eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzeg › ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA "UZDROWISKO ¦WINOUJSCIE" S.A I "UZDROWISKO KO£OBRZEG" S.A..

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-08-13



Og³oszenie nr 586021-N-2019 z dnia 2019-08-13 r.

Uzdrowisko Ko³obrzeg Spó³ka Akcyjna: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA "UZDROWISKO ¦WINOUJSCIE" S.A I "UZDROWISKO KO£OBRZEG" S.A..
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Tak


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Uzdrowisko Ko³obrzeg S.A. ul. ks. Piotra ¦ciegiennego 1, 78-100 Ko³obrzeg , KRS numer 0000048198. REGON 000288171 NIP 671-01-01-676 Specjalista ds. zamówieñ publicznych Marek Zasada tel. 94 35 48 802 e-mail: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A. ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 ¦winouj¶cie, Specjalista ds. zamówieñ publicznych Monika Koput tel. 502 383 897 e-mail: m.koput@uzdrowisko.pl

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Ko³obrzeg Spó³ka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 28817100000000, ul. ks. Piotra ¦ciegiennego  1 , 78-100  Ko³obrzeg, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. 943 548 802, , e-mail m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl, , faks 94 35 225 16.
Adres strony internetowej (URL): www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych): Na podstawie porozumienia umownego w sprawie wspólnego przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego przez "Uzdrowisko ¦winouj¶cie" S.A. i "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A.

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://www.uzdrowisko-kolobrzeg.ires.pl/8298/8298/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA "UZDROWISKO ¦WINOUJSCIE" S.A I "UZDROWISKO KO£OBRZEG" S.A..
Numer referencyjny: DPZ.271.20.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 98.31.00.00-9 - us³ugi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00-6 - us³ugi odbierania prania 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych, podzielonych na zadania : - Zadanie nr 1 - ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla "Uzdrowisko ¦winouj¶cie" S.A. - Zadanie nr 2 - ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert czê¶ciowych na jedno lub dwa zadania. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. Z³o¿enie oferty wariantowej spowoduje jej odrzucenie . Przedmiotem niniejszego postêpowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Zamawiaj±cy wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby Wykonawca zatrudnia³ osoby, realizuj±ce przedmiot zamówienia publicznego, na podstawie umowy o pracê. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: 1. Odbiór brudnej bielizny do prania i dostawa czystego asortymentu poprzez wyznaczone przez Zamawiaj±cego punkty zdawczo -odbiorcze w "Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A. 2. Dezynfekcjê, 3. Pranie, 4. Suszenie, 5. Maglowanie, 6. Sk³adanie, 7. Pakowanie, 8. Krochmalenie, 9. Drobne us³ugi krawieckie, 2. Zakres asortymentowy 1 Prze¶cierad³o 160x200 Kg 13 590,00 2 Prze¶cierad³o higieniczne PCV 90x180 Kg 4 230,00 3 Poszwa 160x200 Kg 22 650,00 4 Poszewka na poduszkê 80/80 Kg 4 570,00 5 Rêcznik du¿y /70x140/ Kg 19 785,00 6 Rêcznik ma³y/50x100/ Kg 13 240,00 7 ¦cierka, serwetka /80x80/ Kg 64,00 8 Firana Kg 150,00 9 Zas³ona Kg 140,00 10 Dywanik ³azienkowy 50x90 Kg 6 900,00 11 Inne /koce, ko³dry,poduszki/ Kg 3 000,00 12 Szlafrok Kg 4 080,00 13 Narzuty na ³ó¿ko Kg 1 700,00 14 bie¿nik Kg 90,00 15 obrus 130/130 Kg 4 230,00 16 obrus 130/130 okoliczno¶ciowy Kg 114,00 17 obrus 130/160 Kg 3 040,00 18 obrus 380/130 okoliczno¶ciowy Kg 40,00 19 pokrowce okoliczno¶ciowe Kg 400,00 20 obrus 80/80 Kg 680,00 21 falbana do obrusu (skirting) Kg 151,20 22 poduszki na krzes³a Kg 460,00 23 zas³ony Kg 98,00 Ogólna waga tekstyliów przeznaczonych do prania w okresie 12 miesiêcy wynosi oko³o 103.402,20 kg. 3. Podana waga tekstyliów stanowi jedynie warto¶æ szacunkow±. Faktyczna ilo¶æ kg i zakres us³ugi wynikaæ bêdzie z bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego, zgodnie z bie¿±cymi dowodami przyjêcia/wydania. Podana waga szacunkowa nie jest podstaw± do ¿±dania przez Wykonawcê realizacji okre¶lonych wielko¶ci i ilo¶ci us³ug podanych w SIWZ. