eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubowo › Budowa drogi gminnej do gruntów rolnych w m. Lednogóra gmina Łubowo dz. 283 i 285

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-19

Ogłoszenie nr 510231712-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.

Gmina Łubowo: Budowa drogi gminnej do gruntów rolnych w m. Lednogóra gmina Łubowo dz. 283 i 285

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588069-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łubowo, Krajowy numer identyfikacyjny 63125945900000, ul. Łubowo 1, 62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614 275 930, e-mail tomek@lubowo.pl, faks 614 275 858.
Adres strony internetowej (url): www.lubowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi gminnej do gruntów rolnych w m. Lednogóra gmina Łubowo dz. 283 i 285

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: "Budowa drogi gminnej do gruntów rolnych w m. Lednogóra gmina Łubowo dz. 283 i 285", na którą składa się w wykonanie drogi gminnej o długości 433,00m, szerokości 4,50m jak wskazano niżej. Podstawowe parametry techniczne: - prędkość projektowa 30 km/h - kategoria ruchu KR1 - nośność nawierzchni 80kN/oś - jezdnia o dwóch pasach ruchu - szerokość jezdni bitumicznej 4,50 m - szerokość jednego pasa ruchu 2,25m - szerokość pobocza tłuczniowego 0,75m - łączna długość odcinka drogi gminnej L=433,00 m - spadek poprzeczny drogi 2,0 % daszkowy - spadek poprzeczny pobocza 6,0% jednostronny - teren zabudowany - zabudowania jednorodzinne, zagrodowe oraz pola uprawne - szerokość pasa drogowego w liniach rozgraniczających 9,00 - 11,00 m - rów prawostronny o długości 100,00m poddany bieżącej konserwacji Konstrukcja nawierzchni jezdni: - warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC11S h=4cm - skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m² - warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC16W h=4cm - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,7kg/m2 - warstwa podbudowy z kruszywa* łamanego stabilizowanego mechaniczne 0/31,5 mm h=10 cm - istniejąca nawierzchnia tłuczniowa Konstrukcja zjazdów: - warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC11S h=4cm - skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m² - warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC16W h=4cm - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,7kg/m2 - warstwa podbudowy z kruszywa* łamanego stabilizowanego mechaniczne 0/31,5 mm h=20 cm - istniejące podłoże gruntowe doprowadzone do G1 Pobocze - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm 10 cm UWAGA! *Wymagania dla tłucznia KŁSM frakcji 0/31,5 mm na podbudowę: - nasiąkliwość WA24-2 - mrozoodporność F-4 - odporność na rozdrabnianie LA >= 30 - kruszywo jednorodne, bez zanieczyszczeń i domieszek spełniające wymagania krzywych uziarnienia dla kruszywa do stabilizacji mechanicznej. **Wymagania dla tłucznia KŁSM frakcji 0/31,5mm dla pobocza: - nasiąkliwość WA24-2 - mrozoodporność F-2 - odporność na rozdrabnianie LA <= 30 - kruszywo jednorodne, bez zanieczyszczeń i domieszek spełniające wymagania krzywych uziarnienia dla kruszywa do stabilizacji mechanicznej. Odwodnienie: Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych jezdni o nawierzchni bitumicznej w pobocze tłuczniowe i dalej do oczyszczonych rowów drogowych jednostronnych na w/w odcinku drogi gminnej. Zadanie obejmuje też montaż nowych znaków drogowych: - Znak A-7 1 - 1szt - Znak D-1 2 - 2szt - Tabliczka T-6a - 2szt - Tabliczka T-6c - 1 szt. Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przy szacowaniu ceny Wykonawca winien uwzględnić również wszelkie elementy procesu wykonawczego w tym: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, archeologicznej, oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego, przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu itd. Szczegóły zamówienia określa dokumentacja techniczna, która znajduje się w zał. nr 7 do SIWZ. Przedmiary nie stanowią podstawy wyceny zamówienia - cena ryczałtowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania z Wykonawcą terminów rozpoczęcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia. UWAGA Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (o parametrach nie gorszych) (ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy -muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania winna być zaakceptowana przez strony umowy, mogą to być zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia). Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 259335.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: COLAS Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: oferty@colas.pl
Adres pocztowy: ul. Nowa 49, Palędzie
Kod pocztowy: 62-070
Miejscowość: Palędzie
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 308072.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 308072.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 357315.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.