Ogłoszenie nr 550198614-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.
Pabianice: Dostawa i posadowienie pawilonu (moduły kontenerowe) OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 51691000000000,
ul. ul. Zamkowa
16,
95-200
Pabianice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
422 254 600, e-mail
efila@um.pabianice.pl, faks
422 254 669.
Adres strony internetowej (url): https://bip.um.pabianice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i posadowienie pawilonu (moduły kontenerowe)
Numer referencyjny
ZPK.271.14.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i posadowienie pawilonu (moduły kontenerowe) w ramach zadania: "Budowa pawilonu/budynku dla kotów przy schronisku dla zwierząt w Pabianicach wraz z budową instalacji doziemnej gazu, rozbudową istniejącej zewnętrznej instalacji wody, rozbudową istniejącej zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, budową oświetlenia terenu i rozbudową WLZ".
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia obejmuje: sprzedaż, dostawę, montaż oraz podłączenie do istniejących sieci wykonanego według zaprojektowanego układu funkcjonalnego pawilonu o łącznej powierzchni 111,40 m2, składającego się z połączonych ze sobą 5 modułów kontenerowych oraz zewnętrznej woliery.
2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w opisie oraz na rysunkach stanowiących elementy dokumentacji projektowej - załącznik nr 1a do zaproszenia do negocjacji.
3) Pawilon musi spełniać wszystkie wymagane przepisy BHP, ppoż oraz normy, a także posiadać wymagane certyfikaty i pozwolenia.
4) Zamawiający we własnym zakresie przed dostarczeniem i montażem pawilonu:
a) przygotuje teren pod postawienie pawilonu,
b) wykona zewnętrzne instalacje (kanalizacyjną, wodna, elektryczną i gazową).
3. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;
b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
c) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze aktu umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
d) Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.
e) Wymagany okres gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy.
4. Termin wykonania zamówienia do 70 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
II.5) Główny Kod CPV:
44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku, poz. 1986), zwanej dalej ustawą, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia
lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamówienie zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Dostawa i posadowienie pawilonu (moduły kontenerowe)". W dniu 03.09.2019 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 592544-N-2019 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 11.09.2019 roku nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu - brak było ofert. Mając powyższe na uwadze Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy w związku z niezłożeniem w terminie ustalonym w SIWZ jakichkolwiek ofert unieważnił w dniu 12.09.2019 roku postępowanie.
Co z kolei w myśl art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy uprawnia Zamawiającego do wszczęcia procedury w wyniku której może zostać udzielone zamówienie z wolnej ręki. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Kan-Bud Spółka z o. o.,
,
Kąkolewo, ul. Gostyńska 9,
64-113,
Osieczna, kraj/woj.
wielkopolskie
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią do piłki nożnej wraz z kontenerowym zapleczem sanitarno-szatniowym i urządzeniami infrastruktury towarzyszącej
- Zakup i dostawa klinicznego ultrasonografu z głowicami oraz toru wizyjnego kompatybilnego z endoskopami firmy Olympus
- Nadzór inwestorski nad przebudową dróg gminnych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice
- Przebudowa Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 im. Marii Grzegorzewskiej w Konstantynowie Łódzkim, ul. Zgierska 10 w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Zakup sprzętu medycznego specjalistycznego stanowiącego wyposażenie stanowiska resuscytacji w ramach Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych, pod nazwą "SOR (...)
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem obiektów wystawienniczych - hal namiotowych, w ramach inwestycji "Przebudowa i budowa dróg oraz obiektów wystawienniczych" dla Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego.
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rewitalizacją Skweru Gwary Warszawskiej.
- Budowa świetlicy wiejskiej -lokalnego centrum integracji w miejscowości Budziska
- Kompleksowe wykonanie inwestycji polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowalnych dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa hali sportowej w Trzcinicy"
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.