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e przedstawiona waga bielizny jest wielko¶ci± orientacyjn± i mo¿e ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu, gdy ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie, w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiaj±cego, z jednoczesnym zachowaniem ceny za kg podanej przez Wykonawcê w ofercie. Zamawiaj±cy dokona³ szacowania na podstawie zg³oszonej liczby go¶ci w roku 2019. Zapotrzebowanie na us³ugi pralnicze mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany ilo¶ci go¶ci hotelowych, w tym komercyjnych i kuracyjnych ze skierowaniem z NFZ. Wynagrodzenie Wykonawcy uzale¿nione bêdzie od ilo¶ci faktycznie zrealizowanych us³ug. Zmiany dokonane zostan± w formie pisemnego aneksu. 4. Organizacja ¶wiadczenia us³ug 1) Wykonawca bêdzie odbieraæ brudny asortyment Zamawiaj±cego celem zrealizowania us³ugi prania i dostawy trzy razy w tygodniu. 2) Liczenie odbieranej bielizny powinno byæ wykonywane przez Wykonawcê w uzgodnieniu z pracownikiem Zamawiaj±cego. 3) Przyjmowanie brudnej bielizny do prania oraz przyjmowanie czystej bielizny z pralni odbywaæ siê bêdzie na podstawie dowodu przyjêcia/wydania, który okre¶laæ bêdzie wagê zdawanej bielizny, asortyment i ilo¶æ sztuk z uwzglêdnieniem obiektu Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A. 4) Koszty zaopatrzenia Zamawiaj±cego w dokumenty dowodu przyjêcia/ wydania obci±¿aj± Wykonawcê. 5) Koszty zakupów ¶rodków pior±cych i preparatów dezynfekuj±cych obci±¿aj± Wykonawcê. 6) Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bieliznê od momentu odbioru do momentu zwrotu pracownikowi Zamawiaj±cego. 7) Wykonawca winien wykazaæ dba³o¶æ, by oddawana bielizna nie by³a zamieniana i nie trafia³a do innych jednostek, na rzecz której Wykonawca ¶wiadczy us³ugi pralnicze. 8) Us³ugi pralnicze ¶wiadczone bêd± w obiekcie pralniczym, zapewniaj±cym zachowanie bariery higienicznej tj. wyeliminowanie kontaktu bielizny czystej z brudn± oraz kontaktu pracowników z tych dwóch stref. 9) Technologia prania winna spe³niaæ warunki pe³nej dezynfekcji chemiczno-termicznej oraz wymogi rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 r. (Dz. U. 2012 poz. 739) ¦rodki pior±ce musza posiadaæ atesty PZH oraz Instytutu Matki i Dziecka w odniesieniu do bielizny szpitalnej z uwzglêdnieniem dzia³añ na wirusy, bakterie, pr±tki gru¼licy i grzyby. Proces technologiczny dostosowany bêdzie do rodzaju tkaniny, nie bêdzie os³abia³ w³ókna, pozostawia³ plam i zabarwieñ oraz przyczynia³ siê do przedwczesnego zu¿ycia i kurczenia siê rzeczy poddawanych zabiegom pralniczym. 10) Technologia prania winna byæ w³a¶ciwa dla rodzaju zabrudzeñ, i gatunku pranego asortymentu i zapewniæ uzyskanie najlepszej mo¿liwej jako¶ci oraz optymalnych walorów estetyczno u¿ytkowych. 11) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do stosowania ¶rodków do prania dezynfekuj±cego pe³nym spektrum dzia³ania na drobnoustroje. Wykonawca w ofercie przedstawi proponowane ¶rodki pior±ce stosowane w procesie prania i dezynfekcji wraz z informacjami dotycz±cymi sk³adu chemicznego spektrum wraz z atestami. 12) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do posegregowania czystego asortymentu i zapakowania w worki foliowe z uwzglêdnieniem danego obiektu spó³ki "Uzdrowisko ¦winouj¶cie" S.A. 13) Asortyment musi byæ dostarczony w ilo¶ci zgodnej z dowodem przyjêcia/wydania sporz±dzonym w chwili przyjêcia do prania. 14) Wykonawca zapewnia transport asortymentu czystego i brudnego miêdzy pralni± Wykonawcy a obiektami Zamawiaj±cego. 15) Koszt i ryzyko transportu ponosi Wykonawca. 16) Transport musi byæ ¶wiadczony wy³±cznie ¶rodkami transportowymi przystosowanymi do tego rodzaju us³ug z zachowaniem wymogów sanitarnych ( podzia³ bielizna brudna i czysta) 17) Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ Zamawiaj±cemu ksi±¿kê dezynfekcji stosowanych ¶rodków transportu, w którym przewo¿ony jest asortyment. 18) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo w ka¿dym czasie realizacji umowy do kontrolowani ¶wiadczonych us³ug pralniczych. 19) W trakcie realizacji umowy Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ na bie¿±co dyspozycje dotycz±ce zakresu wykonania drobnych us³ug krawieckich. 20) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze czystej bielizny braków asortymentowych Wykonawca zobowi±zany jest w terminie 48 godz. dostarczyæ brakuj±c± bieliznê. W przypadku stwierdzenia nienale¿ytego wykonania us³ugi Wykonawca zobowi±zuje siê do przyjêcia reklamacji i za³atwienia jej na swój koszt niezw³ocznie. Za nienale¿yte wykonanie us³ugi uwa¿a siê tak± bieliznê, która jest m.in.: niedoprana, nieodplamiona, poplamiona, pofarbowana, odbarwiona, sfilcowana, uszkodzona, podarta, niewymaglowana lub niewyprasowana. Ka¿dorazowo na okoliczno¶æ stwierdzenia nienale¿ytego wykonania us³ugi sporz±dzony zostanie protokó³. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla szpitali i sanatoriów uzdrowiskowych obejmuj±cych w szczególno¶ci: 1) - pranie i dezynfekcja bielizny po¶cielowej i ³azienkowej, 2) - pranie i dezynfekcja elementów ochronnych na bazie zabiegowej wykonanych z tkanin, 3) - pranie i dezynfekcja mat ³azienkowych, 4) - pranie firan, zas³on, obrusów, serwet, wertikali i rolet, 5) - pranie i dezynfekcja koców, materacy, pledów, poduszek, ko³der i narzut, 6) - pranie i dezynfekcja odzie¿y ochronnej, 7) - naprawê rzeczy po praniu, w tym odbarwianie, 8) - maglowanie, 9) - transport od i do Zamawiaj±cego, 10) -wykonywanie drobnych napraw wyrobów oddanych do prania, 11) - rozliczeniu siê z odebranej do prania bielizny i po¶cieli. Ogólna ilo¶æ materia³ów przeznaczonych do prania w okresie od sierpieñ 2019 r. do sierpieñ 2020 r. to oko³o 150.000 kilogramów (¶rednio 12.500 kg miesiêcznie). Udzia³ poszczególnych materia³ów przeznaczanych do prania w ogólnej masie wynosi szacunkowo: - bielizna po¶cielowa i ³azienkowa - 70 %, - firany, zas³ony okienne, serwety, wertikale, rolety - 10 %, - koce, materace, poduszki, ko³dry, narzuty - 15 %, - odzie¿ ochronna - 5 %. Materia³ brudny do prania powinien byæ odbierany od zamawiaj±cego i zwracany po praniu transportem wykonawcy 3 razy w tygodniu, najpó¼niej 48 godzin po odebraniu. Technologia prania winna spe³niaæ warunki pe³nej dezynfekcji chemiczno-termicznej oraz wymogi rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 r. (Dz. U. 2012 poz. 739). ¦rodki pior±ce musza posiadaæ atesty PZH oraz Instytutu Matki i Dziecka w odniesieniu do bielizny szpitalnej z uwzglêdnieniem dzia³añ na wirusy, bakterie, pr±tki gru¼licy i grzyby. Proces technologiczny dostosowany bêdzie do rodzaju tkaniny, nie bêdzie os³abia³ w³ókna, pozostawia³ plam i zabarwieñ oraz przyczynia³ siê do przedwczesnego zu¿ycia i kurczenia siê rzeczy poddawanych zabiegom pralniczym. Pralnia powinna byæ przystosowana i musi posiadaæ odpowiednie wyposa¿enie do prania bielizny szpitalnej, równie¿ zanieczyszczonej. Powinna posiadaæ barierê higieniczn±, tzn. ca³kowite wyeliminowanie stykania siê bielizny czystej z brudn± oraz pracowników tych dwóch stref.

