eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Dostawa i posadowienie pawilonu (moduły kontenerowe)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-09-19

Ogłoszenie nr 550198614-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.

Pabianice: Dostawa i posadowienie pawilonu (moduły kontenerowe) OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 51691000000000, ul. ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 422 254 600, e-mail efila@um.pabianice.pl, faks 422 254 669.
Adres strony internetowej (url): https://bip.um.pabianice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i posadowienie pawilonu (moduły kontenerowe)
Numer referencyjny ZPK.271.14.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i posadowienie pawilonu (moduły kontenerowe) w ramach zadania: "Budowa pawilonu/budynku dla kotów przy schronisku dla zwierząt w Pabianicach wraz z budową instalacji doziemnej gazu, rozbudową istniejącej zewnętrznej instalacji wody, rozbudową istniejącej zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, budową oświetlenia terenu i rozbudową WLZ". 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia obejmuje: sprzedaż, dostawę, montaż oraz podłączenie do istniejących sieci wykonanego według zaprojektowanego układu funkcjonalnego pawilonu o łącznej powierzchni 111,40 m2, składającego się z połączonych ze sobą 5 modułów kontenerowych oraz zewnętrznej woliery. 2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w opisie oraz na rysunkach stanowiących elementy dokumentacji projektowej - załącznik nr 1a do zaproszenia do negocjacji. 3) Pawilon musi spełniać wszystkie wymagane przepisy BHP, ppoż oraz normy, a także posiadać wymagane certyfikaty i pozwolenia. 4) Zamawiający we własnym zakresie przed dostarczeniem i montażem pawilonu: a) przygotuje teren pod postawienie pawilonu, b) wykona zewnętrzne instalacje (kanalizacyjną, wodna, elektryczną i gazową). 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. c) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze aktu umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. d) Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. e) Wymagany okres gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy. 4. Termin wykonania zamówienia do 70 dni licząc od dnia zawarcia umowy.

II.5) Główny Kod CPV: 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku, poz. 1986), zwanej dalej ustawą, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamówienie zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Dostawa i posadowienie pawilonu (moduły kontenerowe)". W dniu 03.09.2019 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 592544-N-2019 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 11.09.2019 roku nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu - brak było ofert. Mając powyższe na uwadze Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy w związku z niezłożeniem w terminie ustalonym w SIWZ jakichkolwiek ofert unieważnił w dniu 12.09.2019 roku postępowanie. Co z kolei w myśl art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy uprawnia Zamawiającego do wszczęcia procedury w wyniku której może zostać udzielone zamówienie z wolnej ręki. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Kan-Bud Spółka z o. o., , Kąkolewo, ul. Gostyńska 9, 64-113, Osieczna, kraj/woj. wielkopolskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.