eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › "Remont placów postojowych oraz ciągów komunikacyjnych na terenie JW. w Białymstoku (K-8080)".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-02

Ogłoszenie nr 510191175-N-2020 z dnia 02-10-2020 r.

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku: "Remont placów postojowych oraz ciągów komunikacyjnych na terenie JW. w Białymstoku (K-8080)".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576107-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 20068982800000, ul. ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 261 398 839, e-mail 25wog.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 398 813.
Adres strony internetowej (url): www.25wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: WOJSKO

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont placów postojowych oraz ciągów komunikacyjnych na terenie JW. w Białymstoku (K-8080)".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

32/PN/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Remont placów postojowych oraz ciągów komunikacyjnych na terenie JW. w Białymstoku (K-8080) CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Roboty budowlane Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: Remont placów postojowych przy budynku nr 5, w tym: * Demontaż krawężników i nawierzchni asfaltowej * Korytowanie nawierzchni gruntowej * Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego * Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej typu behaton gr. 8 cm * Wykonanie miejsc postojowych z płyt ażurowych gr. 8 cm * Oznaczenie miejsc postojowych * Wzmocnienie podbudowy chodnika przy wjeździe na parking * Wykonanie trawników wraz z nawiezieniem ziemi uprawnej Przedmiot zamówienia obejmuje remont nawierzchni drogowych i placu na 18 miejsc postojowych dla samochodów osobowych. Spływ wód opadowych należy zapewnić poprzez spadki (2% w kierunku studzienek kanalizacyjnych) do pobliskiego wpustu ulicznego. Miejsca postojowe powinny mieć szerokość minimum 2,5 m, przedzielenie z kostki brukowej w kolorze ceglastym. Konstrukcja nawierzchni posiada następujące warstwy: * Warstwa górna - betonowa kostka brukowa typu behaton grubości 8 cm koloru szarego * Podsypka pod kostkę z mieszanki piaskowo-cementowej 1 : 4 grubości 5 cm * Podbudowa zasadnicza - warstwa z kruszywa naturalnego grubości 40 cm Remont placów postojowych przy budynku nr 38, w tym: * Demontaż krawężników * Usunięcie karp, korzeni, gruzu w rejonie prowadzonych prac * Korytowanie nawierzchni gruntowej * Transport ziemi i gruzu * Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego * Wykonanie miejsc postojowych z płyt drogowych żelbetowych wielootworowe JOMB gr. 12cm (100x75) wraz z montażem krawężników drogowych na ławie betonowej * Wypełnienie przestrzeni pomiędzy płytami JOMB żwirem płukanym 8-32 * Prace ziemne, wykonanie trawników wraz z nawiezieniem ziemi uprawnej. Przedmiot zamówienia obejmuje remont placu na 20 miejsc postojowych dla samochodów ciężarowych. Spływ wód opadowych należy zapewnić poprzez spadki (2% w kierunku studzienek kanalizacyjnych) do pobliskiego wpustu ulicznego. Miejsca postojowe powinny mieć szerokość minimum 3 m, przedzielenie ze żwiru płukanego szerokości 150cm. Konstrukcja nawierzchni posiada następujące warstwy: * Warstwa górna - z płyt drogowych żelbetowych wielootworowe JOMB gr. 12 cm (100x75) wraz z montażem krawężników drogowych na ławie betonowej * Podbudowa zasadnicza - warstwa z kruszywa naturalnego grubości 40 cm Remont ciągów komunikacyjnych przy budynku nr 7, 9 oraz 13, w tym: * Demontaż krawężników, obrzeży chodnikowych * Demontaż nawierzchni asfaltowej, z płyt chodnikowych lub płyt JOMB * Usunięcie korzeni, gruzu w rejonie prowadzonych prac * Korytowanie nawierzchni gruntowej * Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego * Wykonanie chodników z płyt chodnikowych 35x35x5 w kolorze szarym UWAGA: Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Warunki realizacji robót: 1. Roboty budowlany mogą być realizowane w godzinach służby (pracy) jednostki organizacyjnej, tj.: a) od poniedziałku do czwartku- w godz. od 07.30 do 15.00; b) w piątki, w godz. od 07.30 do 12.30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych względami technologicznymi, nadrobieniem opóźnień spowodowanych czynnikami zewnętrznymi (pogoda, klęski żywiołowe, inne konkretne przypadki), dopuszcza się realizację prac budowlanych po godzinach służby (pracy) jednostki, na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego, wydanej w oparciu o złożony przez Wykonawcę umotywowany wniosek o zgodę na realizację prac po godzinach służbowych lub w dni wolne. Realizacja prac po godzinach służbowych może odbywać się wyłącznie pod nadzorem osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji robót budowlanych: 1) dostarczyć Zamawiającemu wykaz osób oraz wykaz pojazdów i maszyn, zgodnie z załącznikami nr 1 i nr 2 do umowy na "Remont placów postojowych oraz ciągów komunikacyjnych na terenie JW w Białymstoku (K-8080)": a) Wykaz osób wyznaczonych do realizacji umowy - załącznik nr 1 do umowy: b) Wykaz pojazdów i maszyn - zał. nr 2 do umowy. Przedmiotowe wykazy należy dostarczyć do Kancelarii Zamawiającego w formie papierowej oraz dodatkowo w formie elektronicznej na adres: 25wog.kancelaria@ron.mil.int. 2) skierować do siedziby Zamawiającego osoby wyznaczone do realizacji umowy w celu ich przeszkolenia w zakresie funkcjonowania systemu przepustkowego, przestrzegania zasad wejścia i przebywania na terenie wojskowym oraz przestrzegania zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku. 3. Wstęp na teren kompleksów wojskowego osoby (osób) nieposiadających obywatelstwa polskiego, wymaga uzyskania zezwolenia po otrzymaniu pozytywnej opinii Służby Kontrwywiadu Wojskowego na zasadach określonych w decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2017 r. poz. 18). O wyrażenie opinii występuje Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy w terminie nie krótszym niż 21 dni przed planowanym terminem wstępu osoby na teren kompleksu. 4. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 5. Kierownik (budowy) robót powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401). 7. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. 8. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu. 9. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 10. Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady Wykonawca, który w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. Odpady - surowce wtórne (żelazo, miedź, mosiądz, itp.), należy przekazać do skupu złomu. Wartość złomu należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym jako pomniejszenie wartości oferty. Wartość złomu należy przyjąć jako iloczyn ceny jednostkowej złomu i ilości wynikającej z pozycji przedmiarowych. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie "Planu przekazania w 2019 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych" sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadów (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki. 11. Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót na własny koszt. 12. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (j.t. Dz. U. 2019.1040. z późn. zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia osób wykonujących w szczególności czynności: roboty drogowe, przy czym: 12.1. W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. 12.2. Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę. Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracownika). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 12.3. W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie zanonimizowanych umów o pracę z tymi osobami. 12.4. Na każde żądanie Zamawiającego - w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na wymaganych w SIWZ stanowiskach z poświadczeniem ich ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez właściwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców. 12.5. Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 13.3 i 13.4 powyżej stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy. 12.6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, jakich wymagał Zamawiający i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa - odpowiednio - w pkt 13.3 i 13.4 powyżej oraz w SIWZ Przedmiotem zamówienia jest: Remont placów postojowych oraz ciągów komunikacyjnych na terenie JW. w Białymstoku (K-8080) CPV: 45000000-7 Roboty budowlane Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: Remont placów postojowych przy budynku nr 5, w tym: * Demontaż krawężników i nawierzchni asfaltowej * Korytowanie nawierzchni gruntowej * Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego * Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej typu behaton gr. 8 cm * Wykonanie miejsc postojowych z płyt ażurowych gr. 8 cm * Oznaczenie miejsc postojowych * Wzmocnienie podbudowy chodnika przy wjeździe na parking * Wykonanie trawników wraz z nawiezieniem ziemi uprawnej Przedmiot zamówienia obejmuje remont nawierzchni drogowych i placu na 18 miejsc postojowych dla samochodów osobowych. Spływ wód opadowych należy zapewnić poprzez spadki (2% w kierunku studzienek kanalizacyjnych) do pobliskiego wpustu ulicznego. Miejsca postojowe powinny mieć szerokość minimum 2,5 m, przedzielenie z kostki brukowej w kolorze ceglastym. Konstrukcja nawierzchni posiada następujące warstwy: * Warstwa górna - betonowa kostka brukowa typu behaton grubości 8 cm koloru szarego * Podsypka pod kostkę z mieszanki piaskowo-cementowej 1 : 4 grubości 5 cm * Podbudowa zasadnicza - warstwa z kruszywa naturalnego grubości 40 cm Remont placów postojowych przy budynku nr 38, w tym: * Demontaż krawężników * Usunięcie karp, korzeni, gruzu w rejonie prowadzonych prac * Korytowanie nawierzchni gruntowej * Transport ziemi i gruzu * Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego * Wykonanie miejsc postojowych z płyt drogowych żelbetowych wielootworowe JOMB gr. 12cm (100x75) wraz z montażem krawężników drogowych na ławie betonowej * Wypełnienie przestrzeni pomiędzy płytami JOMB żwirem płukanym 8-32 * Prace ziemne, wykonanie trawników wraz z nawiezieniem ziemi uprawnej. Przedmiot zamówienia obejmuje remont placu na 20 miejsc postojowych dla samochodów ciężarowych. Spływ wód opadowych należy zapewnić poprzez spadki (2% w kierunku studzienek kanalizacyjnych) do pobliskiego wpustu ulicznego. Miejsca postojowe powinny mieć szerokość minimum 3 m, przedzielenie ze żwiru płukanego szerokości 150cm. Konstrukcja nawierzchni posiada następujące warstwy: * Warstwa górna - z płyt drogowych żelbetowych wielootworowe JOMB gr. 12 cm (100x75) wraz z montażem krawężników drogowych na ławie betonowej * Podbudowa zasadnicza - warstwa z kruszywa naturalnego grubości 40 cm Remont ciągów komunikacyjnych przy budynku nr 7, 9 oraz 13, w tym: * Demontaż krawężników, obrzeży chodnikowych * Demontaż nawierzchni asfaltowej, z płyt chodnikowych lub płyt JOMB * Usunięcie korzeni, gruzu w rejonie prowadzonych prac * Korytowanie nawierzchni gruntowej * Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego * Wykonanie chodników z płyt chodnikowych 35x35x5 w kolorze szarym UWAGA: Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Warunki realizacji robót: 1. Roboty budowlany mogą być realizowane w godzinach służby (pracy) jednostki organizacyjnej, tj.: a) od poniedziałku do czwartku- w godz. od 07.30 do 15.00; b) w piątki, w godz. od 07.30 do 12.30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych względami technologicznymi, nadrobieniem opóźnień spowodowanych czynnikami zewnętrznymi (pogoda, klęski żywiołowe, inne konkretne przypadki), dopuszcza się realizację prac budowlanych po godzinach służby (pracy) jednostki, na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego, wydanej w oparciu o złożony przez Wykonawcę umotywowany wniosek o zgodę na realizację prac po godzinach służbowych lub w dni wolne. Realizacja prac po godzinach służbowych może odbywać się wyłącznie pod nadzorem osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji robót budowlanych: 1) dostarczyć Zamawiającemu wykaz osób oraz wykaz pojazdów i maszyn, zgodnie z załącznikami nr 1 i nr 2 do umowy na "Remont placów postojowych oraz ciągów komunikacyjnych na terenie JW w Białymstoku (K-8080)": a) Wykaz osób wyznaczonych do realizacji umowy - załącznik nr 1 do umowy: b) Wykaz pojazdów i maszyn - zał. nr 2 do umowy. Przedmiotowe wykazy należy dostarczyć do Kancelarii Zamawiającego w formie papierowej oraz dodatkowo w formie elektronicznej na adres: 25wog.kancelaria@ron.mil.int. 2) skierować do siedziby Zamawiającego osoby wyznaczone do realizacji umowy w celu ich przeszkolenia w zakresie funkcjonowania systemu przepustkowego, przestrzegania zasad wejścia i przebywania na terenie wojskowym oraz przestrzegania zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku. 3. Wstęp na teren kompleksów wojskowego osoby (osób) nieposiadających obywatelstwa polskiego, wymaga uzyskania zezwolenia po otrzymaniu pozytywnej opinii Służby Kontrwywiadu Wojskowego na zasadach określonych w decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2017 r. poz. 18). O wyrażenie opinii występuje Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy w terminie nie krótszym niż 21 dni przed planowanym terminem wstępu osoby na teren kompleksu. 4. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 5. Kierownik (budowy) robót powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401). 7. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. 8. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu. 9. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 10. Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady Wykonawca, który w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. Odpady - surowce wtórne (żelazo, miedź, mosiądz, itp.), należy przekazać do skupu złomu. Wartość złomu należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym jako pomniejszenie wartości oferty. Wartość złomu należy przyjąć jako iloczyn ceny jednostkowej złomu i ilości wynikającej z pozycji przedmiarowych. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie "Planu przekazania w 2019 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych" sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadów (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki. 11. Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót na własny koszt. 12. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (j.t. Dz. U. 2019.1040. z późn. zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia osób wykonujących w szczególności czynności: roboty drogowe, przy czym: 12.1. W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. 12.2. Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę. Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracownika). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 12.3. W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie zanonimizowanych umów o pracę z tymi osobami. 12.4. Na każde żądanie Zamawiającego - w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na wymaganych w SIWZ stanowiskach z poświadczeniem ich ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez właściwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców. 12.5. Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 13.3 i 13.4 powyżej stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy. 12.6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, jakich wymagał Zamawiający i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa - odpowiednio - w pkt 13.3 i 13.4 powyżej oraz w SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 331725.52
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - BUDOWLANE SANBUD SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sienkiewicze 3
Kod pocztowy: 16-070
Miejscowość: Choroszcz
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 376543.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 376543.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 455310.51
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.