II.5) G³ówny kod CPV: 98.31.10.00 - Us³ugi odbierania prania
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna za spe³niony w/w warunek je¿eli Wykonawca bêdzie posiada³ ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e siê nale¿ytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 us³ug pralniczych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 z³ brutto ka¿da. Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi: - Wykaz parku maszynowego, - Dokument potwierdzaj±cy, i¿ Wykonawca posiada komorê dezynfekcyjn± do dezynfekcji materaców oraz poduszek. - Wykaz ¶rodków chemicznych stosowanych w procesie prania i dezynfekcji wraz z informacjami dotycz±cymi sk³adu chemicznego spektrum wraz z atestami. - Wykaz posiadanych ¶rodków do transportu bielizny posiadaj±cy aktualne opinie sanitarne stacji sanitarno-epidemiologicznej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

4. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania Wykonawcy w okoliczno¶ciach , o których mowa w art.24 ust.1 i ust.2 pkt. 5 ustawy, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie). o o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ. o listy podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art.24 ust. 2 pkt. 5) ustawy, albo informacji o tym, ¿e Wykonawca nie nale¿y do grupy kapita³owej, podpisanej przez osoby upowa¿nione do reprezentacji Wykonawcy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Dla wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, opisanych w rozdziale VIII pkt. 2 SIWZ, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia: 1) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ, Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu, przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawc±, który z³o¿y³ najkorzystniejsz± ofertê, wykonawca ten musi dostarczyæ dokumenty potwierdzaj±ce te fakty. 2) wykazu wykonanych zadañ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych zadañ okre¶laj±cych, czy zadania te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ, referencje zgodne z wymaganiami opisanymi w rozdziale VIII, ust. 2, pkt. 2 SIWZ. 2. Je¿eli Wykonawca, wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów, to Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia, podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentacji danego podmiotu. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawc± za szkodê Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 3. W celu oceny, czy Wykonawca bêdzie dysponowa³ zasobami innych podmiotów w stopniu niezbêdnym dla nale¿ytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego obowi±zany bêdzie z³o¿yæ stosowne dokumenty dotycz±ce w szczególno¶ci a) zakresu dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania przez Wykonawcê zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku jaki bêdzie ³±czy³ Wykonawcê z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty60,00
termin p³atno¶ci40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-08-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Zadanie nr 1 - ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla "Uzdrowisko ¦winouj¶cie" S.A.