eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Rewitalizacja Parku Młodzieżowego w Świdnicy w zakresie remontu ciągów komunikacyjnych, budowy infrastruktury technicznej i małej architektury" przewidziana do realizacji w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewaloryzacja terenów zieleni w Świdnicy"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-27

Ogłoszenie nr 510256860-N-2019 z dnia 27-11-2019 r.

Prezydent Miasta Świdnicy: Rewitalizacja Parku Młodzieżowego w Świdnicy w zakresie remontu ciągów komunikacyjnych, budowy infrastruktury technicznej i małej architektury" przewidziana do realizacji w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewaloryzacja terenów zieleni w Świdnicy"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Rewaloryzacja terenów zieleni w Świdnicy" nr POIS.02.05.00-0020/16: działanie 2.5, oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 - zadanie nr 9 "Rewitalizacja Parku Młodzieżowego w Świdnicy"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604814-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prezydent Miasta Świdnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 57958900000000, ul. ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 562 850, e-mail mbp@um.swidnica.pl, faks 748 523 110.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.swidnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja Parku Młodzieżowego w Świdnicy w zakresie remontu ciągów komunikacyjnych, budowy infrastruktury technicznej i małej architektury" przewidziana do realizacji w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewaloryzacja terenów zieleni w Świdnicy"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

P-114/X/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA : 1. Przedmiotem zamówienia jest "Rewitalizacja Parku Młodzieżowego w Świdnicy w zakresie remontu ciągów komunikacyjnych, budowy infrastruktury technicznej i małej architektury" przewidziana do realizacji w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewaloryzacja terenów zieleni w Świdnicy" 2. Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w Parku Młodzieżowym w Świdnicy (dalej: Park) obejmuje: 1) nieznaczne korekty istniejącego, historycznego układu ciągów komunikacyjnych, 2) remont nawierzchni ciągów komunikacyjnych wraz z elementami składowymi takimi jak schody i obrzeża, 3) rozbiórkę pozostałości cokołów ogrodzeniowych kortów oraz fundamentów budynku gospodarczego, 4) renowację istniejącego murka kamiennego wraz z montażem siedziska z komponentów imitujących drewno w kolorze palisaneder, 5) wykonanie kanalizacji teletechnicznej służącej do ułożenia kabli instalacji oświetleniowej, światłowodów, innych instalacji technicznych, 6) montaż instalacji oświetleniowej - do wyceny oferty należy przyjąć słupy w kolorze RAL 7016, zmiana ceny słupa spowodowana ewentualną zmianą jego koloru zostanie uwzględniona w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w robotach zaniechanych, dodatkowych lub zamiennych. 7) wykonanie zasilania altany oraz studni SR, 8) montaż instalacji monitoringu, 9) budowa toalety unisex dla niepełnosprawnych wraz z instalacjami elektrycznymi i wod. - kan , 10) montaż elementów małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery, poidełko dla ludzi i zwierząt, psie pakiety, tablice informacyjne). 3. Stan projektowany nie zakłada zmiany dotychczasowego zagospodarowania terenu i funkcji Parku Młodzieżowego. 4. Prace związane z wycinką, zabiegami pielęgnacyjnymi, nasadzeniami zieleni nie wchodzą w zakres niniejszego zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest w obrębie geodezyjnym 0005 Zachód , na działkach nr: 989, 991, 1009, 1010, 1015, 1018. 6. Park zlokalizowany jest na obszarze wpisanym do rejestru zabytków, pod numerem A/4773/705/Wł w dniu 14.12.1978r. jako: park miejski Młodzieżowy - planty miejskie. Przebieg większości współczesnych ścieżek pokrywa się z układem historycznym. Wszelkie roboty związane z rewitalizacją parku, należy wykonywać zgodnie z decyzją Nr 996/2019 pozwoleniem na prowadzenie prac konserwatorskich I restauratorskich w parkach lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni wydaną przez DWKZ we Wrocławiu/ delegatura w Wałbrzychu. W szczególności na Wykonawcy spoczywa obowiązek: 1) Zapewnienia kierowania pracami przy zabytkowej zieleni przez osobę spełniającą wymagania, o których mowa w art. w 37b ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; 2) przekazania Dolnośląskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków nie później niż w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia robót, a w toku robót na 14 dni przed dokonaniem zmiany osoby, o której mowa w pkt 1: a) imienia, nazwiska i adresu osoby, o których mowa w pkt 1, b) dokumentów potwierdzających spełnienie przez te osoby wymagań, o których mowa w art. 37b ust.1 ustawy; c) oświadczenia osoby, o których mowa w pkt 1, o przyjęciu obowiązku kierowania pracami przy zabytkowej zieleni; 3) zawiadomienia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych w pozwoleniu robót budowlanych na 14 dni przed ich rozpoczęciem/ zakończeniem, w przypadku etapowania prac każdorazowego zawiadamiania o rozpoczęciu i zakończeniu prac przy poszczególnych etapach. 