eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Remont elewacji tylnej budynku użytkowo-mieszkalnego oraz remont elewacji oficyn, w tym remont stolarki okiennej i drzwiowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-06

Ogłoszenie nr 510187427-N-2019 z dnia 06-09-2019 r.

Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Kępno Sp. z o.o.: Remont elewacji tylnej budynku użytkowo-mieszkalnego oraz remont elewacji oficyn, w tym remont stolarki okiennej i drzwiowej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572964-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Kępno Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 36378444000000, ul. Ul. Kościuszki 9, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 78 292 86, e-mail tbs@tbs.kepno.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): tbs-kepno.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont elewacji tylnej budynku użytkowo-mieszkalnego oraz remont elewacji oficyn, w tym remont stolarki okiennej i drzwiowej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/1/07/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Remontu elewacji tylnej budynku użytkowo-mieszkalnego oraz elewacji oficyn, w tym remont stolarki okiennej i drzwiowej.3. Zakres inwestycji obejmuje remont elewacji tylnej budynku użytkowo-mieszkalnego oraz remont elewacji oficyn, w tym remont stolarki okiennej i drzwiowej. Przedmiotowy budynek położony jest na działce nr geod. 1954/1, obręb: Kępno, ul. Kościuszki 9, Kępno. Obiekty wpisane są do rejestru zabytków województwa wielkopolskiego pod nr 630/Wlkp/A z dn. 12.02.2008 r. Teren inwestycji znajduje się na obszarze terenów z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową i użyteczności publicznej. Przedmiotowa inwestycja nie oddziałuje nadziałki sąsiednie oraz na tereny przyległe. Inwestycja nie przewiduje zagrożeń dla środowiska oraz nie oddziałuje negatywnie na środowisko. Obszar oddziaływania przedmiotowej inwestycji zamyka się w granicy działki ewid. 1954/1.Inwestycja nie znajduje się w obszarze Natura 2000. 4. Przeznaczenie obiektów 4.1. Budynek główny - funkcja mieszkalno - użytkowa: administracyjna, biurowa, poddasze: administracyjna, biurowa i mieszkalna. 4.2. Oficyny - funkcja użytkowa: administracyjna, biurowa. 5. Program prac : 5.1. Prace przygotowawcze o demontaż orynnowania i obróbek blacharskich o demontaż wtórnych krat okiennych o demontaż wtórnych opraw oświetleniowych o demontaż wtórnych tablic informacyjnych o demontaż wtórnych elementów stalowych i nieczynnych instalacji obiektów o demontaż odkształconych wsporników ze stali kutej pod kwietniki o demontaż wtórnych daszków z nad drzwi wejściowych o demontaż odkształconej, uszkodzonej instalacji odgromowej oraz demontaż instalacji odgromowej w pionach ścian zewnętrznych o częściowy demontaż wtórnie nadbudowanych kominów o oczyszczenie płyty balkonu ze skorodowanego wypełnienia betonowego, oczyszczenie konstrukcji stalowej płyty o oczyszczenie historycznego płotka przeciwśniegowego o oczyszczenie stopni zewnętrznych kamiennych i kominów murowanych o oczyszczenie dachówek z glonów, alg/mszaków i zabrudzeń powierzchniowych 5.2. Prace w obrębie cokołu o oczyszczenie cokołów istniejących z wtórnych powłok malarskich, wtórnych zapraw tynkarskich oraz tynków zdegradowanych, uszkodzonych i obsypujących się oraz z cegieł, które uległy biokorozji o wykonanie dezynfekcji i odsolenia cokołu o wykonanie lokalnych uzupełnień z cegły pełnej w partii cokołu o odtworzenie poprzez wbudowanie na powrót cegieł na odcinakach elewacji pozbawionych cokołu o uzupełnienie / odtworzenie tynków cokołowych podkładowych z zapraw owacyjnych z certyfikatem WTA w nawiązaniu do tynków historycznych wraz z wykonaniem izolacji pionowej przeciwwilgociowej murów fundamentowych w technologii z zapraw mineralnych z certyfikatem WTA, ukształtowanie warstwy spadkowej góry cokołów o powierzchniowe opracowanie cokołów w nawiązaniu do zapraw tynkarskich historycznych o wykonanie gruntowania i powłok malarskich o hydrofobizacja strukturalna 5.3. Prace w obrębie tynków zewnętrznych o usunięcie wtórnych powłok malarskich o usunięcie wtórnych zapraw tynkarskich o usunięcie tynków zdegradowanych, obluzowanych, spękanych i obsypujących się o naprawa pęknięć murów i innych koniecznych widocznych uszkodzeń murów o naprawa, w razie potrzeby wzmocnienie nadproży ceglanych o wykonanie dezynfekcji i odsolenia murów zewnętrznych o lokalne wymiany zdegradowanych cegieł istniejących na cegły pełne o tych samych wymiarach