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: 1. Odbiór brudnej bielizny do prania i dostawa czystego asortymentu poprzez wyznaczone przez Zamawiaj±cego punkty zdawczo -odbiorcze w "Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A. 2. Dezynfekcjê, 3. Pranie, 4. Suszenie, 5. Maglowanie, 6. Sk³adanie, 7. Pakowanie, 8. Krochmalenie, 9. Drobne us³ugi krawieckie, 2. Zakres asortymentowy 1 Prze¶cierad³o 160x200 Kg 13 590,00 2 Prze¶cierad³o higieniczne PCV 90x180 Kg 4 230,00 3 Poszwa 160x200 Kg 22 650,00 4 Poszewka na poduszkê 80/80 Kg 4 570,00 5 Rêcznik du¿y /70x140/ Kg 19 785,00 6 Rêcznik ma³y/50x100/ Kg 13 240,00 7 ¦cierka, serwetka /80x80/ Kg 64,00 8 Firana Kg 150,00 9 Zas³ona Kg 140,00 10 Dywanik ³azienkowy 50x90 Kg 6 900,00 11 Inne /koce, ko³dry,poduszki/ Kg 3 000,00 12 Szlafrok Kg 4 080,00 13 Narzuty na ³ó¿ko Kg 1 700,00 14 bie¿nik Kg 90,00 15 obrus 130/130 Kg 4 230,00 16 obrus 130/130 okoliczno¶ciowy Kg 114,00 17 obrus 130/160 Kg 3 040,00 18 obrus 380/130 okoliczno¶ciowy Kg 40,00 19 pokrowce okoliczno¶ciowe Kg 400,00 20 obrus 80/80 Kg 680,00 21 falbana do obrusu (skirting) Kg 151,20 22 poduszki na krzes³a Kg 460,00 23 zas³ony Kg 98,00 Ogólna waga tekstyliów przeznaczonych do prania w okresie 12 miesiêcy wynosi oko³o 103.402,20 kg.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 98310000-9,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty60,00
termin p³atno¶ci40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Zadanie nr 2 - ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla szpitali i sanatoriów uzdrowiskowych obejmuj±cych w szczególno¶ci: 1) - pranie i dezynfekcja bielizny po¶cielowej i ³azienkowej, 2) - pranie i dezynfekcja elementów ochronnych na bazie zabiegowej wykonanych z tkanin, 3) - pranie i dezynfekcja mat ³azienkowych, 4) - pranie firan, zas³on, obrusów, serwet, wertikali i rolet, 5) - pranie i dezynfekcja koców, materacy, pledów, poduszek, ko³der i narzut, 6) - pranie i dezynfekcja odzie¿y ochronnej, 7) - naprawê rzeczy po praniu, w tym odbarwianie, 8) - maglowanie, 9) - transport od i do Zamawiaj±cego, 10) -wykonywanie drobnych napraw wyrobów oddanych do prania, 11) - rozliczeniu siê z odebranej do prania bielizny i po¶cieli. Ogólna ilo¶æ materia³ów przeznaczonych do prania w okresie od sierpieñ 2019 r. do sierpieñ 2020 r. to oko³o 150.000 kilogramów (¶rednio 12.500 kg miesiêcznie). Udzia³ poszczególnych materia³ów przeznaczanych do prania w ogólnej masie wynosi szacunkowo: - bielizna po¶cielowa i ³azienkowa - 70 %, - firany, zas³ony okienne, serwety, wertikale, rolety - 10 %, - koce, materace, poduszki, ko³dry, narzuty - 15 %, - odzie¿ ochronna - 5 %. Materia³ brudny do prania powinien byæ odbierany od zamawiaj±cego i zwracany po praniu transportem wykonawcy 3 razy w tygodniu, najpó¼niej 48 godzin po odebraniu. Technologia prania winna spe³niaæ warunki pe³nej dezynfekcji chemiczno-termicznej oraz wymogi rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 r. (Dz. U. 2012 poz. 739). ¦rodki pior±ce musza posiadaæ atesty PZH oraz Instytutu Matki i Dziecka w odniesieniu do bielizny szpitalnej z uwzglêdnieniem dzia³añ na wirusy, bakterie, pr±tki gru¼licy i grzyby. Proces technologiczny dostosowany bêdzie do rodzaju tkaniny, nie bêdzie os³abia³ w³ókna, pozostawia³ plam i zabarwieñ oraz przyczynia³ siê do przedwczesnego zu¿ycia i kurczenia siê rzeczy poddawanych zabiegom pralniczym. Pralnia powinna byæ przystosowana i musi posiadaæ odpowiednie wyposa¿enie do prania bielizny szpitalnej, równie¿ zanieczyszczonej. Powinna posiadaæ barierê higieniczn±, tzn. ca³kowite wyeliminowanie stykania siê bielizny czystej z brudn± oraz pracowników tych dwóch stref.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 98310000-9,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty60,00
termin p³atno¶ci40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.