strazgraniczna.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu kwaterunkowego drewnianego do siedziby Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej (sprawa nr 51/ZP/WTiZ/19)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):sprawa nr 51/ZP/WTiZ/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: - w zakresie części I dostawa sprzętu kwaterunkowego drewnianego do siedziby Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ, - w zakresie części II dostawa sprzętu kwaterunkowego drewnianego do siedziby Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ, - w zakresie części III dostawa sprzętu kwaterunkowego drewnianego do siedziby Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ, - w zakresie części IV dostawa sprzętu kwaterunkowego drewnianego do siedziby Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1d do SIWZ, - w zakresie części V dostawa sprzętu kwaterunkowego drewnianego do siedziby Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1e do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39112000-0
Dodatkowe kody CPV: 39143310-2, 38622000-1, 39121200-8, 39113100-8, 39134000-0, 39141300-5, 39143110-0, 39130000-2, 39113600-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2439.02
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tobo Datczuk Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2719.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: część II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14241.46
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tobo Datczuk Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18606.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: część III |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26422.76
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sektor Polska Sławomir Dziedzic
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23105.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: część IV |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8130.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARTform Ewa Lorenc
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10086.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: część V |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na to, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający na podstawie art. 91 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych uznał ofertę wykonawcy: Tobo Datczuk Spółka Jawna, Kuriany 104, 15-589 Białystok za najkorzystniejszą w części V postępowania. Wykonawca został poinformowany o wyborze jego oferty oraz zaproszony do siedziby Zamawiającego celem podpisania umowy. Wykonawca poinformował zamawiającego o rezygnacji z podpisania umowy. Zgodnie z art. 24aa ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. Cena oferty najwyżej ocenionej spośród pozostałych ofert w części V postępowania przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części. Mając na względzie brak dodatkowych środków na realizację zamówienia w tej części postępowania Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie w części V, z uwagi na to, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont i przebudowę budynków mieszkalnych przy ul. Nowowarszawskiej 32 i 32/1 w Białymstoku.
- Dostawa elementów jednorazowych do generatora Celon Elite i systemu DIEGO Elite wytwórcy Olympus
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa stołu operacyjnego oraz dermatomu z kontenerem.
- Dostawa części wraz z ich wymianą w separatorze balistycznym panelowym BS 8.
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 9 sztuk szaf na leżaki do 4 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i mebli kuchennych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dusznikach - Etap I i Etap II
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 2 krzeseł biurowych z zagłówkiem niezbędnych dla potrzeb Komisji Bioetycznej Uniwersytetu Rzeszowskiego
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola"
- Adaptacja budynku przy ul. Lipowej 1 w Bartoszycach - zakup mebli
więcej: Lustra »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.