eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bircza › Przebudowa drogi gminnej Nr 116017 R Bircza - Wola Korzeniecka w km 0+000 do km 0+960.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-25

Ogłoszenie nr 510237578-N-2020 z dnia 25-11-2020 r.

Gmina Bircza: Przebudowa drogi gminnej Nr 116017 R Bircza - Wola Korzeniecka w km 0+000 do km 0+960.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599381-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bircza, Krajowy numer identyfikacyjny 65090047600000, ul. ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 672 60 91, e-mail pawelm@bircza.pl, faks 016 672 53 41.
Adres strony internetowej (url): www.bircza.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej Nr 116017 R Bircza - Wola Korzeniecka w km 0+000 do km 0+960.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa drogi gminnej Nr 116017 R Bircza - Wola Korzeniecka w km 0+000 do km 0+960. Zakres robót od km 0+000 do km 0+960 tj.: 960,00 m 1. Zakres i cel robót Niniejszy projekt ma charakter dokumentacji w celu uzyskania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, której celem jest określenie szczegółowego sposobu i zakresu wykonania przebudowy drogi gminnej Nr 116017 R Bircza - Wola Korzeniecka. Droga objęta opracowaniem zlokalizowana jest na działkach nr 614/1 obręb ewidencyjny 0001 Bircza, nr 26/1 obręb ewidencyjny 0027 Wola Korzeniecka i stanowi połączenie komunikacyjne przyległych nieruchomości z drogą powiatową ( ul. Graniczna ), usytuowaną na działce nr 761. Zakres przebudowy drogi obejmuje: korektę łuków poziomych, wymianę konstrukcji jezdni na powierzchni występujących kolein i przełomów, wykonanie wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni oraz wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jako warstwa wiążąca i warstwa ścieralna. Zakres przebudowy obejmuje również wykonanie utwardzenia poboczy i uporządkowanie spływu wód opadowych poprzez wymianę istniejących przepustów drogowych i oczyszczenie rowów odwadniających. Opracowanie projektowe obejmuje przebudowę drogi na odcinku od km 0+000,00 do km 0+960,00. Celem opracowania jest poprawa komunikacji, zwiększenie nośności jezdni i bezpieczeństwa użytkowników drogi oraz zabezpieczenie jezdni i korpusu drogi przed zniszczeniem, na skutek możliwości wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych. 2. Opis stanu istniejącego Istniejąca droga gminna jest drogą publiczną ( klasa D ) o kategorii ruchu KR1. Droga na odcinku objętym opracowaniem posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokości zmiennej 3, 10 - 3,20 m. Stan techniczny nawierzchni jest bardzo zły, jezdnia posiada bardzo du2e zniekształcenia w profilu podłużnym i poprzecznym. Występują w niej duże ubytki, wyboje oraz kofeiny podłużne w śladzie jezdnym pojazdów mechanicznych. Istniejący stan nawierzchni wskazuje na słabą nośność konstrukcji. Pobocza drogi są zniszczone, rozmyte i wymagają odbudowy i utwardzenia. Spływ wód opadowych odbywa się powierzchniowo zgodnie z istniejącym ukształtowaniem terenu, tj. rowami drogowymi, istniejącymi przepustami drogowymi pod zjazdami oraz przepustem pod koroną drogi do potoku. Rowy drogowe są zamulone i wymagają oczyszczenia, a lokalnie odtworzenia. Przepusty pod zjazdami w większości są drożne i nie wymagają przebudowy. Istniejący przepust pod koroną drogi z rur betonowych jest w bardzo złym stanie technicznym, rury rozszczelnione, przemieszczone w obu płaszczyznach, ścianki czołowe zniszczone i podmyte. Przepust ten wymaga wykonania przebudowy (wymiany). Stwierdzone zniszczenia nawierzchni mogą być spowodowane działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz występującego ruchu. Stan techniczny drogi wymaga wykonania wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni z wykonaniem nowej nawierzchni i utwardzenia poboczy oraz uporządkowania spływu wód opadowych. Na podstawie przeprowadzonych pomiarów w terenie istniejąca konstrukcja jezdni posiada grubość 20 - 30 cm, nawierzchnia wykonana jest z masy mineralno- bitumicznej, na podbudowie z kruszywa. 