To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-23
Ogłoszenie nr 510234748-N-2020 z dnia 23-11-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej w Kozuli: Dostawa sprzętu do sprzątania i dezynfekcji, sprzętu medycznego i gastronomicznego w ramach projektu pn.: "Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniani się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588700-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Kozuli, Krajowy numer identyfikacyjny 29633100000000,
ul. Kozula
1,
21-500
Biała Podlaska, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
0-83 343 34 70, e-mail
slawek_kisiel@tlen.pl, faks
0-83 343 34 70.
Adres strony internetowej (url): www.dpskozula.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu do sprzątania i dezynfekcji, sprzętu medycznego i gastronomicznego w ramach projektu pn.: "Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniani się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DPS.A.ZP.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do sprzątania i dezynfekcji, sprzętu medycznego i gastromicznego, dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Kozuli, 21-500 Biała Podlaska, w rodzajach i ilościach określonych w 3-ch częściach, wymienionych w formularzach ofert wraz z formularzami cenowymi , stanowiącymi załączniki od nr 1 do nr 3 SIWZ. Symbol CPV przedmiotu zamówienia: Część Nr I "Sprzęt do sprzątania i dezynfekcji" - Symbol CPV 42900000-5 różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia ; Część Nr II "Sprzęt Medyczny" - Symbol CPV 33000000-0 urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała; Część Nr III "Sprzęt gastronomiczny" - Symbol CPV 39220000-0 sprzęt kuchenny;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33000000-0
Dodatkowe kody CPV: 42900000-5, 39220000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Artykuły i sprzęt wyszczególnione w zał. Nr 1 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19800.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe RIVAGIS Paweł Król
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24354.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sprzęt MedycznySprzęt wyszczególniony w zał. Nr 2 do SIWZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Złożone oferty zostały odrzucone na podstawie art.89 ust.1 pkt. 2 Ustawy pzp, ponieważ ich treść nie odpowiadała treści siwz, unieważnienie na podstawie art.93 ust. 1 pkt. 11. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sprzęt gastronomicznySprzęt wyszczególnionyw zał. Nr 3 do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17790.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21888.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa samochodu służbowego
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym "Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- PRZEBUDOWA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ W ZWIĄZKU Z DOSTOSOWANIEM DO OBOWIĄZUJĄCYCH WYMOGÓW P.POŻ. - ETAP IV
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1114L Sławacinek Nowy -Porosiuki - Sokule - Dołha - Sitno - Wysokie odc. Puchacze -Wysokie
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów i wyrobów wykorzystywanych w terapii nerkozastępczej kompatybilne z posiadanym aparatem Multifiltrate CiCa
- Dostawa wyposażenia do nowego budynku komunalnego w Karniowicach. Wyposażenie zaplecza cateringowego
- Zakup i dostawa endoskopu mysiego dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- ZAKUP POMP INSULINOWYCH
- Dostawa implantów otolaryngologicznych
- Modernizacja parkingu wraz z budową toalety samoczyszczącej przy Al. Legionów w Ustroniu
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.