eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczekociny › "Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych przeznaczonych na sfinansowanie inwestycji realizowanych na terenie Gminy Szczekociny"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-24

Ogłoszenie nr 510235959-N-2020 z dnia 24-11-2020 r.

Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach: "Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych przeznaczonych na sfinansowanie inwestycji realizowanych na terenie Gminy Szczekociny"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593286-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540197527-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach, Krajowy numer identyfikacyjny 15139873500000, ul. ul. Senatorska 2, 42-445 Szczekociny, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 557 050, e-mail inwestycje@szczekociny.pl, faks 343 557 165.
Adres strony internetowej (url): https://szczekociny.finn.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych przeznaczonych na sfinansowanie inwestycji realizowanych na terenie Gminy Szczekociny"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RR.271.1.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn. "Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych przeznaczonych na sfinansowanie inwestycji realizowanych na terenie Gminy Szczekociny " 2. Zamówienie składa się z trzech części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn. "Przebudowa drogi gminnej Nr 6470495 obejmującej ul. Jana Pawła II, ul. Parkową i ul. Osiedle 3 Maja" w wysokości 326 328,00 zł. a) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej przez 3 lata. b) Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do dnia 29.04.2021 r. c) Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 326.328,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). d) Zabezpieczenie: weksel in blanco oraz deklaracja wekslowa. e) Spłata kredytu dokonywana będzie w 12 ratach miesięcznych (zgodnie z harmonogramem spłat kredytu będącym załącznikiem nr 1 do wzoru umowy - załącznik nr 4 do SIWZ), w ostatnim dniu każdego miesiąca. f) Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M z notowań na dzień 25.09.2020 r. - na potrzeby badania ofert. g) Wykonawca w terminie określonym w formularzu oferty uruchomi kredyt w wysokości 326 328,00 zł na konto wskazane przez Zamawiającego. Część II - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn. "Budowa sieci wodociągowej wraz obiektami i infrastrukturą towarzyszącą sieci w Szczekocinach rejon ulic: Głowackiego, Wodzickiego, Grochowskiego, Kilińskiego, Mostowej, Żeromskiego, Krakowskiej,Strażackiej, Saneckiego, Nadrzecznej, Kościelnej, Pl. T. Kościuszki, Wesołej, Polnej, Śląskiej, Przemysłowej, Cmentarnej i Konopnickiej" w wysokości 1 192 195,00 zł. a) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej przez 3 lata. b) Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do dnia 29.04.2021 r. c) Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 1 192.195,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). d) Zabezpieczenie: weksel in blanco oraz deklaracja wekslowa. e) Spłata kredytu dokonywana będzie w 12 ratach miesięcznych (zgodnie z harmonogramem spłat kredytu będącym załącznikiem nr 1 do wzoru umowy - załącznik nr 4a do SIWZ ), w ostatnim dniu każdego miesiąca. f) Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M z notowań na dzień 25.09.2020 r. - na potrzeby badania ofert. g) Wykonawca w terminie określonym w formularzu oferty uruchomi kredyt w wysokości 1 192 195,00 zł na konto wskazane przez Zamawiającego. Część III - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn. "Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Szczekocinach wraz z wymianą źródła ciepła i montażem instalacji fotowoltaicznej" w wysokości 537 180,00 zł. a) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej przez 3 lata. b) Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do dnia 29.04.2021 r. c) Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 537 180,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). d) Zabezpieczenie: weksel in blanco oraz deklaracja wekslowa. e) Spłata kredytu dokonywana będzie w 12 ratach miesięcznych (zgodnie z harmonogramem spłat kredytu będącym załącznikiem nr 1 do wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 4b do SIWZ), w ostatnim dniu każdego miesiąca. f) Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M z notowań na dzień 25.09.2020 r. - na potrzeby badania ofert. g) Wykonawca w terminach określonych w formularzu oferty uruchomi kredyt w wysokości 537 180,00 zł w dwóch transzach na konto wskazane przez Zamawiającego. I transza - maksymalnie do 3 dni od dnia podpisania umowy. - II transza - w terminie do dnia 31.12.2020 r. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienionymi w SIWZ. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty kredytu w całości lub części, bez dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu. 5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 6. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 7. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) KOD CPV GŁÓWNY: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu - usługi udzielania kredytu 8. Zamawiający dokonał analizy przedmiotu zamówienia pod kątem dostępności dla osób niepełnosprawnych i ustalił, iż w przedmiotowym zamówieniu nie zachodzi potrzeba określenia szczegółowych wymagań w tym zakresie. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umowy, stanowiących załącznik nr 4, 4a i 4b do SIWZ. 10. W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania wszystkich zaleceń i wymogów sanitarnych związanych z zapobieganiem o rozprzestrzenianiu się COVID-19. W przypadku zaostrzenia przepisów, w związku z panującą pandemią COVID-19 lub innymi zagrożeniami determinującymi konieczność zastosowania dodatkowych środków bezpieczeństwa, Wykonawca zobowiązany jest do ich zastosowania i przestrzegania. 11. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 12. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są w załącznikach nr 1, 1a i 1b do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn. "Przebudowa drogi gminnej Nr 6470495 obejmującej ul. Jana Pawła II, ul. Parkową i ul. Osiedle 3 Maja" w wysokości 326 328,00 zł.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23179.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Szczekocinach
Email wykonawcy: sekretariat@bsszczekociny.pl
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 8 42-445
Kod pocztowy: 42-445
Miejscowość: Szczekociny
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14790.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14790.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14790.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn. "Budowa sieci wodociągowej wraz obiektami i infrastrukturą towarzyszącą sieci w Szczekocinach rejon ulic: Głowackiego, Wodzickiego, Grochowskiego, Kilińskiego, Mostowej, Żeromskiego, Krakowskiej, Strażackiej, Saneckiego, Nadrzecznej, Kościelnej, Pl. T. Kościuszki, Wesołej, Polnej, Śląskiej, Przemysłowej, Cmentarnej i Konopnickiej" w wysokości 1 192 195,00 zł.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 82223.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Szczekocinach
Email wykonawcy: sekretariat@bsszczekociny.pl
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 8
Kod pocztowy: 42-445
Miejscowość: Szczekociny
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52466.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52466.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52466.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji pn. "Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Szczekocinach wraz z wymianą źródła ciepła i montażem instalacji fotowoltaicznej" w wysokości 537 180,00 zł.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 36305.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23166.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23166.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23166.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.