To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-30
Ogłoszenie nr 510188619-N-2020 z dnia 30-09-2020 r.
Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej: Dostawa sprzętu komputerowego dla
Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/03/09/2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582925-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 52500058340000,
ul. Al. Armii Ludowej
16,
00-637
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 234 50 95, 234 65 62, e-mail
dzp.wil@pw.edu.pl, faks
22 234 50 95.
Adres strony internetowej (url): www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/03/09/2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN/03/09/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Część I Komputery przenośne: Komputer przenośny nr 1 - 6 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 1 - 3 szt., Komputer przenośny nr 2 - 1 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 2 - 1 szt., Pamięć dodatkowa do komputera przenośnego nr 2 (16 GB RAM) - 1 szt., Komputer przenośny nr 3 - 13 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 3 - 3 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 3 - 2 szt., Komputer przenośny nr 4 - 1 szt., Komputer przenośny nr 5 - 5 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 5 - 2 szt., Pamięć dodatkowa do komputera przenośnego nr 5 (16 GB RAM) - 3 szt., Komputer przenośny nr 6 - 1 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 6 - 1 szt., Komputer przenośny nr 7 - 2 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 7 - 1 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 7 - 1 szt. Część II Komputery stacjonarne i AiO: Komputer 1 - 1 szt., Komputer 2 - 1 szt., Komputer 3 - 1 szt. Komputer 4 - 1 szt., Komputer nr 5 AiO - 1 szt., Pamięć dodatkowa do komputera nr 5 AiO (16 GB RAM) - 1 szt. Część III Monitory: Monitor nr 1 - 4 szt., Monitor nr 2 - 5 szt., Monitor nr 3 - 1 szt., Monitor nr 4 - 1 szt. Część IV Drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne: Drukarka mono laserowa nr 1 - 2 szt., Toner czarny do drukarki nr 1 - 3 szt., Drukarka kolor laserowa nr 2 - 1 szt., Komplet tonerów do drukarki nr 2 (czarny + 3 kolory) - 1 szt., Drukarka do etykiet - 1 szt., Etykietki - 2 op., Taśma barwiąca - 2 szt., Urządzenie wielofunkcyjne mono nr 4 - 2 szt., Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego nr 4 - 3szt., Urządzenie wielofunkcyjne kolor nr 5 - 1 szt., Komplet tonerów do urządzenia wielofunkcyjne kolor nr 5 (czarny + 3 kolory) - 1 szt. Część V Dyski przenośne, Dyski wewnętrzne SSD, Pendrive: Dysk przenośny 2 TB - 2 szt., Dysk przenośny 4 TB - 4 szt., Dysk SSD 500 GB - 8 szt., Dysk SSD 2 TB - 2 szt.,Pendrive 64 GB - 1 szt. Część VI Skaner, Skaner (czytnik) kodów kreskowych: Skaner płaski - 1 szt., Skaner (czytnik) kodów kreskowych - 1 szt. 2.Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020, poz. 106 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV (drukarki), część VI (skaner płaski) niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT. Zamawiający informuje, że zastosowanie przez Wykonawcę 0% stawki VAT - do wyżej wymienionych pozycji zamówienia - dotyczy wyłącznie dostawy (po podpisaniu umowy) i będzie możliwe dopiero po przekazaniu Wykonawcy odpowiedniego dokumentu ze zgodą MNiSW. Na etapie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest zastosować, do poszczególnych pozycji zamówienia wyszczególnionych w tabeli kosztorysowej, stawkę VAT wg obowiązujących Wykonawcę przepisów. 3. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 5 do siwz Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w załączniku nr 5 do siwz (Opisie przedmiotu zamówienia) oraz załączniku nr 4 do siwz (Istotnych dla stron postanowieniach umowy). 4. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30213000-5, 30213300-8, 30231300-0, 30232110-8, 30125110-5, 30234000-8, 30216110-0, 30216130-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Monitory |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Helica Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14108.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020, poz. 106 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV (drukarki), część VI (skaner płaski) niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT. Zamówienie częściowo finansowane ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjny Rozwój 2014-2020 |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12590.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Helica Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16250.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020, poz. 106 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV (drukarki), część VI (skaner płaski) niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT. |
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dyski przenośne, dyski wewnętrzne SSD, pendrive |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6685.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Helica Sp. zo. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8154.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Skaner, skaner (czytnik) kodów kreskowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
700.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Helica Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
724.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020, poz. 106 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV (drukarki), część VI (skaner płaski) niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka.
- Wykonanie projektu budowlanego remontu budynku zlokalizowanego przy ul. Wspólnej 53 w Warszawie
- Zakup licencji Microsoft Office 365 wraz z prawem do aktualizacji oraz świadczeniem usługi wsparcia.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
- Stworzenie koncepcji, projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego www.expo.gov.pl - witryny poświęconej udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai
- Usługa stałej, 24 miesięcznej obsługi serwisowej tomografu komputerowego, rezonansu magnetycznego, serwera syngo.via oraz mammografu.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 10 monitorów multimedialnych (interaktywnych) oraz 1 monitora (wyświetlacza) wraz z montażem
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Oddziału w Krakowie oraz jednostek terenowych - Rejonów
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Cyfryzacja usług medycznych poprzez modernizację infrastruktury teleinformatycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
- Zakup urządzenia wielofunkcyjnego (MFP)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.