3. Parametry techniczne i opis rozwiązań sytuacyjnych Planowana inwestycja związana z przebudową drogi gminnej będzie wykonana w śladzie istniejącym korpusu drogowego, z częściową korektą łuków poziomych do lokalizacji w granicy pasa drogowego. Początek przebudowy drogi (początek robót) przyjęto w km 0+003,40 od istniejącego mostu w działce nr 614/1, zaś koniec w km 0+960, 00 w działce nr 26/1. Przystępując do opracowania dokumentacji przyjęto następujące parametry techniczne zgodnie z ustaleniami z inwestorem: o Klasa drogi D (dojazdowa), o Prędkość projektowa: Vp=30 km/h, o szerokość jezdni: 3,20 m, o pobocza utwardzone 0,50 m, o pobocza ziemne 0,25 - 0,50 m, o nawierzchnia bitumiczna, o rowy drogowe istniejące Zaprojektowano przebudowę drogi w śladzie istniejącym z korektą łuków poziomych, polegającą na wykonaniu przesunięć jezdni, wyrównaniu istniejącej konstrukcji kruszywem łamanym wraz z dogęszczeniem, wykonaniu warstwy wzmacniającej z kruszywa łamanego, skropieniu projektowanej podbudowy emulsją asfaltową oraz wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, jako warstwa wiążąca i ścieralna. Zaprojektowano również wykonanie utwardzenia poboczy przy krawędzi jezdni kruszywem łamanym, na pozostałej szerokości jako pobocza ziemne. W celu uporządkowania spływu wód opadowych zaprojektowano wymianę dwóch przepustów pod zjazdami oraz wymianę przepustu pod koroną drogi. 4. Przekrój normalny i konstrukcja nawierzchni Konstrukcję przebudowy nawierzchni drogi zaprojektowano w oparciu o przeprowadzoną wizję w terenie oraz ustalenia zawarte z Zamawiającym. Przyjęto następujące konstrukcje: 4.1. Konstrukcja jezdni na odcinku od km 0+003,40 do km 0+020,00 o warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 5 grub. 4 cm o warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm o skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM o istniejąca konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej. 4.2. Konstrukcja jezdni na odcinku od km 0+020,00 do km 0+960,00 (konstrukcja podstawowa) o warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm o warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm o skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM o podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm o wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym 0/31,5 mm grub. 2-3 cm o istniejąca konstrukcja jezdni 4.3. Konstrukcja jezdni na odcinkach wymagających wymiany konstrukcji oraz na odcinkach poszerzeń jezdni i korekty łuków poziomych o warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm o- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm o skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM o podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm o podbudowa z pospółki 0/63 mm grub. 30 cm (wymiana konstrukcji - szerokość zmienna) 4.4. Konstrukcja poboczy: Pobocza na odcinku od km 0+003,40 do km 0+960,00 o 8 cm utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 mm, stabilizowanym mechanicznie, o 15 cm utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/63 mm, stabilizowanym mechanicznie o istniejące pobocze ziemne. 4.4. Umocnienie rowów i skarp Na odcinku pomiędzy przepustem pod koroną drogi w km 0+077,77, a wylotem przepustu pod zjazdem w km 0+129,70 oraz na odcinku pomiędzy zjazdami w km 0+129, 70 i 0+138,89, zaprojektowano umocnienie dna rowu prefabrykowanym ściekiem betonowym układanym na podsypce cementowo- piastowej oraz obustronne umocnienie skarp przy ścieku prefabrykowanymi betonowymi płytami ażurowymi typu MEBA, układanymi na warstwie humusu 4.5. Umocnienie dna rowu o ściek betonowy korytkowy 60x50x15, o podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 4 cm o podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm o grub. 15 cm o istniejące podłoże gruntowe - zagęszczone do wskaźnika ls=0,98. 