eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabica › YKONANIE UTWARDZENIA, ODWODNIENIA I UKSZTAŁTOWANIA TERENU PRZY URZĘDZIE GMINY i GMINNYM CENTRUM KULTURY W GRABICY (Etap II i III), GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-16

Ogłoszenie nr 510227510-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.

Urząd Gminy Grabica: YKONANIE UTWARDZENIA, ODWODNIENIA I UKSZTAŁTOWANIA TERENU PRZY URZĘDZIE GMINY i GMINNYM CENTRUM KULTURY W GRABICY (Etap II i III), GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591975-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591975-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Grabica, Krajowy numer identyfikacyjny 53542200000000, ul. Grabica 66, 97-306 Grabica, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 6161188, e-mail zamowieniapubliczne@grabica.pl, faks 44 6161188.
Adres strony internetowej (url): grabica.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

YKONANIE UTWARDZENIA, ODWODNIENIA I UKSZTAŁTOWANIA TERENU PRZY URZĘDZIE GMINY i GMINNYM CENTRUM KULTURY W GRABICY (Etap II i III), GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST wykonanie utwardzenia, odwodnienia i ukształtowania terenu przy Urzędzie Gminy i Gminnym Centrum Kultury w Grabicy (Etap II i III), Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać odwodnienie, utwardzenie i ukształtowanie terenu przy Urzędzie Gminy i Gminnym Centrum Kultury w Grabicy polegające na: ? rozbudowie kanalizacji deszczowej (wraz z systemem podczyszczenia) z odprowadzeniem wód opadowo - roztopowych do istniejącej sieci, ? budowie parkingów, ciągów komunikacji wewnętrznej, budowie ogrodzenia terenu, ? budowie wiaty na agregat prądotwórczy wraz z fundamentem pod agregat, z podziałem na etapy obejmujące m.in. następujący zakres robót: a) Etap II - Rozbudowa kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia terenu przy Urzędzie Gminy zgodnie z aneksem do Projektu budowlanego; b) Etap III - Pozostała rozbudowa kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia, budowa parkingów, ciągu komunikacji wewnętrznej, budowa ogrodzenia terenu, budowa wiaty na agregat prądotwórczy wraz z fundamentem pod agregat. 2. ZAKRES RZECZOWY OBEJMUJE m.in.: a) Etap II: - Roboty ziemne i przygotowawcze - Roboty montażowe b) Etap III: Roboty w zakresie rozbudowy kanalizacji deszczowej - roboty ziemne i przygotowawcze - roboty montażowe Roboty w zakresie utwardzenia terenu przy Urzędzie Gminy i Gminnym centrum Kultury - roboty przygotowawcze - usunięcie drzew - roboty ziemne - krawężniki, oporniki, obrzeża - podbudowy - urządzenia podziemne - nawierzchnie z kostki betonowej - nawierzchnia bitumiczna - oznakowanie pionowe - oznakowanie poziome - dostawa i montaż urządzeń komunalnych - ogrodzenie - roboty wykończeniowe Roboty w zakresie budowy wiaty na agregat prądotwórczy wraz z fundamentem pod agregat - roboty przygotowawcze i ziemne - fundamenty - konstrukcja wiaty - obudowa ścian - pokrycie dachu UWAGA!!! Z przetargu wyłącza się zakres robót objęty dokumentacją dotyczący rozbiórki budynku garażowego i budowy nowego zejścia do kotłowni i wejścia do budynku Urzędu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej (Projekcie budowlanym, Przedmiarze robót) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki do SIWZ, przy czym należy mieć na uwadze, że przedmiary robót ze względu na ryczałtową formę wynagrodzenia stanowią jedynie materiał pomocniczy. 4. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. b) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (sporządzonego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia [Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1126]). Przekazanie planu BIOZ powinno nastąpić w ciągu 7 dni od dnia przekazania placu budowy. c) wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów. d) wykonania wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o odpadach. e) dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. f) natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót. g) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. h) pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją. i) przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatowym Ośrodkiem Geodezji w Piotrkowie Trybunalskim. j) pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy. k) pokrycia kosztów za media. l) prowadzenia prac w sposób zapewniający normalne funkcjonowanie obiektu, w tym zaplanowania wykonywania robót w obiekcie czynnym i użytkowanym przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30. Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń. m) współdziałania z Wykonawcą robót budowlanych termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Grabicy i odwiertów dolnego źródła dla wykonania przez siebie rozbudowy kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia stanowiącej Etap II przedmiotu niniejszego postępowania, jak również innymi Wykonawcami prowadzącymi roboty na tym samym terenie. n) prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401). o) ubezpieczenia terenu budowy na własny koszt oraz od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z § 5 ust. 9 umowy niniejszej umowy, p) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji. q) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. r) sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 2 egzemplarzach) w terminie do 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. s) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1


Dodatkowe kody CPV: 45233222-1, 45233250-6, 45233253-7, 45231110-9, 45111291-4, 45112700-2, 45342000-6, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 475147.50
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo-Usługowe "SANEL" Zaniewicz Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 18
Kod pocztowy: 97-400
Miejscowość: Bełchatów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 584431.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 584431.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 881910.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.