eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Remont wewnątrz zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie wraz z wielobranżową wymianą instalacji, aranżacją wnętrz oraz zagospodarowaniem terenów przyległych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-01

Ogłoszenie nr 510260681-N-2019 z dnia 01-12-2019 r.

Muzeum - Zespół Synagogalny we Włodawie: Remont wewnątrz zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie wraz z wielobranżową wymianą instalacji, aranżacją wnętrz oraz zagospodarowaniem terenów przyległych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611050-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum - Zespół Synagogalny we Włodawie, Krajowy numer identyfikacyjny 90067200000000, ul. Czerwonego Krzyża 7, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 82 572 21 78, e-mail kat35@op.pl, faks 82 572 21 78.
Adres strony internetowej (url): www.muzeumwlodawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont wewnątrz zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie wraz z wielobranżową wymianą instalacji, aranżacją wnętrz oraz zagospodarowaniem terenów przyległych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AG/230-1/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej (projekt budowlany, projekty wykonawcze branżowe obejmujące: instalacje i urządzenia cieplne, wentylacyjne, wodociągowe, kanalizacyjne oraz instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne wraz z siecią teleinformatyczną i zagospodarowaniem terenów przyległych, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski) wraz z aranżacją wnętrz oraz pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego w toku wykonywanych na podstawie dokumentacji robót budowlanych robót budowlanych. 1) Dokumentacja projektowo - kosztorysowa i aranżacja wnętrz - (co najmniej 2 koncepcje) powinna być przygotowana oddzielnie dla każdego z budynków Zespołu Synagogalnego we Włodawie, tj. Wielkiej Synagogi, Małej Synagogi i Domu Podkahalnego, a także elementów zewnętrznych. Zabytkowy Zespół Synagogalny we Włodawie został wpisany do rejestru zabytków Województwa Lubelskiego pod nr A/169. 2) Zamawiający dysponuje inwentaryzacją architektoniczną dla budynków zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie oraz dokumentacją fotograficzną. Dokumenty te stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. 3) Dokumentacja musi uwzględniać zapewnienie dostępności przestrzeni publicznej dla wszystkich użytkowników. 4) W projektach wykonawczych branżowych należy umieścić informację odnośnie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 5) Projekty muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1935) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj.: Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). 6) Każdy egzemplarz projektu we wszystkich branżach powinien być trwale oprawiony. 7) Kosztorys inwestorski należy wykonać po 1 egzemplarzu w wersji papierowej i po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej. W wersji elektronicznej w formie pozwalającej na edycję i sprawdzenie. Wersja elektroniczna powinna być zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD, DVD) preferowany jest zapis w formacie z rozszerzeniem "doc" . Kosztorys inwestorski (dla każdej branży) musi być wykonany, zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). 8) Kosztorys oraz przedmiar robót powinien obejmować pełen zakres robót niezbędny do realizacji zamówienia. Każdy egzemplarz kosztorysu inwestorskiego powinien być trwale oprawiony wraz z przedmiarem robót dla potrzeb sporządzenia kosztorysu inwestorskiego. 9) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wykonaną zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj.: Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), w 4 egz. oraz w wersji elektronicznej, wersja elektroniczna powinna być zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD, DVD), (zapis w formacie z rozszerzeniem "doc"). 10) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych dla prawidłowej realizacji zamówienia - materiałów i uzgodnień do wykonania poszczególnych projektów z jednostkami zewnętrznymi oraz materiałów wyjściowych. 11)Dokumentacja projektowo-kosztorysowa nie może zawierać żadnych materiałów reklamowych producentów materiałów budowlanych itp. oraz żadnych innych reklam. 12) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej powinno być zgodne z przepisami art. 29- 31 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), tj. proponowane materiały i urządzenia powinny być opisane za pomocą parametrów technicznych i jakościowych, tzn. bez podawania nazw, patentów lub pochodzenia. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia to wykonawca (projektant) zobowiązany będzie do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń oraz określenia minimalnych wymagań dotyczących równoważności. Ponadto wykonawca (projektant) w toku odbioru dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia będzie zobligowany do złożenia stosownych oświadczeń stanowiących załączniki do wzoru umowy - zał.5 do SIWZ. 13) W przypadku wystąpienia wad ukrytych w dokumentacji, których nie ujawniono w czasie jej odbioru, Wykonawca zobowiązany będzie nieodpłatnie do naniesienia poprawek i uzupełnień w terminie 7 dni od daty zawiadomienia. 14) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wniesienia zmian w dokumentacji niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę wymaganych przez organy wydające decyzję. 15) Zakres nadzoru autorskiego sprawowanego w toku wykonywanych robót budowlanych określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5a do SIWZ. Przy czym zamawiający zastrzega, że usługa nadzoru autorskiego będzie realizowana jedynie w przypadku uzyskania dofinansowania ze środków zewnętrznych i realizacji robót budowlanych. 2.2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95691.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kosikowski Architektura, Radosław Kosikowski,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ceramiczna 34 B
Kod pocztowy: 22-100
Miejscowość: Chełm
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 117700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 295200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: brak szczegółowego określenia

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.