4) przekazania imienia i nazwiska oraz adresu do korespondencji osoby kierującej robotami budowlanymi oraz wykonującej nadzór inwestorski. 5) uzgodnienia z tut. Urzędem dokładnej lokalizacji małych tablic informacyjnych (ścieżka przyrodniczo-kulturowa), rodzaju tablic, szaty graficznej; 6) niezwłocznego zawiadomienia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu robót budowlanych; 7. Ponadto, w trakcie prowadzenia przez Wykonawcę robót ziemnych Zamawiający zapewni możliwość prowadzenia badań archeologicznych nadzorujących te roboty, przez uprawnionego archeologa wyłonionego przez Zamawiającego w odrębnym postępowaniu. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić/przekazać protokolarnie plac budowy w zakresie umożliwiającym prowadzenie badań archeologicznych, o ile okaże się to konieczne. 8. Przedmiot niniejszego zamówienia będzie realizowany zgodnie z wiedzą budowlaną, przepisami szczególnymi, w oparciu o umowę, projekt budowlany i wykonawczy, zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także decyzję pozwolenia na budowę oraz decyzję Nr 996/2019 pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich I restauratorskich w parkach lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni 9. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej pn. "Rewitalizacja Parku Młodzieżowego w Świdnicy - remont ciągów komunikacyjnych, budowa infrastruktury technicznej i małej architektury"" (dalej: Dokumentacja), sporządzonej w maju 2019 r. przez jednostkę projektową pn. Usługi Projektowe - mgr inż. Robert Szczepanek, z siedzibą: 58-100 Świdnica, ul. Serbska 25, obejmującej: 1) Projekt budowlany (PB) - branży drogowej, teletechnicznej, elektrycznej, sanitarnej, Uwaga! Stanowiska pod ławki należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym 2) Projekt Wykonawczy(PW) - wielobranżowy, 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) wszystkich branż, 4) Przedmiar robót wszystkich branż. 10. Dokumentacja, stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ wraz z przedmiarami robót stanowiącymi Załącznik nr 10 do SIWZ znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.um.swidnica.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydział Dróg - pok. 311. Uwaga! ? Załączone przedmiary robót należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i poglądowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie należy mu przypisywać roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 t.j.). ? Przedmiary robót załączono w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty. Uwaga! Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia na etapie oceny i badania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia na etapie badania i oceny ofert do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych. 11. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania pn. "Rewaloryzacja terenów zieleni w Świdnicy" nr POIS.02.05.00-00-0020/16 w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 - zadanie nr 9 "Rewaloryzacja Parku Młodzieżowego w Świdnicy". Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań, w tym organizacyjnych, w celu zapewnienia terminowego, w każdym aspekcie zgodnego z niniejszym SIWZ wykonania przedmiotu umowy. 4.2 WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH CPV: 45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45232300-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 4.3 KOORDYNACJA ROBÓT 1. Przedmiot zamówienia stanowi jedynie część robót realizowanych w ramach rewaloryzacji Parku. W ramach odrębnych zadań inwestycyjnych przewiduje się ponadto: 1) wykonanie cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych 958 szt. koron drzew, 2) przeprowadzenie wycinek drzew sanitarnych oraz kompozycyjnych mających na celu odtworzenie historycznych wnętrz krajobrazowych, uczytelnienie osi widokowych oraz uczytelnienie dawnej suchej fosy, 3) kompensację wycinek, odnowienie zdegradowanej zieleni wysokiej, podniesienie różnorodności biologicznej poprzez nasadzenia nowych drzew i krzewów tworzące wielopiętrowe i wielogatunkowe założenia zieleni, 4) zamknięcia i uczytelnienia kompozycji poszczególnych wnętrz parkowych za pomocą nasadzeń żywopłotu grabowego, 2. Wykonawcy zadań, o których mowa w ust. 1 powyżej zostaną wyłonieni w odrębnych postępowaniach przetargowych. 