To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-24
Ogłoszenie nr 510235959-N-2020 z dnia 24-11-2020 r.
Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach: "Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych przeznaczonych na sfinansowanie inwestycji realizowanych na terenie Gminy Szczekociny"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593286-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540197527-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach, Krajowy numer identyfikacyjny 15139873500000,
ul. ul. Senatorska
2,
42-445
Szczekociny, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343 557 050, e-mail
inwestycje@szczekociny.pl, faks
343 557 165.
Adres strony internetowej (url): https://szczekociny.finn.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych przeznaczonych na sfinansowanie inwestycji realizowanych na terenie Gminy Szczekociny"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RR.271.1.12.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn. "Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych przeznaczonych na sfinansowanie inwestycji realizowanych na terenie Gminy Szczekociny " 2. Zamówienie składa się z trzech części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn. "Przebudowa drogi gminnej Nr 6470495 obejmującej ul. Jana Pawła II, ul. Parkową i ul. Osiedle 3 Maja" w wysokości 326 328,00 zł. a) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej przez 3 lata. b) Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do dnia 29.04.2021 r. c) Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 326.328,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). d) Zabezpieczenie: weksel in blanco oraz deklaracja wekslowa. e) Spłata kredytu dokonywana będzie w 12 ratach miesięcznych (zgodnie z harmonogramem spłat kredytu będącym załącznikiem nr 1 do wzoru umowy - załącznik nr 4 do SIWZ), w ostatnim dniu każdego miesiąca. f) Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M z notowań na dzień 25.09.2020 r. - na potrzeby badania ofert. g) Wykonawca w terminie określonym w formularzu oferty uruchomi kredyt w wysokości 326 328,00 zł na konto wskazane przez Zamawiającego. Część II - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn. "Budowa sieci wodociągowej wraz obiektami i infrastrukturą towarzyszącą sieci w Szczekocinach rejon ulic: Głowackiego, Wodzickiego, Grochowskiego, Kilińskiego, Mostowej, Żeromskiego, Krakowskiej,Strażackiej, Saneckiego, Nadrzecznej, Kościelnej, Pl. T. Kościuszki, Wesołej, Polnej, Śląskiej, Przemysłowej, Cmentarnej i Konopnickiej" w wysokości 1 192 195,00 zł. a) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej przez 3 lata. b) Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do dnia 29.04.2021 r. c) Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 1 192.195,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). d) Zabezpieczenie: weksel in blanco oraz deklaracja wekslowa. e) Spłata kredytu dokonywana będzie w 12 ratach miesięcznych (zgodnie z harmonogramem spłat kredytu będącym załącznikiem nr 1 do wzoru umowy - załącznik nr 4a do SIWZ ), w ostatnim dniu każdego miesiąca. f) Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M z notowań na dzień 25.09.2020 r. - na potrzeby badania ofert. g) Wykonawca w terminie określonym w formularzu oferty uruchomi kredyt w wysokości 1 192 195,00 zł na konto wskazane przez Zamawiającego. Część III - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn. "Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Szczekocinach wraz z wymianą źródła ciepła i montażem instalacji fotowoltaicznej" w wysokości 537 180,00 zł. a) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej przez 3 lata. b) Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do dnia 29.04.2021 r. c) Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 537 180,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). d) Zabezpieczenie: weksel in blanco oraz deklaracja wekslowa. e) Spłata kredytu dokonywana będzie w 12 ratach miesięcznych (zgodnie z harmonogramem spłat kredytu będącym załącznikiem nr 1 do wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 4b do SIWZ), w ostatnim dniu każdego miesiąca. f) Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M z notowań na dzień 25.09.2020 r. - na potrzeby badania ofert. g) Wykonawca w terminach określonych w formularzu oferty uruchomi kredyt w wysokości 537 180,00 zł w dwóch transzach na konto wskazane przez Zamawiającego. I transza - maksymalnie do 3 dni od dnia podpisania umowy. - II transza - w terminie do dnia 31.12.2020 r. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienionymi w SIWZ. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty kredytu w całości lub części, bez dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu. 5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 6. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 7. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) KOD CPV GŁÓWNY: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu - usługi udzielania kredytu 8. Zamawiający dokonał analizy przedmiotu zamówienia pod kątem dostępności dla osób niepełnosprawnych i ustalił, iż w przedmiotowym zamówieniu nie zachodzi potrzeba określenia szczegółowych wymagań w tym zakresie. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umowy, stanowiących załącznik nr 4, 4a i 4b do SIWZ. 10. W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania wszystkich zaleceń i wymogów sanitarnych związanych z zapobieganiem o rozprzestrzenianiu się COVID-19. W przypadku zaostrzenia przepisów, w związku z panującą pandemią COVID-19 lub innymi zagrożeniami determinującymi konieczność zastosowania dodatkowych środków bezpieczeństwa, Wykonawca zobowiązany jest do ich zastosowania i przestrzegania. 11. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 12. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są w załącznikach nr 1, 1a i 1b do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn. "Przebudowa drogi gminnej Nr 6470495 obejmującej ul. Jana Pawła II, ul. Parkową i ul. Osiedle 3 Maja" w wysokości 326 328,00 zł. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23179.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Szczekocinach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14790.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn. "Budowa sieci wodociągowej wraz obiektami i infrastrukturą towarzyszącą sieci w Szczekocinach rejon ulic: Głowackiego, Wodzickiego, Grochowskiego, Kilińskiego, Mostowej, Żeromskiego, Krakowskiej, Strażackiej, Saneckiego, Nadrzecznej, Kościelnej, Pl. T. Kościuszki, Wesołej, Polnej, Śląskiej, Przemysłowej, Cmentarnej i Konopnickiej" w wysokości 1 192 195,00 zł. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
82223.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Szczekocinach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52466.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn. "Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Szczekocinach wraz z wymianą źródła ciepła i montażem instalacji fotowoltaicznej" w wysokości 537 180,00 zł. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36305.53
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23166.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Nekla
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
- Udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.