eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wraz z usługą dystrybucji dla jednostki organizacyjnej ZWK OHP w ROSZM Nosowo.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-27

Ogłoszenie nr 510239663-N-2020 z dnia 27-11-2020 r.

Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wraz z usługą dystrybucji dla jednostki organizacyjnej ZWK OHP w ROSZM Nosowo.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550228546-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 10370340000000, ul. ul. Dworcowa 19, 70-206 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 918 127 981, e-mail m.chudek@ohp.pl, faks 918 127 981.
Adres strony internetowej (url): www.zachodniopomorska-bip.ohp.pl
Adres profilu nabywcy: www.zachodniopomorska-bip.ohp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wraz z usługą dystrybucji dla jednostki organizacyjnej ZWK OHP w ROSZM Nosowo.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZWK.ZPA.271.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa obejmująca zakup i świadczenie usługi dystrybucji gazu ziemnego o parametrach wymaganych przez Zamawiającego dla jednostki organizacyjnej Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie - ROSZM Nosowo, Nosowo 1, 76-039 Biesiekierz. Zamawiający wymaga dostarczenia gazu ziemnego TYPU Ls, w grupie taryfowej W-5 oraz moc zamówionej - 399 (kWh/h). Do ceny jednostkowej paliwa gazowego powinna być doliczona stawka podatku akcyzowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest wystawiać fakturę na podstawie zużycia paliwa gazowego przy stałych cenach jednostkowych za 1 kWh w całym okresie realizacji zamówienia. 2. Przewidywana ilość: 1 punkt poboru gazu - zgodnie z załącznikiem nr 1a. 3. Łączną ilość paliwa gazowego, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy do punktu poboru określonego w załączniku nr 1a do zaproszenia szacuje się na 475.250,40 kWh. Powyższa wartość wolumenu gazu jest wartością szacowaną i może ulec zmianie. W przypadku różnicy między zużyciem planowanym a faktycznym, Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził roszczeń finansowych innych niż te wynikające z ilości zużytego gazu oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 4. Przedmiot zamówienia (taryfę oraz moc zamówioną) szczegółowo określa załącznik nr 1a - Formularz cenowy wraz listą obiektów. 5. Umowa zostanie zawarta na czas oznaczony okres 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji dostaw gazu dla jednostki organizacyjnej ZWK OHP. Warunkiem rozpoczęcia dostaw, jest skuteczne przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy. Zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów związanych z wykonaniem tych czynności jak również kosztów wynikających z uchybień Wykonawcy wynikłych w trakcie ich realizacji. Zamawiający może dochodzić odszkodowania wynikającego z niedotrzymania terminu oraz innych poniesionych szkód z winy Wykonawcy. 6. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego umowy sprzedaży paliwa gazowego właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia. 8. Wykonawca musi posiadać aktualna umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (chyba, że sam jest operatorem), działającą na terenie Zamawiającego i umożliwiającą sprzedaż paliwa gazowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej do punktów poboru. 9. Dostawa paliwa gazowego odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz.U.2018.755 ze zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi. 10. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia paliwa gazowego powinien spełniać parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami, które zapewniał będzie OSD. 11. Na podstawie umowy Wykonawca zobowiąże się do zapewnienia bilansowania handlowego zakresie sprzedaży paliwa gazowego do obiektów Zamawiającego. Bilansowanie rozumiane jest jako pokrycie strat wynikających z różnicy zużycia gazu prognozowanego w stosunku do rzeczywistego w danym okresie rozliczeniowym. Tym samym Wykonawca pełni funkcję Operatora Handlowego i Podmiotu odpowiedzialnego za Bilansowanie Handlowe. 12. Wykonawca zwolni Zamawiającego (Odbiorcę) z wszelkich kosztów i obowiązków związanych z bilansowaniem handlowym oraz przygotowywaniem i zgłaszaniem grafików zapotrzebowania na gaz ziemny do OSD.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09123000-7


Dodatkowe kody CPV: 65210000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 70948.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: G.EN. GAZ ENERGIA Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dorczyka 1
Kod pocztowy: 62-080
Miejscowość: Tarnowo Podgórne
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86088.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86088.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86088.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W prowadzonym uprzednio postępowaniu w trybie z przetargu nieograniczonego w podziale na dwie części (ogłoszenie o wszczęciu postępowania nr 572837-N-2020 z dnia 10 -08- 2020 r. oraz ogłoszenie o unieważnieniu postępowania nr 510191156-N-2020 z dnia 02-10-2020 r.) nie wpłynęła żadna oferta wykonawcy dla części II. Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z późn. zm. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) dokonał unieważnienia postępowania dla części II na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych późn. zm. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), ponieważ w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu dla części II. W związku z powyższym zachodzą przesłanki do zastosowania trybu z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.