3. Wszystkie roboty realizowane w Parku przez wykonawców wyłonionych w oddzielnych postępowaniach przetargowych muszą być ściśle skoordynowane. W związku z tym, Wykonawca będzie współdziałał przy koordynacji robót z Zamawiającym. Wykonawca winien zaakceptować uwarunkowania, w których będą realizowane roboty i związane z tym możliwe utrudnienia przy czym: 1) prace, o których mowa w ust. 1, pkt 1 zostaną rozpoczęte z wyprzedzeniem w stosunku do robót objętych zamówieniem, 2) prace, o których mowa w ust. 1, pkt 2-4 powyżej będą wykonywane równolegle z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, przy czym część tych prac musi być rozpoczęta z wyprzedzeniem w stosunku do prac związanych z przedmiotem zamówienia - roboty stanowiące przedmiot zamówienia będą możliwe do wykonania po zakończeniu prac w zakresie zieleni wymagających ciężkiego sprzętu, 3) Wykonawca przy udziale Zamawiającego ustali, które z prac wymienionych w ust. 1 i jaka ich część musi zostać wykonana przed przystąpieniem do robót stanowiących przedmiot zamówienia 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w możliwym stopniu realizował roboty budowlane równolegle do prac w zakresie zagospodarowania zieleni, 5) Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub i okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, które mają wpływ na opóźnienie robót drogowych. 4. Po przejęciu placu budowy Wykonawca ma obowiązek 1) nieodpłatnego udostępnienia placu budowy lub jego części wykonawcom prac w zakresie zagospodarowania zielenią, w celu wykonania tych prac w sposób nie powodujący zniszczeń wykonanego przedmiotu zamówienia, 2) wykonywania własnych robót w ścisłej koordynacji organizacyjno - technologicznej z wykonawcami prac w zakresie zagospodarowania zieleni a ewentualne kwestie sporne rozstrzygać będzie Zamawiający przy równorzędnym poszanowaniu interesu wszystkich stron. 5. Wykonawca winien przewidzieć ewentualne koszty wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia w koordynacji wykonawcami prac w zakresie zagospodarowania zielenią i objąć je ryczałtową ceną ofertową. 6. Zamawiający niezwłocznie po rozstrzygnięciu postępowania i zawarciu umowy przystąpi do: 1) trójstronnego (Zamawiający, Wykonawca, wykonawca prac w zakresie zagospodarowania zieleni) opracowania zasad i reguł rozwiązywania możliwych kwestii spornych przy zachowaniu równorzędnego, nie dyskryminacyjnego poszanowania interesów wszystkich stron, 2) wprowadzenia procedur formalnych, polegających na protokolarnych potwierdzeniach przekazania, uwalniania i przejmowania poszczególnych fragmentów placu budowy przez strony. 4.4 ZAKRES ROBÓT 1. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane wynikające z Dokumentacji, o której mowa w rozdz. 4.1, ust. 10, stanowiącej Załącznik 9 do SIWZ. 2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania wszelkich robót i czynności niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy z należytą starannością oraz zgodnie zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami, 2) wykonania robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym oraz szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 3) umieszczenia na terenie budowy w widocznym miejscu ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, 4) obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności sporządzenia po wykonaniu przedmiotu zamówienia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia; wykonana dokumentacja powykonawcza winna zawierać zestawienie: - długości wykonanych ciągów komunikacyjnych oraz ich parametry (rodzaj nawierzchni, szerokości, pow. itp.), - długość wykonanych sieci oraz ich parametry (typ i przekrój kabla, Ø rury, rodzaj materiału, itp.), - ilości i typy montowanego osprzętu i urządzeń (słupy, wysięgniki, szafki, kamery, oprawy, studnie itp.) - zestawienie kosztów realizacyjnych poszczególnych branż; Dokumentacja powykonawcza, a w szczególności zaktualizowany plan zagospodarowania terenu powinien być przekazany Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej - numerycznej wersji wektorowej w formie zapisu dwg, dxf lub dgn. 5) zorganizowania placu budowy (( zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 6) zabezpieczenia terenu objętego robotami budowlanymi w tym przed dostępem osób postronnych, oznakowania miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, 7) bieżącego wywozu materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne (do 10 