eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzeg › ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA "UZDROWISKO ¦WINOUJSCIE" S.A I "UZDROWISKO KO£OBRZEG" S.A..

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2019-10-10

Og³oszenie nr 510215798-N-2019 z dnia 10-10-2019 r.

Uzdrowisko Ko³obrzeg Spó³ka Akcyjna: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA "UZDROWISKO ¦WINOUJSCIE" S.A I "UZDROWISKO KO£OBRZEG" S.A..

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 586021-N-2019

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

tak
Nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzali postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Uzdrowisko Ko³obrzeg S.A. ul. ks. Piotra ¦ciegiennego 1, 78-100 Ko³obrzeg , KRS numer 0000048198. REGON 000288171 NIP 671-01-01-676 Specjalista ds. zamówieñ publicznych Marek Zasada tel. 94 35 48 802 e-mail: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A. ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 ¦winouj¶cie, Specjalista ds. zamówieñ publicznych Monika Koput tel. 502 383 897 e-mail: m.koput@uzdrowisko.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uzdrowisko Ko³obrzeg Spó³ka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 28817100000000, ul. ks. Piotra ¦ciegiennego 1, 78-100 Ko³obrzeg, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. 943 548 802, e-mail m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl, faks 94 35 225 16.
Adres strony internetowej (url): www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ, który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych): Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych): Na podstawie porozumienia umownego w sprawie wspólnego przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego przez "Uzdrowisko ¦winouj¶cie" S.A. i "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA "UZDROWISKO ¦WINOUJSCIE" S.A I "UZDROWISKO KO£OBRZEG" S.A..

