To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2019-10-10
Og³oszenie nr 510215798-N-2019 z dnia 10-10-2019 r.
Uzdrowisko Ko³obrzeg Spó³ka Akcyjna: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA "UZDROWISKO ¦WINOUJSCIE" S.A I "UZDROWISKO KO£OBRZEG" S.A..
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 586021-N-2019
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych
tak
Nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzali postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Uzdrowisko Ko³obrzeg S.A. ul. ks. Piotra ¦ciegiennego 1, 78-100 Ko³obrzeg , KRS numer 0000048198. REGON 000288171 NIP 671-01-01-676 Specjalista ds. zamówieñ publicznych Marek Zasada tel. 94 35 48 802 e-mail: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A. ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 ¦winouj¶cie, Specjalista ds. zamówieñ publicznych Monika Koput tel. 502 383 897 e-mail: m.koput@uzdrowisko.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uzdrowisko Ko³obrzeg Spó³ka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 28817100000000,
ul. ks. Piotra ¦ciegiennego
1,
78-100
Ko³obrzeg, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
943 548 802, e-mail
m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl, faks
94 35 225 16.
Adres strony internetowej (url): www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ, który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw
cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali
zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw
cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali
zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych): Na podstawie
porozumienia umownego w sprawie wspólnego przeprowadzenia postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego przez "Uzdrowisko ¦winouj¶cie" S.A. i
"Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA "UZDROWISKO ¦WINOUJSCIE" S.A I "UZDROWISKO KO£OBRZEG" S.A..
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):DPZ.271.20.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Us³ugi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych, podzielonych na zadania : - Zadanie nr 1 - ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla "Uzdrowisko ¦winouj¶cie" S.A. - Zadanie nr 2 - ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert czê¶ciowych na jedno lub dwa zadania. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. Z³o¿enie oferty wariantowej spowoduje jej odrzucenie . Przedmiotem niniejszego postêpowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Zamawiaj±cy wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby Wykonawca zatrudnia³ osoby, realizuj±ce przedmiot zamówienia publicznego, na podstawie umowy o pracê. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: 1. Odbiór brudnej bielizny do prania i dostawa czystego asortymentu poprzez wyznaczone przez Zamawiaj±cego punkty zdawczo -odbiorcze w "Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A. 2. Dezynfekcjê, 3. Pranie, 4. Suszenie, 5. Maglowanie, 6. Sk³adanie, 7. Pakowanie, 8. Krochmalenie, 9. Drobne us³ugi krawieckie, 2. Zakres asortymentowy 1 Prze¶cierad³o 160x200 Kg 13 590,00 2 Prze¶cierad³o higieniczne PCV 90x180 Kg 4 230,00 3 Poszwa 160x200 Kg 22 650,00 4 Poszewka na poduszkê 80/80 Kg 4 570,00 5 Rêcznik du¿y /70x140/ Kg 19 785,00 6 Rêcznik ma³y/50x100/ Kg 13 240,00 7 ¦cierka, serwetka /80x80/ Kg 64,00 8 Firana Kg 150,00 9 Zas³ona Kg 140,00 10 Dywanik ³azienkowy 50x90 Kg 6 900,00 11 Inne /koce, ko³dry,poduszki/ Kg 3 000,00 12 Szlafrok Kg 4 080,00 13 Narzuty na ³ó¿ko Kg 1 700,00 14 bie¿nik Kg 90,00 15 obrus 130/130 Kg 4 230,00 16 obrus 130/130 okoliczno¶ciowy Kg 114,00 17 obrus 130/160 Kg 3 040,00 18 obrus 380/130 okoliczno¶ciowy Kg 40,00 19 pokrowce okoliczno¶ciowe Kg 400,00 20 obrus 80/80 Kg 680,00 21 falbana do obrusu (skirting) Kg 151,20 22 poduszki na krzes³a Kg 460,00 23 zas³ony Kg 98,00 Ogólna waga tekstyliów przeznaczonych do prania w okresie 12 miesiêcy wynosi oko³o 103.402,20 kg. 3. Podana waga tekstyliów stanowi jedynie warto¶æ szacunkow±. Faktyczna ilo¶æ kg i zakres us³ugi wynikaæ bêdzie z bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego, zgodnie z bie¿±cymi dowodami przyjêcia/wydania. Podana waga szacunkowa nie jest podstaw± do ¿±dania przez Wykonawcê realizacji okre¶lonych wielko¶ci i ilo¶ci us³ug podanych w SIWZ. