eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Zamówienie na roboty budowlane polegające na budowie hali sportowej wraz ze strzelnicą przy Zespole Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-25

Ogłoszenie nr 510237214-N-2020 z dnia 25-11-2020 r.

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na roboty budowlane polegające na budowie hali sportowej wraz ze strzelnicą przy Zespole Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541889-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540110426-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 49189318000000, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 41 41 600, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks +48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowosadecki.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie na roboty budowlane polegające na budowie hali sportowej wraz ze strzelnicą przy Zespole Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie hali sportowej wraz ze strzelnicą przy Zespole Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie. I. Zakres przedmiotowych robót budowlanych obejmuje w szczególności: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) roboty fundamentowe i izolacyjne, d) roboty związane z wykonaniem ścian konstrukcyjnych, e) roboty dekarskie, f) roboty stolarskie i ślusarskie związane ze stolarką okienną i drzwiową, g) roboty tynkarskie i malarskie, h) roboty posadzkarskie, i) roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznej, wod-kan, c.o., gazowej, p.poż. i wentylacji mechanicznej, j) roboty związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej, k) prace związane z montażem trybuny oraz wyposażenia hali sportowej i strzelnicy, l) roboty związane z zagospodarowaniem terenu (wykonanie ciągów pieszych, odcinka drogi dojazdowej oraz placów postojowych, wykonanie zagospodarowania terenu zielenią, montaż małej architektury i stojaków rowerowych). Przedmiot zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną i geologiczną, uruchomienie wykonanych instalacji, przeszkolenie użytkownika, uzyskanie wszystkich zezwoleń i decyzji wymaganych przepisami prawa budowlanego umożliwiających użytkowanie przedmiotowego budynku zgodnie z jego przeznaczeniem. Miejsce realizacji robót budowlanych: teren Zespołu Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach, 33-393 Marcinkowice 1, powiat nowosądecki, województwo małopolskie. Lokalizacja inwestycji: działka nr 161/21, m. Marcinkowice, obr. 0014 Marcinkowice, gm. Chełmiec. UWAGA: Teren działki oraz budynki, w sąsiedztwie których prowadzone będą roboty budowlane są użytkowane przez Zespół Szkół w Marcinkowicach. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający niezakłócone użytkowanie terenu oraz znajdujących się na nim budynków oraz zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się na tym terenie. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić swobodny i bezpieczny dostęp do budynków znajdujących się na terenie działki objętej inwestycją oraz do budynku wspólnoty mieszkaniowej zlokalizowanego przy drodze wewnętrznej. Prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z dyrektorem placówki. II. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ, na którą składają się: 1) projekty budowlane z rysunkami wykonawczymi i uzgodnieniami, 2) przedmiar robót, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) bioz, 5) decyzja o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę, oraz 6) pozwolenie Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na usunięcie drzew. UWAGA: Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną, przy czym dokumentacja techniczna obejmuje szerszy zakres nieobjęty zamówieniem. Niniejsze zamówienie nie obejmuje wykonania: o zatoki autobusowej i wiaty przystankowej, oraz o zieleni wysokiej. Tak więc wszystkie zapisy dotyczące powyższego zakresu robót nie są wiążące dla Wykonawcy. Przedmiar robót będący częścią Załącznika nr 1 do SIWZ stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę wyceny oferty. Zamawiający uzyskał w dniu 16.03.2020 r. Decyzję nr 467/2020 Starosty Nowosądeckiego o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę obejmującego: budowę budynku hali sportowej z widownią i zapleczem wraz z instalacjami, układu komunikacji wewnętrznej wraz z miejscami postojowymi, instalacji zbiornikowej gazu wraz z trzema podziemnymi zbiornikami (o łącznej pojemności 19,5 m3), zbiornika na wody opadowe (pełniącego również funkcję zbiornika p.poż.), odcinka sieci kanalizacji sanitarnej, obiektów małej architektury oraz oświetlenia terenu na dz. ew. nr 161/21 położonej w obr. ew. Marcinkowice, gm. Chełmiec. Decyzja stała się ostateczna z dniem 17.03.2020 r. UWAGA: Podane w dokumentacji technicznej, ewentualne znaki towarowe, patenty, pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. III. Specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający umożliwiał dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zalecał szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca realizacji zamówienia, zobowiązani byli zgłosić ten fakt do dnia 9 czerwca 2020 r. Kierownikowi Zespołu ds. Zamówień Publicznych w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu - Pani Beacie Zięcinie - Kasieczce, za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość" dostępnego na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego postępowania. O terminie przeprowadzenia oględzin zainteresowani wykonawcy byli informowani za pośrednictwem w/w Platformy zakupowej. IV. Zamawiający wymagał, by na roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowił kryterium oceny ofert - patrz pkt 19 SIWZ). V. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto robót przewidzianych do wykonania w 2020 roku zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym uzgodnionym z zamawiającym. Ubezpieczenie (polisa OC) musi być ważne na dzień zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie w/w ubezpieczenia OC. Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej do kwoty nie mniejszej niż wartości brutto robót przewidzianych do wykonania w następnych latach zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym uzgodnionym z zamawiającym i każdorazowego przedłożenia zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC. Tym samym wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto robót przewidzianych do wykonania w poszczególnych latach zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym uzgodnionym z zamawiającym. W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii opłaconej zaktualizowanej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie zaktualizowanego ubezpieczenia OC, Zamawiający może odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę karą umowną za odstąpienie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. VI. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111291-4, 45111300-1, 45212200-8, 45212220-4, 45232410-9, 45232454-9, 45233222-1, 45233226-9, 45223300-9, 45262210-6, 45262500-6, 45310000-3, 45312000-7, 45315100-9, 45320000-6, 45323000-7, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45332200-5, 45332400-7, 45343000-3, 45420000-7, 37535291-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9668755.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 15
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 15
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 15

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 13

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PIOTR GURGUL FIRMA BUDOWLANA "GURGUL"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Boczna 11
Kod pocztowy: 34-600
Miejscowość: Limanowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11892568.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10276214.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14350000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.