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

DPZ.271.20.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych, podzielonych na zadania : - Zadanie nr 1 - ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla "Uzdrowisko ¦winouj¶cie" S.A. - Zadanie nr 2 - ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert czê¶ciowych na jedno lub dwa zadania. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. Z³o¿enie oferty wariantowej spowoduje jej odrzucenie . Przedmiotem niniejszego postêpowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Zamawiaj±cy wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby Wykonawca zatrudnia³ osoby, realizuj±ce przedmiot zamówienia publicznego, na podstawie umowy o pracê. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: 1. Odbiór brudnej bielizny do prania i dostawa czystego asortymentu poprzez wyznaczone przez Zamawiaj±cego punkty zdawczo -odbiorcze w "Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A. 2. Dezynfekcjê, 3. Pranie, 4. Suszenie, 5. Maglowanie, 6. Sk³adanie, 7. Pakowanie, 8. Krochmalenie, 9. Drobne us³ugi krawieckie, 2. Zakres asortymentowy 1 Prze¶cierad³o 160x200 Kg 13 590,00 2 Prze¶cierad³o higieniczne PCV 90x180 Kg 4 230,00 3 Poszwa 160x200 Kg 22 650,00 4 Poszewka na poduszkê 80/80 Kg 4 570,00 5 Rêcznik du¿y /70x140/ Kg 19 785,00 6 Rêcznik ma³y/50x100/ Kg 13 240,00 7 ¦cierka, serwetka /80x80/ Kg 64,00 8 Firana Kg 150,00 9 Zas³ona Kg 140,00 10 Dywanik ³azienkowy 50x90 Kg 6 900,00 11 Inne /koce, ko³dry,poduszki/ Kg 3 000,00 12 Szlafrok Kg 4 080,00 13 Narzuty na ³ó¿ko Kg 1 700,00 14 bie¿nik Kg 90,00 15 obrus 130/130 Kg 4 230,00 16 obrus 130/130 okoliczno¶ciowy Kg 114,00 17 obrus 130/160 Kg 3 040,00 18 obrus 380/130 okoliczno¶ciowy Kg 40,00 19 pokrowce okoliczno¶ciowe Kg 400,00 20 obrus 80/80 Kg 680,00 21 falbana do obrusu (skirting) Kg 151,20 22 poduszki na krzes³a Kg 460,00 23 zas³ony Kg 98,00 Ogólna waga tekstyliów przeznaczonych do prania w okresie 12 miesiêcy wynosi oko³o 103.402,20 kg. 3. Podana waga tekstyliów stanowi jedynie warto¶æ szacunkow±. Faktyczna ilo¶æ kg i zakres us³ugi wynikaæ bêdzie z bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego, zgodnie z bie¿±cymi dowodami przyjêcia/wydania. Podana waga szacunkowa nie jest podstaw± do ¿±dania przez Wykonawcê realizacji okre¶lonych wielko¶ci i ilo¶ci us³ug podanych w SIWZ. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e przedstawiona waga bielizny jest wielko¶ci± orientacyjn± i mo¿e ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu, gdy ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie, w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiaj±cego, z jednoczesnym zachowaniem ceny za kg podanej przez Wykonawcê w ofercie. Zamawiaj±cy dokona³ szacowania na podstawie zg³oszonej liczby go¶ci w roku 2019. Zapotrzebowanie na us³ugi pralnicze mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany ilo¶ci go¶ci hotelowych, w tym komercyjnych i kuracyjnych ze skierowaniem z NFZ. Wynagrodzenie Wykonawcy uzale¿nione bêdzie od ilo¶ci faktycznie zrealizowanych us³ug. Zmiany dokonane zostan± w formie pisemnego aneksu. 4. Organizacja ¶wiadczenia us³ug 1) Wykonawca bêdzie odbieraæ brudny asortyment Zamawiaj±cego celem zrealizowania us³ugi prania i dostawy trzy razy w tygodniu. 2) Liczenie odbieranej bielizny powinno byæ wykonywane przez Wykonawcê w uzgodnieniu z pracownikiem Zamawiaj±cego. 3) Przyjmowanie brudnej bielizny do prania oraz przyjmowanie czystej bielizny z pralni odbywaæ siê bêdzie na podstawie dowodu przyjêcia/wydania, który okre¶laæ bêdzie wagê zdawanej bielizny, asortyment i ilo¶æ sztuk z uwzglêdnieniem obiektu Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A. 4) Koszty zaopatrzenia Zamawiaj±cego w dokumenty dowodu przyjêcia/ wydania obci±¿aj± Wykonawcê. 5) Koszty zakupów ¶rodków pior±cych i preparatów dezynfekuj±cych obci±¿aj± Wykonawcê. 6) Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bieliznê od momentu odbioru do momentu zwrotu pracownikowi Zamawiaj±cego. 7) Wykonawca winien wykazaæ dba³o¶æ, by oddawana bielizna nie by³a zamieniana i nie trafia³a do innych jednostek, na rzecz której Wykonawca ¶wiadczy us³ugi pralnicze. 8) Us³ugi pralnicze ¶wiadczone bêd± w obiekcie pralniczym, zapewniaj±cym zachowanie bariery higienicznej tj. wyeliminowanie kontaktu bielizny czystej z brudn± oraz kontaktu pracowników z tych dwóch stref. 9) Technologia prania winna spe³niaæ warunki pe³nej dezynfekcji chemiczno-termicznej oraz wymogi rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 r. (Dz. U. 2012 poz. 739) ¦rodki pior±ce musza posiadaæ atesty PZH oraz Instytutu Matki i Dziecka w odniesieniu do bielizny szpitalnej z uwzglêdnieniem dzia³añ na wirusy, bakterie, pr±tki gru¼licy i grzyby. Proces technologiczny dostosowany bêdzie do rodzaju tkaniny, nie bêdzie os³abia³ w³ókna, pozostawia³ plam i zabarwieñ oraz przyczynia³ siê do przedwczesnego zu¿ycia i kurczenia siê rzeczy poddawanych zabiegom pralniczym. 10) Technologia prania winna byæ w³a¶ciwa dla rodzaju zabrudzeñ, i gatunku pranego asortymentu i zapewniæ uzyskanie najlepszej mo¿liwej jako¶ci oraz optymalnych walorów estetyczno u¿ytkowych. 11) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do stosowania ¶rodków do prania dezynfekuj±cego pe³nym spektrum dzia³ania na drobnoustroje. Wykonawca w ofercie przedstawi proponowane ¶rodki pior±ce stosowane w procesie prania i dezynfekcji wraz z informacjami dotycz±cymi sk³adu chemicznego spektrum wraz z atestami. 12) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do posegregowania czystego asortymentu i zapakowania w worki foliowe z uwzglêdnieniem danego obiektu spó³ki "Uzdrowisko ¦winouj¶cie" S.A. 13) Asortyment musi byæ dostarczony w ilo¶ci zgodnej z dowodem przyjêcia/wydania sporz±dzonym w chwili przyjêcia do prania. 14) Wykonawca zapewnia transport asortymentu czystego i brudnego miêdzy pralni± Wykonawcy a obiektami Zamawiaj±cego. 15) Koszt i ryzyko transportu ponosi Wykonawca. 16) Transport musi byæ ¶wiadczony wy³±cznie ¶rodkami transportowymi przystosowanymi do tego rodzaju us³ug z zachowaniem wymogów sanitarnych ( podzia³ bielizna brudna i czysta) 17) Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ Zamawiaj±cemu ksi±¿kê dezynfekcji stosowanych ¶rodków transportu, w którym przewo¿ony jest asortyment. 18) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo w ka¿dym czasie realizacji umowy do kontrolowani ¶wiadczonych us³ug pralniczych. 19) W trakcie realizacji umowy Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ na bie¿±co dyspozycje dotycz±ce zakresu wykonania drobnych us³ug krawieckich. 20) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze czystej bielizny braków asortymentowych Wykonawca zobowi±zany jest w terminie 48 godz. dostarczyæ brakuj±c± bieliznê. W przypadku stwierdzenia nienale¿ytego wykonania us³ugi Wykonawca zobowi±zuje siê do przyjêcia reklamacji i za³atwienia jej na swój koszt niezw³ocznie. Za nienale¿yte wykonanie us³ugi uwa¿a siê tak± bieliznê, która jest m.in.: niedoprana, nieodplamiona, poplamiona, pofarbowana, odbarwiona, sfilcowana, uszkodzona, podarta, niewymaglowana lub niewyprasowana. Ka¿dorazowo na okoliczno¶æ stwierdzenia nienale¿ytego wykonania us³ugi sporz±dzony zostanie protokó³. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla szpitali i sanatoriów uzdrowiskowych obejmuj±cych w szczególno¶ci: 1) - pranie i dezynfekcja bielizny po¶cielowej i ³azienkowej, 2) - pranie i dezynfekcja elementów ochronnych na bazie zabiegowej wykonanych z tkanin, 3) - pranie i dezynfekcja mat ³azienkowych, 4) - pranie firan, zas³on, obrusów, serwet, wertikali i rolet, 5) - pranie i dezynfekcja koców, materacy, pledów, poduszek, ko³der i narzut, 6) - pranie i dezynfekcja odzie¿y ochronnej, 7) - naprawê rzeczy po praniu, w tym odbarwianie, 8) - maglowanie, 9) - transport od i do Zamawiaj±cego, 10) -wykonywanie drobnych napraw wyrobów oddanych do prania, 11) - rozliczeniu siê z odebranej do prania bielizny i po¶cieli. Ogólna ilo¶æ materia³ów przeznaczonych do prania w okresie od sierpieñ 2019 r. do sierpieñ 2020 r. to oko³o 150.000 kilogramów (¶rednio 12.500 kg miesiêcznie). Udzia³ poszczególnych materia³ów przeznaczanych do prania w ogólnej masie wynosi szacunkowo: - bielizna po¶cielowa i ³azienkowa - 70 %, - firany, zas³ony okienne, serwety, wertikale, rolety - 10 %, - koce, materace, poduszki, ko³dry, narzuty - 15 %, - odzie¿ ochronna - 5 %. Materia³ brudny do prania powinien byæ odbierany od zamawiaj±cego i zwracany po praniu transportem wykonawcy 3 razy w tygodniu, najpó¼niej 48 godzin po odebraniu. Technologia prania winna spe³niaæ warunki pe³nej dezynfekcji chemiczno-termicznej oraz wymogi rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 r. (Dz. U. 2012 poz. 739). ¦rodki pior±ce musza posiadaæ atesty PZH oraz Instytutu Matki i Dziecka w odniesieniu do bielizny szpitalnej z uwzglêdnieniem dzia³añ na wirusy, bakterie, pr±tki gru¼licy i grzyby. Proces technologiczny dostosowany bêdzie do rodzaju tkaniny, nie bêdzie os³abia³ w³ókna, pozostawia³ plam i zabarwieñ oraz przyczynia³ siê do przedwczesnego zu¿ycia i kurczenia siê rzeczy poddawanych zabiegom pralniczym. Pralnia powinna byæ przystosowana i musi posiadaæ odpowiednie wyposa¿enie do prania bielizny szpitalnej, równie¿ zanieczyszczonej. Powinna posiadaæ barierê higieniczn±, tzn. ca³kowite wyeliminowanie stykania siê bielizny czystej z brudn± oraz pracowników tych dwóch stref.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

tak

II.5) G³ówny Kod CPV: 98.31.10.00 - Us³ugi odbierania prania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1

NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla "Uzdrowisko ¦winouj¶cie" S.A.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 310206.60
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EUROPRAL Tomasz Jakubowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 40
Kod pocztowy: 72-500
Miejscowo¶æ: Miêdzyzdroje
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 248165.28
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 248165.28
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 289526.16
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 2

NAZWA: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A.

Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione

tak

Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:

Dla czê¶ci II wp³ynê³y dwie oferty, warto¶æ obu ofert przewy¿sza kwotê jak± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na to zadanie. Art. 93, ust. 1, pkt. 4 ustawy PZP.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.