eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dobudowa windy osobowej do budynku Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 32.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-30

Ogłoszenie nr 510232492-N-2019 z dnia 30-10-2019 r.

Sąd Apelacyjny w Poznaniu: Dobudowa windy osobowej do budynku Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 32.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588737-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540184226-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Sąd Apelacujny w Poznaniu
Sąd Rejonowy Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Apelacyjny w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 48184240000000, ul. ul. Trójpole 21, 61-693 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8274500, 8274588, e-mail przetargi2@poznan.sa.gov.pl, faks 618 226 420.
Adres strony internetowej (url): https://www.poznan.sa.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sąd

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Sąd Apelacyjny w Poznaniu prowadzi niniejsze postępowanie w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych sądownictwa powszechnego na obszarze apelacji poznańskiej, tj. Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu i udziela zamówienia. Sąd apelacyjny w Poznaniu dokona płatności za realizację przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 2 pkt. a) - h) umowy, natomiast Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu dokona płatności za realizację przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 2 pkt. i) - j) umowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dobudowa windy osobowej do budynku Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 32.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-373-13/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

.1 Przedmiotem zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie zewnętrznego szybu dźwigu osobowego wraz dostawą, montażem i uruchomieniem dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym, przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,, Dobudowa windy osobowej do budynku Sądu Rejonowego Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto przy Al. Marcinkowskiego 32." 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty rozbiórkowe w zakresie umożliwiającym dobudowę szybu windowego oraz montaż windy osobowej, b) Roboty ogólnobudowlane w zakresie budowy szybu windowego jako zewnętrznej konstrukcji nośnej , w tym podbicie fundamentów istniejącego budynku, c) Dostawę, montaż i uruchomienie windy osobowej o napędzie elektrycznym, przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, wyposażonej we wszystkie niezbędne urządzenia wymagane przepisami określającymi ich pracę wraz z dołączoną dokumentacją techniczną potrzebną do uzyskania poświadczenia zewnętrznej jednostki notyfikowanej (np. UDT) o spełnieniu przez dźwig osobowy wymagań w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa. d) Roboty ogólnobudowlane wykończeniowe e) Roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych, f) Dodatkowe wyposażenie nie wymienione w dokumentacji technicznej: - kasety wezwań znajdujące się przed wejściem do windy na poszczególnych kondygnacjach winny być wyposażone dodatkowo w przyciski z wytłoczonymi znakami braila. g) Uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu osobowego wydanej przez Urząd Dozoru Technicznego, h) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wymaganego decyzją o pozwoleniu na budowę. i) Wykonanie przeglądów konserwacyjnych urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi, j) Udział w badaniach okresowych pełnych wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego. 3. Zamawiający wprowadza dwu etapową realizację zakresu określonego § 1 ust. 2 a - h przedmiotowej umowy. 4. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji technicznej w szczególności w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opinii geotechnicznej oraz przedmiarze robót. 5. Jeżeli pomiędzy dokumentami, o których mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu lub w terminologii, którą posługują się ww. dokumenty zostaną stwierdzone rozbieżności lub niejednoznaczności, Wykonawca zwróci się niezwłocznie po ich wykryciu do Zamawiającego o udzielenie wyjaśnień. Wyjaśnienia Zamawiającego są wiążące i ostateczne. 6. Przedmiot umowy ma być wykonany zgodnie z przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45216112-2


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45223200-5, 45112000-5, 45331220-4, 45310000-3, 45313100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 800486.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. Dach-Bud Krzysztof Cholewa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Głuchowska 23
Kod pocztowy: 60-101
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 946485.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 946485.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 998000.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.