km), 8) utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową, 9) wykonania we własnym zakresie dokumentacji fotograficznej oraz inwentaryzacji przyległego terenu celem oddalenia ewentualnych roszczeń właścicieli, dotyczących uszkodzeń spowodowanych przeprowadzonymi robotami - jeżeli Wykonawca nie dopełni tego warunku, w przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości, Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy uszkodzeń na własny koszt; w przypadku ewentualnych uzasadnionych roszczeń ze strony właścicieli nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usuwania, w sposób docelowy, uszkodzeń i awarii spowodowanych przez Wykonawcę, co nie podlega odrębnej zapłacie i nie jest wliczone w cenę kontraktową 10) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, 11) niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 12) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 13) zabezpieczenia wszystkich drzew i krzewów, w pobliżu których będą prowadzone roboty ziemne, zgodnie z wymogami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, 14) wykonywania wszelkich innych czynności wynikających wprost z umowy, a także tych wynikających ze specyfiki danych robót, 15) zgodnego współdziałania i zsynchronizowania robót z wykonawcami prac, o których mowa w rozdz. IV-4.3, ust. 1. 3. Wszelkie prace w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodociągowe, gazowe) należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. Uszkodzenie elementów infrastruktury podziemnej należy niezwłocznie zgłosić zamawiającemu i na własny koszt naprawić pod nadzorem przedstawiciela gestora zniszczonej sieci. Niewywiązanie się z w/w zadań daje Zamawiającemu prawo do zlecenia naprawy innemu wykonawcy wg stawek Pogotowia Energetycznego/ Wodociągowego/...,itp. na koszt Wykonawcy. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za : 1) termin wykonania przedmiotu umowy, 2) jakość wykonanych robót budowlanych, 3) należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 4) szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.5 INFORMACJE DODATKOWE DLA WYKONAWCY 1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o: 1) Dokumentację, o której mowa w rozdziale 4.1, ust. 10, 2) dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności SIWZ wraz z załącznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu następujących dokumentów: 1) w terminie 14 dni od daty podpisania umowy - kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389, ze zm.). Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 14 umowy. Będzie on także podstawą do rozliczania "dodatkowych robót budowlanych" wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia podstawowego w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona (aneksowana) na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Szczegółowo zostało to opisane w § 12, ust. 11 wzoru umowy, 2) w terminie 25 dni od daty podpisania umowy - harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego, uwzględniającego wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego, z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Wykonawcę obowiązuje konieczność zgłaszania Zamawiającemu każdorazowej zmiany harmonogramu i uzyskania jego akceptacji. W harmonogramie Wykonawca wskaże roboty realizowane przez podwykonawców; w przypadku realizowania robót sieciowo -drogowych etapami - harmonogram winien być wykonany dla każdego etapu robót oddzielnie. Uwaga! Niezwłocznie po podpisaniu umowy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym: ? terminy rozpoczęcia poszczególnych prac w zakresie zieleni i ich zakończenia, ? terminy, w których możliwe będzie rozpoczęcie poszczególnych robót sieciowo - drogowych stanowiących przedmiot umowy oraz ich kolejność. 4.6 GWARANCJE Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na: 1) wszystkie roboty budowlano związane z wykonaniem ciągów komunikacyjnych o nawierzchni z kruszywa kamiennego - co najmniej 24 miesiące, 2) wszystkie roboty budowlano - montażowe związane z wykonaniem zasilania w energię elektryczną obiektów w Parku, a w tym oświetlenia w Parku - co najmniej 60 miesięcy, 3) wszystkie roboty budowlano - montażowe związane z wykonaniem monitoringu wizyjnego - co najmniej 36 miesięcy. licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych we wzorze karty gwarancyjnej Na wyroby gotowe okres gwarancji przyjmuje się wg okresu gwarantowanego przez producenta tych wyrobów, jednak na okres nie krótszy niż: a) dla słupów oświetleniowych- co najmniej 120 miesięcy, b) dla opraw oświetleniowych typu LED montowanych na słupach - co najmniej 96 miesięcy, c) dla kabli zasilających oraz oświetleniowych - co najmniej 60 miesięcy, d) dla kamer i zasilaczy kamer - co najmniej 36 miesięcy. 