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e przedstawiona waga bielizny jest wielko¶ci± orientacyjn± i mo¿e ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu, gdy ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie, w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiaj±cego, z jednoczesnym zachowaniem ceny za kg podanej przez Wykonawcê w ofercie. Zamawiaj±cy dokona³ szacowania na podstawie zg³oszonej liczby go¶ci w roku 2019. Zapotrzebowanie na us³ugi pralnicze mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany ilo¶ci go¶ci hotelowych, w tym komercyjnych i kuracyjnych ze skierowaniem z NFZ. Wynagrodzenie Wykonawcy uzale¿nione bêdzie od ilo¶ci faktycznie zrealizowanych us³ug. Zmiany dokonane zostan± w formie pisemnego aneksu. 4. Organizacja ¶wiadczenia us³ug 1) Wykonawca bêdzie odbieraæ brudny asortyment Zamawiaj±cego celem zrealizowania us³ugi prania i dostawy trzy razy w tygodniu. 2) Liczenie odbieranej bielizny powinno byæ wykonywane przez Wykonawcê w uzgodnieniu z pracownikiem Zamawiaj±cego. 3) Przyjmowanie brudnej bielizny do prania oraz przyjmowanie czystej bielizny z pralni odbywaæ siê bêdzie na podstawie dowodu przyjêcia/wydania, który okre¶laæ bêdzie wagê zdawanej bielizny, asortyment i ilo¶æ sztuk z uwzglêdnieniem obiektu Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A. 4) Koszty zaopatrzenia Zamawiaj±cego w dokumenty dowodu przyjêcia/ wydania obci±¿aj± Wykonawcê. 5) Koszty zakupów ¶rodków pior±cych i preparatów dezynfekuj±cych obci±¿aj± Wykonawcê. 6) Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bieliznê od momentu odbioru do momentu zwrotu pracownikowi Zamawiaj±cego. 7) Wykonawca winien wykazaæ dba³o¶æ, by oddawana bielizna nie by³a zamieniana i nie trafia³a do innych jednostek, na rzecz której Wykonawca ¶wiadczy us³ugi pralnicze. 8) Us³ugi pralnicze ¶wiadczone bêd± w obiekcie pralniczym, zapewniaj±cym zachowanie bariery higienicznej tj. wyeliminowanie kontaktu bielizny czystej z brudn± oraz kontaktu pracowników z tych dwóch stref. 9) Technologia prania winna spe³niaæ warunki pe³nej dezynfekcji chemiczno-termicznej oraz wymogi rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 r. (Dz. U. 2012 poz. 739) ¦rodki pior±ce musza posiadaæ atesty PZH oraz Instytutu Matki i Dziecka w odniesieniu do bielizny szpitalnej z uwzglêdnieniem dzia³añ na wirusy, bakterie, pr±tki gru¼licy i grzyby. Proces technologiczny dostosowany bêdzie do rodzaju tkaniny, nie bêdzie os³abia³ w³ókna, pozostawia³ plam i zabarwieñ oraz przyczynia³ siê do przedwczesnego zu¿ycia i kurczenia siê rzeczy poddawanych zabiegom pralniczym. 10) Technologia prania winna byæ w³a¶ciwa dla rodzaju zabrudzeñ, i gatunku pranego asortymentu i zapewniæ uzyskanie najlepszej mo¿liwej jako¶ci oraz optymalnych walorów estetyczno u¿ytkowych. 11) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do stosowania ¶rodków do prania dezynfekuj±cego pe³nym spektrum dzia³ania na drobnoustroje. Wykonawca w ofercie przedstawi proponowane ¶rodki pior±ce stosowane w procesie prania i dezynfekcji wraz z informacjami dotycz±cymi sk³adu chemicznego spektrum wraz z atestami. 12) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do posegregowania czystego asortymentu i zapakowania w worki foliowe z uwzglêdnieniem danego obiektu spó³ki "Uzdrowisko ¦winouj¶cie" S.A. 13) Asortyment musi byæ dostarczony w ilo¶ci zgodnej z dowodem przyjêcia/wydania sporz±dzonym w chwili przyjêcia do prania. 14) Wykonawca zapewnia transport asortymentu czystego i brudnego miêdzy pralni± Wykonawcy a obiektami Zamawiaj±cego. 15) Koszt i ryzyko transportu ponosi Wykonawca. 16) Transport musi byæ ¶wiadczony wy³±cznie ¶rodkami transportowymi przystosowanymi do tego rodzaju us³ug z zachowaniem wymogów sanitarnych ( podzia³ bielizna brudna i czysta) 17) Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ Zamawiaj±cemu ksi±¿kê dezynfekcji stosowanych ¶rodków transportu, w którym przewo¿ony jest asortyment. 18) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo w ka¿dym czasie realizacji umowy do kontrolowani ¶wiadczonych us³ug pralniczych. 19) W trakcie realizacji umowy Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ na bie¿±co dyspozycje dotycz±ce zakresu wykonania drobnych us³ug krawieckich. 20) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze czystej bielizny braków asortymentowych Wykonawca zobowi±zany jest w terminie 48 godz. dostarczyæ brakuj±c± bieliznê. W przypadku stwierdzenia nienale¿ytego wykonania us³ugi Wykonawca zobowi±zuje siê do przyjêcia reklamacji i za³atwienia jej na swój koszt niezw³ocznie. Za nienale¿yte wykonanie us³ugi uwa¿a siê tak± bieliznê, która jest m.in.: niedoprana, nieodplamiona, poplamiona, pofarbowana, odbarwiona, sfilcowana, uszkodzona, podarta, niewymaglowana lub niewyprasowana. Ka¿dorazowo na okoliczno¶æ stwierdzenia nienale¿ytego wykonania us³ugi sporz±dzony zostanie protokó³. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla szpitali i sanatoriów uzdrowiskowych obejmuj±cych w szczególno¶ci: 1) - pranie i dezynfekcja bielizny po¶cielowej i ³azienkowej, 2) - pranie i dezynfekcja elementów ochronnych na bazie zabiegowej wykonanych z tkanin, 3) - pranie i dezynfekcja mat ³azienkowych, 4) - pranie firan, zas³on, obrusów, serwet, wertikali i rolet, 5) - pranie i dezynfekcja koców, materacy, pledów, poduszek, ko³der i narzut, 6) - pranie i dezynfekcja odzie¿y ochronnej, 7) - naprawê rzeczy po praniu, w tym odbarwianie, 8) - maglowanie, 9) - transport od i do Zamawiaj±cego, 10) -wykonywanie drobnych napraw wyrobów oddanych do prania, 11) - rozliczeniu siê z odebranej do prania bielizny i po¶cieli. Ogólna ilo¶æ materia³ów przeznaczonych do prania w okresie od sierpieñ 2019 r. do sierpieñ 2020 r. to oko³o 150.000 kilogramów (¶rednio 12.500 kg miesiêcznie). Udzia³ poszczególnych materia³ów przeznaczanych do prania w ogólnej masie wynosi szacunkowo: - bielizna po¶cielowa i ³azienkowa - 70 %, - firany, zas³ony okienne, serwety, wertikale, rolety - 10 %, - koce, materace, poduszki, ko³dry, narzuty - 15 %, - odzie¿ ochronna - 5 %. Materia³ brudny do prania powinien byæ odbierany od zamawiaj±cego i zwracany po praniu transportem wykonawcy 3 razy w tygodniu, najpó¼niej 48 godzin po odebraniu. Technologia prania winna spe³niaæ warunki pe³nej dezynfekcji chemiczno-termicznej oraz wymogi rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 r. (Dz. U. 2012 poz. 739). ¦rodki pior±ce musza posiadaæ atesty PZH oraz Instytutu Matki i Dziecka w odniesieniu do bielizny szpitalnej z uwzglêdnieniem dzia³añ na wirusy, bakterie, pr±tki gru¼licy i grzyby. Proces technologiczny dostosowany bêdzie do rodzaju tkaniny, nie bêdzie os³abia³ w³ókna, pozostawia³ plam i zabarwieñ oraz przyczynia³ siê do przedwczesnego zu¿ycia i kurczenia siê rzeczy poddawanych zabiegom pralniczym. Pralnia powinna byæ przystosowana i musi posiadaæ odpowiednie wyposa¿enie do prania bielizny szpitalnej, równie¿ zanieczyszczonej. Powinna posiadaæ barierê higieniczn±, tzn. ca³kowite wyeliminowanie stykania siê bielizny czystej z brudn± oraz pracowników tych dwóch stref.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
tak
II.5) G³ówny Kod CPV: 98.31.10.00 - Us³ugi odbierania prania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZÊ¦Æ NR: 1 NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla "Uzdrowisko ¦winouj¶cie" S.A. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2019 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
310206.60
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EUROPRAL Tomasz Jakubowski
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
248165.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZÊ¦Æ NR: 2 NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. |
|
Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione tak Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: Dla czê¶ci II wp³ynê³y dwie oferty, warto¶æ obu ofert przewy¿sza kwotê jak± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na to zadanie. Art. 93, ust. 1, pkt. 4 ustawy PZP. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia S±du Rejonowego w Ko³obrzegu
- Dostawa ryb ¶wie¿ych, wêdzonych i mro¿onych
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Ko³obrzeg
- Wymiana opraw o¶wietlenia ulicznego, drogowego na maj±tku Gminy Ko³obrzeg z sodowych na oprawy w technologii LED
- Budowa zespo³u kolumbariów na Cmentarzu Komunalnym w Ko³obrzegu - etap I
- ZAKUP, DOSTAWA I SERWIS FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SKRZYNIOWEGO O DMC DO 3,5 TONY
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie prania.
- Cykliczne ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych z wdro¿eniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, za³adunek, roz³adunek i transport bielizny.
- "Pranie bielizny i odzie¿y szpitalnej z dezynfekcj±"
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla ZOZ Strzy¿ów
- Wykonanie us³ugi prania i maglowania bielizny po¶cielowej, rêczników, podk³adów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i ko³der- ECEG, Chêciny, 3 lata
- Pranie odzie¿y i bielizny szpitalnej
wiêcej: Us³ugi odbierania prania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.