eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bircza › "Remont drogi gminnej Nr 116015 R - dotyczy remontu ul. Kamienna Górka."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-04

Ogłoszenie nr 510218956-N-2020 z dnia 04-11-2020 r.

Gmina Bircza: "Remont drogi gminnej Nr 116015 R - dotyczy remontu ul. Kamienna Górka."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593670-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bircza, Krajowy numer identyfikacyjny 65090047600000, ul. ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 672 60 91, e-mail pawelm@bircza.pl, faks 016 672 53 41.
Adres strony internetowej (url): www.bircza.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont drogi gminnej Nr 116015 R - dotyczy remontu ul. Kamienna Górka."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opisem przedmiotu zamówienia jest: "Remont drogi gminnej Nr 116015 R - dotyczy remontu ul. Kamienna Górka." 1. Zagospodarowanie terenu - stan istniejący Istniejąca droga gminna jest drogą publiczną ( klasa D ) o kategorii ruchu KR1. Droga na odcinku objętym opracowaniem posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości 3,80 m. Stan techniczny nawierzchni jest bardzo zły, jezdnia posiada przełomy i znaczne zniekształcenia w profilu podłużnym i poprzecznym, występują w niej ubytki, spękania oraz koleiny podłużne w śladzie jezdnym kół pojazdów mechanicznych, wskazujące na słabą nośność podbudowy, nawierzchnia jest rozszczelniona. Droga posiada pobocza ziemne, rozmyte, które wymagają odbudowy i utwardzenia. Spływ wód opadowych odbywa się powierzchniowo, zgodnie z istniejącym ukształtowaniem terenu rowami drogowymi, do przepustów drogowych zlokalizowanych pod koroną drogi. Rowy drogowe otwarte są drożne i nie wymagają oczyszczenia lub odtworzenia.. 2. Zagospodarowanie terenu - stan projektowany Projekt przewiduje przebudowę drogi, polegającej na odcinkowej wymianie konstrukcji, odcinkowym wzmocnieniu istniejącej konstrukcji kruszywem łamanym, skropieniem warstwy wzmacniającej i istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową oraz wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, jako warstwa wiążąca i ścieralna. Spływ wód opadowych odbywać się będzie zgodnie ze stanem istniejącym. Istniejące rowy drogowe są oczyszczone i nie ma konieczności wykonania robót naprawczo-konserwacyjnych. Roboty zasadnicze obejmować będą: - wykonanie odcinkowo wymiany konstrukcji, - wykonanie wzmocnienia jezdni kruszywem łamanym, - wykonanie skropienia istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, - wykonanie skropienia podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 3. Profil podłużny. Projekt nie przewiduje zmiany istniejącego pochylenia niwelety jezdni. Projekt przewiduje wyrównanie istniejącej konfiguracji niwelety jezdni z dostosowaniem do istniejących warunków terenowych i do projektowanych pochyleń poprzecznych poprzez zastosowanie warstwy wzmacniającej konstrukcji oraz wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej. Niweleta jezdni podnosi się średnio od 8 do 18 cm . 4. Przekrój poprzeczny Założenia projektowe przewidują osiągnięcie poprzecznego profilu jezdni ze spadkiem daszkowym o wartości na prostej 2%, na łukach poziomych ze spadkiem jednostronnym 3% oraz uzyskanie spadku 4% na poboczach drogi - zgodnie z częścią rysunkową projektu. 5. Odwodnienie System odwodnienia drogi pozostaje bez zmian jako powierzchniowy. Istniejące otwarte rowy ziemne są oczyszczone i nie wymagają wykonania prac konserwacyjnych. W związku z odbudową istniejących urządzeń wodnych ( odmulenie rowów), która ma na celu odtworzenie ich pierwotnej funkcji z zachowaniem istniejących parametrów, nie wymaga się wykonania pozwolenia wodnoprawnego w myśl zapisów Dz. U. z roku 2012 poz. 145, art. 9 ust. 2, punkt 2. 6. Konstrukcja projektowanych elementów drogi Konstrukcję nawierzchni jezdni przyjęto w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Załącznik nr 5, "Projektowanie konstrukcji nawierzchni dróg" - pkt. 5.3.2. Drogi o ruchu kategorii KR1, z zastosowaniem nawierzchni bitumicznej - warstwa ścieralna, z uwzględnieniem następujących warunków: - warunki wodne: - dobre - grupa nośności podłoża: - podłoże istniejące - kategoria ruchu: - KR1 6.1. Projektowane przekroje konstrukcyjne 6.1.2. Odcinek Odcinek od km 1+750,00 do km 1+858,00 Odcinek od km 1+905,00 do km 1+950,00 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie podbudowa z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM - w-wa wzmacniająca - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 10 cm - istniejąca konstrukcja drogi o nawierzchni bitumicznej. 6.1.3. Odcinek Odcinek od km 1+858,00 do km 1+905,00 Odcinek od km 1+950,00 do km 1+973,85 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm - skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM - istniejąca konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej. W miejscach występujących przełomów zaprojektowano wymianę konstrukcji z wykonaniem podbudowy z pospółki o grub. 25 cm i podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm o grubości 15 cm - stabilizowanej mechanicznie. 6.1.4. Pobocze drogi: Odcinek od km 1+750,00 do km 1+983,85 - pobocza ziemne Konstrukcję jezdni i poboczy przedstawiono na rysunkach nr 3.1 i nr 3.2- Przekroje normalne / konstrukcyjne. 6.2. Zestawienie powierzchni projektowanych elementów drogi: 1) nawierzchnia bitumiczna jezdni drogi od km 1+750,00 do km 1+983,85 - 888,63 m2 7. Zmiany w układzie komunikacyjnym W istniejącym układzie komunikacyjnym po wykonaniu zakresu robót budowlanych nie zachodzą żadne zmiany. Zakres robót poprawi walory użytkowe drogi, zwiększy nośność jezdni, zapewni większe bezpieczeństwo użytkowników, zwiększy dostępność komunikacyjną do przyległych nieruchomości. Dla zapewnienia bezpieczeństwa wykonywania robót, wykonawca robót winien realizować roboty w pasie drogowym na podstawie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - jako organizacja czasowa - stanowiącego odrębne opracowanie, które winno być uzgodnione z zarządcą drogi. Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest Pan Krzysztof Kipisz - telefon kontaktowy: 16 6726090 wew. 31 (godziny 800-1430).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81984.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa Budowlano - Transportowa Henryk Biłas
Email wykonawcy: tombil@interia.pl
Adres pocztowy: Zawadka 50
Kod pocztowy: 38-711
Miejscowość: Ropienka
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109999.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109999.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109999.39
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.