4.6.Umocnienie skarp o płyty ażurowe MEBA o wymiarach 60x40x10 cm o warstwa humusu o grub. 5 cm o istniejące podłoże gruntowe 4.6. Przepust pod korona drogi W km 0+077,77 zaprojektowano wymianę istniejącego przepustu pod koroną drogi na wbudowanie rur polipropylenowych PP Ø800 mm o sztywności obwodowej SN 8 kPa, układane na ławie z kruszywa naturalnego o grubości 25 cm. Wlot i wylot przepustu umocniony żelbetową ścianką oporową prostą, wylewaną na mokro o wymiarach: szer. 240 cm, wysokość 140 cm. Ścianka oporowa winna być wykonana z betonu kruszywowego klasy min. C12/15 MPa, zbrojona drutem stalowym Ø 10 mm. Umocnienia stożkowe wlotu i wylotu przepustu oraz odpływy zaprojektowano z kamienia polnego o grub. 12 cm ułożonego na podsypce cementowo-piaskowej o grub. 10 cm z zalaniem spoin zaprawą cementowo-piaskową 1:3. Alternatywnie dopuszcza się zastosowanie żelbetowych ścianek czołowych prefabrykowanych skrzydełkowych dla rur z tworzyw sztucznych o średnich B 800 mm. 4.7. Przepust pod zjazdem drogowym W km 0+129, 70 oraz w km 0+138,89, zaprojektowano wymianę istniejących przepustów pod zjazdami z wbudowaniem rur polipropylenowych PP B 600 mm o sztywności obwodowej SN 8 kPa, układanych na ławie z kruszywa naturalnego o grubości 25 cm. Wlot i wylot przepustów zakończony prefabrykowaną 2elbetową ścianką oporową prostą o wymiarach: szer. 180 cm, wysokość 120 cm. Projektowana ścianka oporowa winna być wykonana z betonu kruszywowego klasy min. C12/15 MPa, zbrojona drutem stalowym fi 10 mm. Umocnienia wlotu i wylotu przepustów oraz odpływy zaprojektowano z kamienia polnego o grub. 12 cm uło2onego na podsypce cementowo-piaskowej o grub. 10 cm z zalaniem spoin zaprawą cementowo-piaskową 1:3. Alternatywnie dopuszcza się zastosowanie żelbetowych ścianek czołowych prefabrykowanych skrzydełkowych dla rur z tworzyw sztucznych o średnich Ø 600 mm 4.8. Zjazdy drogowe Projekt obejmuje przebudowę dwóch zjazdów drogowych: - w km 0+129,70 strona prawa - zjazd indywidualny, zaprojektowano przepust rurowy o średnicy 60 cm i długości 7 m i utwardzenie zjazdu kruszywem łamanym 0/63 mm o grub. 15 cm, - w km 0+138,89 strona prawa - zjazd indywidualny, zaprojektowano przepust rurowy o średnicy 60 cm i długości 7 m i utwardzenie zjazdu kruszywem łamanym 0/63 mm o grub. 15 cm Zestawienie projektowanych elementów przebudowy drogi: 1) nawierzchnia bitumiczna jezdni drogi 3110,71 m2 2) przepust pod koroną drogi z rur PP Ø 800 mm 10,00 m 3) przepusty pod zjazdami z rur PP Ø 600 mm 14,00 m 4) ściek betonowy 60x50x15 cm 47,92 m 5) umocnienia skarp płyty MEBA 60x40x10 cm 76,67 m2 6) pobocza drogi utwardzone kruszywem łamanym 956,60 m2 7) nawierzchnia na zjazdach z kruszywa łamanego 34,01 m2 5. Przebieg niwelety w przekroju podłużnym i poprzecznym Przebieg projektowanej niwelety jezdni został dostosowany do istniejącego stanu i przebiegu drogi, z uwzględnieniem spadków przyległego terenu. Projekt nie przewiduje zmiany istniejącego pochylenia niwelety jezdni. Niweleta jezdni na całym odcinku podnosi się średnio o 23 cm. Na przebudowywanym odcinku założenia projektowe przewidują osiągnięcie poprzecznego profilu jezdni ze spadkiem daszkowym o wartości na prostej 2%, a na łukach poziomych ze spadkiem jednostronnym o wartości 4% oraz na poboczach drogi uzyskanie spadku o wartości 4%. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest Pan Krzysztof Kipisz - telefon kontaktowy: 16 6726090 wew. 13 (godziny 800-1430).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 541544.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STRABAG Sp. z o.o.
Email wykonawcy: justyna.wiecek@strabag.com
Adres pocztowy: ul. Parzniewska 10
Kod pocztowy: 35-103
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 491719.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 491719.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 689807.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.