To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-29
Ogłoszenie nr 510231246-N-2019 z dnia 29-10-2019 r.
Gmina Drwinia: Remont drogi gminnej nr 581225K w km 0+000 do km 1+020 w miejscowości Grobla oraz drogi gminnej nr 581217K w km 0+000 do km 1+888 w miejscowości Grobla i Zielona w Gminie Drwinia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 600511-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Drwinia, Krajowy numer identyfikacyjny 53767400000000,
ul. Drwinia
57,
32-709
Drwinia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 2817 153, 154, e-mail
a.topor@drwinia.pl, faks
12 284 98 34.
Adres strony internetowej (url): www.drwinia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej nr 581225K w km 0+000 do km 1+020 w miejscowości Grobla oraz drogi gminnej nr 581217K w km 0+000 do km 1+888 w miejscowości Grobla i Zielona w Gminie Drwinia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.18.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe nr 1: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 581217K o długości 1 888,00 mb w skład którego wchodzi: Roboty kwalifikowane: - Remont nawierzchni o szerokości 4,60 m na odcinku od 0+000 - 1+888; - Remont pobocza poprzez uzupełnienie pobocza prawostronnego i lewostronnego kruszywem w 0+000 - 1+888 km na szer. 0,30 cm; - Budowa urządzenia uspokojenia ruchu - wyniesione skrzyżowanie w km 1+878; - Montaż oznakowania poziomego i pionowego Roboty niekwalifikowane: - Remont zjazdów indywidualnych i publicznych w pasie remontowanej drogi o powierzchni 200,00 m2; - Regulacja odwodnienia poprzez odmulenie i profilowanie rowów ziemnych strona lewa i prawa w km 0+000 - 1+888; - Remont przepustów drogowych o łącznej długości 28,50 mb Ponadto w ramach remontu drogi należy wykonać: - wykonanie organizacji ruchu na czas robót: projekt wraz z opiniami i zatwierdzeniami, wykonanie, utrzymanie, likwidacja. - wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem. - w ofercie należy uwzględnić koszty przygotowania budowy oraz wszystkich prac pomiarowych i geodezyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji technicznej, będącej załącznikiem do SIWZ. Dołączone do SIWZ przedmiar robót mają charakter pomocniczy Uwaga. Zamawiający wymaga oddzielengo fakturowania robót kwlifikowanych oraz robót niekwakifikowanych. Zadanie cześciowe nr 2: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 581225K o długości 1 020,00 mb w skład którego wchodzi: Roboty kwalifikowane: - Remont pobocza poprzez ulepszenie pobocza gruntowego kostka betonową gr 8 cm w km 0+000- 1+020 strona lewa, na długości 1020,0 mb o szerokości zmiennej od 1,50 -0,5 m.; - Umocnienie skarpy rowu płytami ażurowymi - 240,0m2 - Budowa urządzenia uspokojenia ruchu - wyniesione skrzyżowanie w km 0+635; - Montaż barier ochronnych stalowych typu SP-05 z słupkiem co 2,0 mb - dł. 20 mb - Montaż oznakowania pionowego Roboty niekwalifikowane: - Remont zjazdów indywidualnych i publicznych w pasie remontowanej drogi o powierzchni 180,00 m2; - Regulacja odwodnienia poprzez odmulenie i profilowanie rowów ziemnych strona lewa i prawa w km 0+000 - 1+020 wraz z wykonaniem drenażu, studzienek ściekowych oraz studni rewizyjnej; - Remont przepustów drogowych o łącznej długości 16 mb Ponadto w ramach remontu drogi należy wykonać: - wykonanie organizacji ruchu na czas robót: projekt wraz z opiniami i zatwierdzeniami, wykonanie, utrzymanie, likwidacja. - wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem. - w ofercie należy uwzględnić koszty przygotowania budowy oraz wszystkich prac pomiarowych i geodezyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji technicznej, będącej załącznikiem do SIWZ. Dołączone do SIWZ przedmiar robót mają charakter pomocniczy Uwaga. Zamawiający wymaga oddzielengo fakturowania robót kwlifikowanych oraz robót niekwakifikowanych Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. UWAGA: 1. Zalecane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję w terenie w celu zaznajomienia się z sytuacją faktyczną oraz specyfiką obiektu i dokładnym zakresem prac. 2. Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym przedłoży harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia w dniu zawarcia umowy. Wprowadzenie zmian w harmonogramie nie będzie traktowane jako zmiany umowy i nie będzie wymagało zawarcia aneksu do umowy. 3. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz z zachowaniem wysokich standardów estetycznych, uwzględniających charakter obiektu. 4. Wykonawca musi wykonać dokumentacje fotograficzną odcinka drogi objętego remontem, w szczególności istniejących zjazdów, ogrodzeń i budynków na posesjach sąsiadujących bezpośrednio z drogą 5. Prowadzić pomiary kontrolne i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami STWiOR 6. W przypadku zajęcia terenu prywatnego (działek) przy prowadzeniu inwestycji wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zajętym terenem. 7. Dokonać pomiarów geodezyjnych w celu wykonania prawidłowego odpływu wód i usytuowana przepustów na zjazdach. 8. Wykonać prace przygotowawcze, zorganizować zaplecze techniczno - socjalne i teren budowy oraz wszystkie roboty towarzyszące niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy. 9. Powiadomić o wszelkich utrudnieniach i ograniczeniach ruchu z 7 dniowym wyprzedzeniem następujące jednostki: Zamawiającego (w przypadku częściowego utrudnienia w ruchu) oraz organ zarządzający ruchem, policję i straż pożarną, pogotowie ratunkowe (w przypadku utrudnienia w ruchu polegającym na całkowitym zamknięciem ruchu) 10. Przygotować rozliczenie końcowe robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, harmonogram, wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, opinie technologiczną na podstawie wyników badań i pomiarów, rozliczenie finansowe, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami. Operat kolaudacyjny należy dostarczyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie *.pdf) WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1)Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności: a) W zakresie robót przygotowawczych 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45111200-0, 45112000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej nr 581217K w km 0+000 do km 1+888 w m. Grobla i Zielona w Gminie Drwinia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1298254.61
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRODiM Oskar Niezabitowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
725922.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej nr 581225K w km 0+000 do km 1+020 w miejscowości Grobla w Gminie Drwinia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.): nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu Art. 93 ust. 1 pkt. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...): W zadaniu częściowym nr 2: Remont drogi gminnej nr 581225K w km 0+000 do km 1+020 w miejscowości Grobla w Gminie Drwinia w wyznaczonym terminie wpłynęła do Zamawiającego jedna oferta. Wykonawca został wykluczony z powodu nie spełnienia warunków udziału w postępowaniu a oferta odrzucona. Ponadto Wykonawca w dniu 15.10.2019r. poinformował Zamawiającego o rezygnacji z realizacji tego zadania. W związku z powyższym z powodu braku oferty Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania częściowego nr 2. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Mokronosie Dolnym
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.