eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › "Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-12

Ogłoszenie nr 510225032-N-2020 z dnia 12-11-2020 r.

INNEKO Spółka z o.o.: "Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592078-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

INNEKO Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 21052365200000, ul. ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 7225385 w. 36, e-mail ksiegowisc@inneko.pl, faks 95 7225385.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zuo-gorzow.pl/index.php?id=16&id2=13&look=706

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP.281/20.2020-PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe" tj. sukcesywne przyjęcie i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07. Odpad musi być zagospodarowany zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 701). Odpady o kodzie 20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe pochodzą z selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, a także wytwarzane są z pozostałości sortowania odpadów komunalnych. 1) Szacunkowa ilość odpadów o kodzie 20 03 07, która zostanie przekazana ( transport po stronie Zamawiającego) do zagospodarowania Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie od 1000 (zamówienie podstawowe) do 1500 Mg (zwiększenie w ramach prawa opcji). 2) Ilość zamówienia może ulec zwiększeniu do wskazanej ilości maksymalnej w ramach prawa opcji. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie sumą poszczególnych, sukcesywnych zamówień i będzie wynikała z bieżących możliwości instalacji Zamawiającego. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji nastąpi na takich samych zasadach jak w zakresie gwarantowanym. 3) Odpady o kodzie 20 03 07 będą przekazywane przez Zamawiającego do zagospodarowania w postaci rozdrobnionej. 4) Przekazywanie odpadów nastąpi w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00 . 5) Ważenie przekazywanych odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie Zamawiającego i będzie potwierdzone kwitem wagowym. Zamawiający dopuszczania również ważenie odpadów na zalegalizowanych wagach w miejscu zagospodarowania odpadów, zlokalizowanych na terenie Wykonawcy, które będzie potwierdzone kwitem wagowym (co zostanie uzgodnione w chwili podpisania umowy). Dokument ten będzie stanowił podstawę do określenia ilości przyjętych i zagospodarowanych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 6) Wykonawca każdorazowo będzie potwierdzał ilość przyjętych do zagospodarowania odpadów na wystawionych przez Zamawiającego Kartach Przekazania Odpadów/Kartach Przekazania Odpadów Komunalnych w systemie BDO. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do siwz pn. Opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy - załącznik nr 5 do siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 750000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POGOTOWIE ODPADOWE SP. Z O.O.
Email wykonawcy: jakub@pogotowie-odpadowe.pl
Adres pocztowy: ul.Obornicka 1 62-005 Owińska
Kod pocztowy: 62-005
Miejscowość: Owińska
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 810000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 810000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1117800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.