To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-13
Ogłoszenie nr 510243483-N-2019 z dnia 13-11-2019 r.
Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza: "Dostawa i posadowienie pawilonu (moduły kontenerowe)"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550198614-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 51691000000000,
ul. ul. Zamkowa
16,
95-200
Pabianice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
422 254 600, e-mail
efila@um.pabianice.pl, faks
422 254 669.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.pabianice.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa i posadowienie pawilonu (moduły kontenerowe)"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPK.271.14.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i posadowienie pawilonu (moduły kontenerowe) w ramach zadania: "Budowa pawilonu/budynku dla kotów przy schronisku dla zwierząt w Pabianicach wraz z budową instalacji doziemnej gazu, rozbudową istniejącej zewnętrznej instalacji wody, rozbudową istniejącej zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, budową oświetlenia terenu i rozbudową WLZ". 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia obejmuje: sprzedaż, dostawę, montaż oraz podłączenie do istniejących sieci wykonanego według zaprojektowanego układu funkcjonalnego pawilonu o łącznej powierzchni 111,40 m2, składającego się z połączonych ze sobą 5 modułów kontenerowych oraz zewnętrznej woliery. 2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w opisie oraz na rysunkach stanowiących elementy dokumentacji projektowej - załącznik nr 1a do zaproszenia do negocjacji. 3) Pawilon musi spełniać wszystkie wymagane przepisy BHP, ppoż oraz normy, a także posiadać wymagane certyfikaty i pozwolenia. 4) Zamawiający we własnym zakresie przed dostarczeniem i montażem pawilonu: a) przygotuje teren pod postawienie pawilonu, b) wykona zewnętrzne instalacje (kanalizacyjną, wodna, elektryczną i gazową). 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. c) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze aktu umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. d) Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. e) Wymagany okres gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
256120.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kan-Bud Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
340000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku, poz. 1986), zwanej dalej ustawą, zgodnie z
którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na
podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy
wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób
zmienione. Zamówienie zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Dostawa i posadowienie pawilonu
(moduły kontenerowe)". W dniu 03.09.2019 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 592544-N-2019
zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 11.09.2019
roku nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu - brak było ofert. Mając powyższe na uwadze
Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy w związku z niezłożeniem w terminie ustalonym w
SIWZ jakichkolwiek ofert unieważnił w dniu 12.09.2019 roku postępowanie. Co z kolei w myśl art. 67 ust. 1 pkt 4
ustawy uprawnia Zamawiającego do wszczęcia procedury w wyniku której może zostać udzielone zamówienie z
wolnej ręki. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Budowa chodników i przystanków autobusowych w drogach powiatowych
- Zapewnienie gorącego posiłku w ramach realizacji projektu "Aktywna przemiana"
- Sukcesywna dostawa kasetowych testów laboratoryjnych
- Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
- Wycinka drzew i zakrzaczeń w pasie drogowym dróg powiatowych
- Zakup łóżka bariatrycznego z podnośnikiem, wózków transportowych z funkcją stołu zabiegowego oraz wózków kąpielowych w ramach Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych
więcej: przetargi w Pabianicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.