To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-06
Ogłoszenie nr 510194304-N-2020 z dnia 06-10-2020 r.
Powiat Tarnogórski: Dostawa wraz z transportem wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Powiatu Tarnogórskiego oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560659-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Tarnogórski, Krajowy numer identyfikacyjny 27628546000000,
ul. Karłuszowiec
5,
42-600
Tarnowskie Góry, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 3813786, e-mail
zamowienia@tarnogorski.pl, faks
32 3813727.
Adres strony internetowej (url): www.tarnogorski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z transportem wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Powiatu Tarnogórskiego oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AZ.272.4.21.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: 1) sukcesywna dostawa wraz z transportem wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Powiatu Tarnogórskiego oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych od dnia 02 listopada 2020r. przez okres 36 miesięcy, lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, według przepisów obowiązujących w dniu dostawy 2) użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. 3) odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w miarę zaistnienia takiej potrzeby leży po stronie Wykonawcy. 2. Tablice winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: 1) Ustawą z dnia 20.06.1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2020 r.,poz. 110) 2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 2355 z późniejszymi zmianami), 3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 547); 4) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalna rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r., poz. 546). 5) Normami lub specyfikacjami technicznymi , o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz.U. z 2019r., poz. 155) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 3. Wykonane tablice rejestracyjne powinny odpowiadać aktualnemu certyfikatowi zgodności wydanemu przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie. 4. Zamówienie obejmuje: 1) dostawę tablic rejestracyjnych w rodzajach i ilościach określonych szacunkowo w okresie obowiązywania umowy jak niżej: 1. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe - 60 000 szt. 2. Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 400 szt. 3. Tablice samochodowe tymczasowe - 500 szt. 4. Tablice motocyklowe zwyczajne - 2000 szt. 5. Tablice motorowerowe zwyczajne - 1000 szt. 6. Tablice motocyklowe tymczasowe - 20 szt. 7. Tablice motorowerowe tymczasowe - 20 szt. 8. Tablice samochodowe indywidualne - 250 szt. 9. Tablice motocyklowe indywidualne - 30 szt. 10. Tablice samochodowe zabytkowe - 200 szt. 11. Tablice motocyklowe zabytkowe - 20 szt. 12. Tablice samochodowe tymczasowe badawcze - 10 szt. 13. Tablice samochodowe zmniejszone - 100 szt. 14. Wtórniki tablic rejestracyjnych - 2000 szt. 15. Tablice motocyklowe tymczasowe badawcze - 10 szt. 16. Tablice motorowerowe tymczasowe badawcze - 10 szt. 17. Tablice samochodowe profesjonalne - 100 szt. 18. Tablica profesjonalna motocyklowa - 10 szt. 19. Tablica profesjonalna motorowerowa - 10 szt. 20. Tablice dla pojazdu elektrycznego lub pojazdu napędzanego wodorem - 300 szt. 21. Tablica dla motoroweru wyposażonego w silnik elektryczny - 50 szt. 2) Ilość zamawianych tablic rejestracyjnych będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego. 3) Zamawiający dopuszcza w trakcie trwania umowy możliwość zmiany ilości zamawianych tablic w poszczególnych grupach rodzajowych, jednak zmiany te nie będą prowadzić do zwiększenia wartości brutto zamówienia. 4) Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianych tablic, bez konieczności zmiany warunków umowy. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia i odszkodowania. 5) W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca realizuje zamówienie wg wzorów wynikających z obowiązujących przepisów w dniu dostawy tablic. 6) Wykonawca przez cały czas trwania umowy zobowiązany jest posiadać aktualne certyfikaty na dostarczane tablice rejestracyjne. 7) Dostawa będzie realizowana sukcesywnie, partiami, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbioru i likwidacji zużytych tablic rejestracyjnych o zawartości opisanej w dodatkowych protokołach przekazania. 9) Minimalny okres gwarancji na dostarczone tablice wynosi 2 lata od daty protokołu odbioru danej dostawy tablic, potwierdzonego przez Zamawiającego. 10) Koszty transportu tablic ponosi Wykonawca. 11) W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad wykonawczych lub braków ilościowych w okresie trwania umowy Wykonawca dokona bezpłatnej wymiany tablic na nowe lub dostarczy brakujące tablice w terminie trzech dni roboczych od daty otrzymania zawiadomienia o ich wykryciu. 5. Sposób zamawiania tablic. Tablice będą zamawiane na bieżąco - elektronicznie, a w przypadku awarii oprogramowania w innej formie, w tym faksem lub telefonicznie przez Zamawiającego. W zamówieniu będzie określony termin, ilość i rodzaj oraz numery rejestracyjne tablic do wykonania oraz ewentualny termin do odbioru tablic wycofanych do kasacji. 6. Wykonawca składający ofertę musi posiadać na dzień składania ofert oraz przez cały czas trwania umowy aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w Prawie o ruchu drogowym, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34928472-7
Dodatkowe kody CPV: 30195000-2, 44423400-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
650000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UTAL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
750832.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- "Wykonanie dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych na drogach gminnych w Tarnowskich Górach" - dokumentacja projektowa
- BZP.271.10.2024 - Budowa żłobka przy ul. Gen. Andersa w Tarnowskich Górach w ramach programu Maluch Plus
- "Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Krupski Młyn budżet partycypacyjny"
- "Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic: Królika, Szymały, Dolna, Lewka w Tarnowskich Górach"
- Przebudowa i remont lokali mieszkalnych przy ul. Opolskiej 26A/6 i 26B/3 w Tarnowskich Górach na potrzeby mieszkań chronionych/treningowych
- Rozbiórka budynków gospodarczych na terenie DPS w Łubiu - etap I
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Budowa kanalizacji deszczowej, wodociągu w drodze gminnej ul. Rybackiej w miejscowości Jantar gm. Stegna wraz z remontem układu drogowego
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
- "Roboty budowlane i porządkowe na terenie dawnego cmentarza ewangelickiego - część zachodnia w formule zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.