eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › Dokończenie robót termomodernizacyjnych dla budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koluszkach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-27

Ogłoszenie nr 510239834-N-2020 z dnia 27-11-2020 r.

Urząd Miejski w Koluszkach: Dokończenie robót termomodernizacyjnych dla budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koluszkach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591683-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Koluszkach, Krajowy numer identyfikacyjny 59064836200000, ul. ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 256 700, e-mail um@koluszki.pl, faks 447 145 840.
Adres strony internetowej (url): www.koluszki.samorzady.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dokończenie robót termomodernizacyjnych dla budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koluszkach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GIZ.271.49.(37).2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót termomodernizacyjnych wraz z remontem schodów wejściowych głównych i bocznych dla budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koluszkach, przy ulicy 11 Listopada 33. 2. W zakres prac do realizacji wchodzą m.in. następujące prace: - dokończenie robót termomodernizacyjnych obejmujące: a) termoizolację ścian nadziemia poprzez wykonanie tynku elewacyjnego, b) przebudowę rozdzielni elektrycznej, c) wykonanie instalacji fotowoltaicznej, d) wykonanie instalacji odgromowej, e) przeprowadzenie prac demontażowych, f) przebicie ścian, tynkowanie bruzd, malowanie ścian, g) wykonanie czynności kontrolno - pomiarowych, - remont wejścia głównego i bocznego do budynku, obejmujący: a) wykonanie tynków, b) wykonanie podestów i stopni schodów, c) wykonanie balustrad zewnętrznych, d) dostawę i montaż wycieraczek do obuwia, e) wykonanie daszków nad wejściem głównym i bocznym, f) wymianę zewnętrznej rozdzielni elektrycznej przy schodach bocznych, UWAGA: 1) Zamawiają informuje, że w 2020 roku na obiekcie wykonany został remont dachu, polegający na wykonaniu nowego pokrycia dachu z blachy tytanowo - cynkowej, gr.0,6 mm wraz z wymianą rynien i rur spustowych. Wykonane roboty objęte są sześcioletnim okresem gwarancji. Wykonawca przystępujący do realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie w trakcie realizacji robót do przestrzegania warunków określonych przez gwaranta i zabezpieczenia istniejącego pokrycia przed uszkodzeniem. 2) Zamawiający wymaga wykonania robót polegających na remoncie istniejących kominów. Zakres robót remontowych obejmuje: o skucie i uzupełnienie tynków, o naprawę czap kominowych, o wykonanie warstwy zbrojnej (siatki) oraz tynku elewacyjnego w kolorze zbliżonym do koloru elewacji, Koszt wykonania w/w robót należy skalkulować w osobnej pozycji i ująć w koszcie oferty. Zdjęcia kominów stanowi załącznik nr 11 do siwz. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu robót o wyłączenie z realizacji instalacji fotowoltaicznej przy jednoczesnym zmniejszeniu z tego tytułu wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie ze złożoną ofertą. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) Projekt budowlany (branża architektoniczna) - Załącznik nr 8A do siwz b) Projekt wykonawczy (branża architektoniczna) - Załącznik nr 8B do siwz c) Projekt budowlany (branża elektryczna) - Załącznik nr 8C do siwz d) Przedmiar robót (branża budowlana) - Załącznik nr 9A do siwz e) Przedmiar robót (branża budowlana - schody) - Załącznik nr 9B do siwz f) Przedmiar robót (branża elektryczna) - Załącznik nr 9C do siwz g) STWiOR - (branża architektoniczna) - Załącznik nr 10A do siwz h) STWiOR - (branża elektryczna) - Załącznik nr 10B do siwz

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45443000-4


Dodatkowe kody CPV: 45232410-9, 09331200-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 199007.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo- Budowlany Bronisław Gawrylczyk
Email wykonawcy: ella_sochaczew@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Wróblewskiego 4
Kod pocztowy: 96-500
Miejscowość: Sochaczew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 220981.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 220981.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220981.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.