4.7 INNE POSTANOWIENIA 1 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, na kwotę nie większą niż 200.000,00 zł netto. Ewentualny zakres robót budowlanych zamówienia to między innymi: roboty przygotowawcze - roboty rozbiórkowe i ziemne, roboty w zakresie nawierzchni z kruszyw kamiennych, montaż obrzeży na ławach betonowych, montaż zewnętrznych instalacji zasilających, montaż instalacji oświetlenia zewnętrznego, budowa kanalizacji technicznej oraz ułożenie kabli instalacji oświetleniowej i monitoringu, światłowodów oraz innych instalacji technicznych, montaż elementów małej architektury. W/w roboty budowlane zostaną udzielone na zasadach przewidzianych w umowie dla zamówienia podstawowego. W szczególności warunki umowy o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, dotyczące udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty oraz wyceny tych robót nie mogą być mniej korzystne dla Zamawiającego niż przewiduje to zamówienie podstawowe 4 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 5 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji każdego z zadań (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp): 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty ziemne, 3) roboty w zakresie nawierzchni z kruszywa kamiennego, 4) montaż obrzeży na ławach betonowych, 5) montaż zewnętrznych instalacji zasilających, 6) montaż instalacji oświetlenia zewnętrznego, 7) budowa kanalizacji technicznej oraz ułożenie kabli instalacji oświetleniowej i monitoringu, światłowodów oraz innych instalacji technicznych, 6 Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy, złącznika nr 5 do umowy zawierającego skład osobowy tychże pracowników; załącznik musi być aktualizowany na bieżąco tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie. Wymaganie powyższe zwiera również "Wzór umowy" - Załącznik nr 8 do SIWZ 7 Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w ust. 5, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). 8 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez: 1) przedstawienie przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych (nie podlega anonimizacji imię i nazwisko osób, które będą świadczyć czynności na rzecz Zamawiającego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę wymiar etatu) zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni roboczych, 2) okazanie dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzanych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni roboczych, 3) sprawdzenie czy roboty budowlane będą wykonywane przez osoby wymienione w załączniku nr 5 do umowy, które zostały wskazane przez Wykonawcę. 9 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 8, pkt 1 i 2, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w §13, ust. 1, pkt 10 i 11 wzoru umowy załączonego do SIWZ, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 10 Kontrola, o której mowa w ust. 8 może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Termin wykonania i odbioru robót ustala się następująco - zakończenie realizacji przedmiotu umowy wraz z jego odbiorem: do dnia 31 sierpnia 2020 r. 2. Za termin zakończenia robót uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 11 ust. 8 wzoru umowy. 3. Termin ustalony w ust. 1 może ulec zmianie przypadkach opisanych w § 18 umowy. 4. Wykonawca rozpocznie roboty budowlane bez zbędnej zwłoki i następnie będzie prowadził roboty z należytym pospiechem i bez opóźnienia , aby ukończyć je w terminie oznaczonym w ust. 1, wliczając w to czas konieczny na przeprowadzenie z powodzeniem prób, sprawdzeń, pomiarów itp.. 5. Do dnia podpisania umowy, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty i dane potrzebne do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Powiatowym Nadzorze Budowlanym (potwierdzone za zgodność kopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Kierownika Budowy i Kierowników robót wraz z oświadczeniami o przyjęciu przez nich obowiązków przy realizacji przedmiotu umowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112711-2


Dodatkowe kody CPV: 45111291-4, 45232300-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3145185.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Teletechnicznych TELFA Wacław Kruk
Email wykonawcy: biuro@telfa.pl
Adres pocztowy: ul. Towarowa 28
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3456805.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3456805.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5277535.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 29%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.