eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Pierwszy etap przebudowy dł. 1,5 km z zadaniaPrzebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Poddębickiego 2526E odc. Wielenin - Miniszew dł. 2,49 km - powtórzenie podobnych robót budowlanych na odcinku dł. 0,35 km

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-17

Ogłoszenie nr 510222275-N-2019 z dnia 17-10-2019 r.

Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach: Pierwszy etap przebudowy dł. 1,5 km z zadania: Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Poddębickiego 2526E odc. Wielenin - Miniszew dł. 2,49 km - powtórzenie podobnych robót budowlanych na odcinku dł. 0,35 km

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550195137-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach, Krajowy numer identyfikacyjny 73093482600000, ul. ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 678 78 00, e-mail zamowienia_publiczne@poddebicki.pl, faks 436 782 701.
Adres strony internetowej (url): www.poddebicki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pierwszy etap przebudowy dł. 1,5 km z zadania: Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Poddębickiego 2526E odc. Wielenin - Miniszew dł. 2,49 km - powtórzenie podobnych robót budowlanych na odcinku dł. 0,35 km

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FS.272.16.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych do zadania pn. "Pierwszy etap przebudowy dł. 1,5 km z zadania Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Poddębickiego 2526E odc. Wielenin - Miniszew dł. 2,49 km" - zamówienie polegające na powtórzeniu tożsamych robót budowlanych na odcinku dł. 0,35 km. Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej 2526E w rodzajach i zakresie zgodnym z załączonym projektem budowlanym oraz pomocniczym przedmiarem robót oraz inne prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonani i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, a także wykonanie prac porządkowych terenu w rejonie realizacji robót. Roboty będą prowadzone bez zamykania ruchu drogowego (pod ruchem). Wykonawca zapewnia oznakowanie tymczasowe, jego utrzymanie i demontaż. Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona z własnych materiałów. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do budowy, jak również przedstawienia wyników tych badań. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt przeprowadzić wszystkie wymagane próby i badania. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1)wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną oraz wskazówkami Zamawiającego, 2)zabezpieczenie i oznakowanie robót, dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy, 3)zgłoszenie wykonanych robót do odbioru, 4)przerwanie robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenie wykonania robót przed ich zniszczeniem, 5)właściwy nadzór i przestrzeganie przepisów związanych z kompleksowym wykonaniem przedmiotu umowy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów ppoż. itp., oraz zapewnienie bezpieczeństwa osób trzecich, 6)przygotowania na swój koszt składowiska materiałów, pomieszczenia socjalnego dla pracowników oraz zabezpieczenia korzystania z wody, energii elektrycznej, 7)zabezpieczenia miejsca składowania materiałów, maszyn i urządzeń, oraz składowanie, usuwanie materiałów, urządzeń pomocniczych, odpadów i śmieci, 8)po zakończeniu robót, uporządkowanie terenu budowy w sposób nadający się do użytkowania bez konieczności wykonania jakichkolwiek dodatkowych prac przez Zamawiającego i przekazanie go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót, 9)koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców, 10)zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, 11)usunięcia ewentualnie powstałych usterek i wad wykonawczych w terminie 14 dni od dnia ich zgłoszenia przez Zamawiającego, 12)likwidacji placu budowy i własnego zaplecza bezzwłocznie po zakończeniu prac, 4. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty, na okres min. 60 miesięcy 5. Termin wykonania zamówienia do dnia 15 października 2019 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45232451-8, 45233290-8, 45100000-8, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169663.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: COLAS Polska Sp. zo.o
Email wykonawcy: ofert@colas.pl
Adres pocztowy: ul.Nowa 49
Kod pocztowy: 62-070
Miejscowość: Palędzie
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 210799.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 210799.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210799.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej reki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Gmina Uniejów realizowała przebudowę drogi gminnej w miejscowości Kozanki Wielkie w ramach PROW. Wykonanie przebudowy drogi powiatowej do w.w. drogi stworzy skrzyżowanie i poprawi dostępność mieszkańcom miejscowości Kozanki Wielkie. Istotnym jest fakt, iż Gmina Uniejów na realizację zadania udzieli pomocy finansowej w wysokości 70 000,00 zł. Zachodzi konieczność realizacji zadań wynikających z art. 20 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 2068 ze zm.) - utrzymanie dróg powiatowych. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, ponieważ zaistniała okoliczność przewidziana w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych w art. 67usta 1 pkt 6. Zamówienie będzie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych i polegało będzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Powyższe zamówienie było również przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.