eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z obiektu Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. J. Matejki 22 oraz odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z obiektu Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. A. Citroena 2 i Inspektoratów ZUSw Świnoujściu, Stargardzie i Pyrzycach, w podziale na częściCzęść 1 - usługa wywozu odpadów z obiektu Oddziału położonego w Szczecinie przy ul. J. Matejki 22 i przy ul. A. Citroena 2 Część 2 - usługa wywozu odpadów z obiektu Inspektoratu położonego w Świnoujściu przy ul. Piastowskiej 63 Część 3 - usługa wywozu odpadów z obiektu Inspektoratu położonego w Stargardzie przy ul. Składowej 2 Część 4 - usługa wywozu odpadów z obiektu Inspektoratu położonego w Pyrzycach przy ul. Sportowej 1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-09

Ogłoszenie nr 510214764-N-2019 z dnia 09-10-2019 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie: Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z obiektu Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. J. Matejki 22 oraz odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z obiektu Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. A. Citroena 2 i Inspektoratów ZUS: w Świnoujściu, Stargardzie i Pyrzycach, w podziale na części: Część 1 - usługa wywozu odpadów z obiektu Oddziału położonego w Szczecinie przy ul. J. Matejki 22 i przy ul. A. Citroena 2 Część 2 - usługa wywozu odpadów z obiektu Inspektoratu położonego w Świnoujściu przy ul. Piastowskiej 63 Część 3 - usługa wywozu odpadów z obiektu Inspektoratu położonego w Stargardzie przy ul. Składowej 2 Część 4 - usługa wywozu odpadów z obiektu Inspektoratu położonego w Pyrzycach przy ul. Sportowej 1

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583587-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 17756000000000, ul. ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, 91 459 69 53, e-mail czp_szczecin@zus.pl, faks 91 459 65 76.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z obiektu Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. J. Matejki 22 oraz odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z obiektu Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. A. Citroena 2 i Inspektoratów ZUS: w Świnoujściu, Stargardzie i Pyrzycach, w podziale na części: Część 1 - usługa wywozu odpadów z obiektu Oddziału położonego w Szczecinie przy ul. J. Matejki 22 i przy ul. A. Citroena 2 Część 2 - usługa wywozu odpadów z obiektu Inspektoratu położonego w Świnoujściu przy ul. Piastowskiej 63 Część 3 - usługa wywozu odpadów z obiektu Inspektoratu położonego w Stargardzie przy ul. Składowej 2 Część 4 - usługa wywozu odpadów z obiektu Inspektoratu położonego w Pyrzycach przy ul. Sportowej 1

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271/PN/U/9/ZAP/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu i utylizacji odpadów komunalnych: a)niesegregowanych z obiektu Oddziału położonego w Szczecinie przy ul. J. Matejki 22, b)niesegregowanych i segregowanych (papier, szkło, tworzywa sztuczne) z obiektów: Oddziału położonego w Szczecinie przy ul. A. Citroena 2, Inspektoratu położonego w Świnoujściu przy ul. Piastowskiej 63, Inspektoratu położonego w Stargardzie przy ul. Składowej 2, Inspektoratu położonego w Pyrzycach przy ul. Sportowej 1. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy oraz załączniki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: usługa wywozu odpadów z obiektu Oddziału położonego w Szczecinie przy ul. J. Matejki 22 i przy ul. A. Citroena 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 303381.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOMPOL Tomasz Franecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szeroka 17
Kod pocztowy: 71-211
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 327652.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 327652.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 327652.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: usługa wywozu odpadów z obiektu Inspektoratu położonego w Stargardzie przy ul. Składowej 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22184.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOMPOL Tomasz Franecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szeroka 17
Kod pocztowy: 71-211
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23958.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23958.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23958.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: usługa wywozu odpadów z obiektu Inspektoratu położonego w Pyrzycach przy ul. Sportowej 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11111.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komumnalne sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 26
Kod pocztowy: 74-200
Miejscowość: Pyrzyce
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.