co cegły pierwotne, z zachowaniem historycznego wiązania cegły o odtworzenie w murze otworu okiennego o pierwotnych wymiarach - elewacja zachodnia oficyny 1 o w miejscach otworów okiennych zamurowanych wykonanie blend okiennych o uzupełnienie ubytków / odtworzenie tynków podkładowych w nawiązaniu do tynków historycznych o powierzchniowe opracowanie i odtworzenie lica tynków w nawiązaniu do tynków historycznych o wykonanie gruntowania i powłok malarskich 5.4. Prace w obrębie drewna elewacyjnego (mur szachulcowy) o oczyszczenie, wykonanie dezynfekcji i impregnacji biobójczej drewna o wykonanie bieżącej oceny stanu technicznego drewna; w razie potrzeby: wykonanie wzmocnienia drewna, wykonanie wymiany elementów drewnianych w zakresie koniecznym o wykonanie kompleksowej impregnacji biobójczej i ochronnej ogniowo konstrukcji drewnianej o wykonanie gruntowania i powłok malarskich z widocznym usłojeniem drewna 5.5. Prace w obrębie detalu architektonicznego tynkarskiego o usunięcie powłok malarskich wtórnych i zapraw tynkarskich wtórnych zniekształcających czytelność wizualną detalu oraz zapraw, uszkodzonych, odspojonych i obsypujących się o wzmocnienie detalu o uzupełnienia ubytków i odtworzenie pierwotnej formy detalu architektonicznego o odtworzenie brakujących gzymsów w tym gzymsu międzykondygnacyjnego oficyn (gzyms nad parterem oficyn), opasek okiennych i drzwi zewnętrznych o odtworzenie opaski płyty balkonowej o powierzchniowe opracowanie detalu ze szczególną dbałością w zachowaniu i podkreśleniu pierwotnego kształtu detalu o wykonanie gruntowania i powłok malarskich o hydrofobizacja strukturalna detalu architektonicznego UWAGA: Wykonanie prac konserwatorskich detalu architektonicznego tynkarskiego elewacji wg Zaleceń Konserwatorskich str. 14-15 opracowania: Wystrój Architektoniczny Elewacji dawnego budynku Starostwa przy ul. Kościuszki 9 w Kępnie autorstwa mgr Jana Macieja Piękniewskiego Dyplomowanego Konserwatora Zabytków 5.6. Prace w obrębie kominów murowanych o w przypadku potrzeby przemurować kominy istniejące na nowo o wykonanie tynków i gzymsów na kominach o powierzchniowe opracowanie lica kominów i gzymsów kominowych w nawiązaniu do tynków historycznych o wykonanie obróbek blacharskich kominów: góra, dół o wykonanie gruntowania i powłok malarskich o hydrofobizacja strukturalna kominów 5.7. Prace dotyczące stolarki okiennej i drzwiowej o odtworzenie - wykonanie stolarki okiennej drewnianej z historycznymi podziałami, historycznym detalem i profilami, w technice okien jednoramowych, dwuszynowych oraz profilowanych drewnianych parapetów wewnętrznych o odtworzenie górnych kwater z przeszkleniami oraz wykonanie powłok malarskich i klamek historycznych w istniejących drzwiach zewnętrznych o odtworzenie historycznego naświetla drzwi zewnętrznych (oficyna 2) o odtworzenie - wykonanie parapetów zewnętrznych w technologii z blachy miedzianej, montaż z ozdobnym "guzem" miedzianym jak w parapetach istniejących 5.8. Prace dotyczące detalu architektonicznego ze stali kutej i stali o Renowacja wraz z częściowym odtworzeniem istniejącego płotka przeciwśniegowego w elewacji tylnej o Odtworzenie wsporników i kwietników w technice kowalstwa artystycznego o Odtworzenie balustrady w technice kowalstwa artystycznego w obrębie balkonu o Remont płyty balkonu w konstrukcji stalowej wraz z wykonaniem warstw wykończeniowych płyty balkonu o Odtworzenie dwóch historycznych latarni narożnych w technice kowalstwa artystycznego o Nad drzwiami wejściowymi od podwórza wykonanie daszków ochronnych w technice kowalstwa artystycznego i szkła bezpiecznego UWAGA: Wykonanie prac konserwatorskich detalu architektonicznego elewacji ze stali kutej wg Zaleceń Konserwatorskich str. 14-15 opracowania: Wystrój Architektoniczny Elewacji dawnego budynku Starostwa przy ul. Kościuszki 9 w Kępnie autorstwa mgr Jana Macieja Piękniewskiego Dyplomowanego Konserwatora Zabytków 5.9. Prace dotyczące stopni zewnętrznych i podłogi tarasu na gruncie o Usunięcie warstw obluzowanych o Wykonanie na nowo wylewki betonowej przeciwwilgociowej o Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w płynie o Oblicowanie stopni zewnętrznych i podłogi tarasu płytą z kamienia naturalnego; granit strzegomski młotkowany / płomieniowany 5.10. Prace dotyczące stopni zewnętrznych granitowych o Wykonanie oczyszczenia stopni zewnętrznych granitowych o Wykonanie renowacji stopni zewnętrznych granitowych materiałami renowacyjnymi do granitu naturalnego o Odtworzenie progu z granitu w obrębie drzwi zewnętrznych - oficyna 2 5.11. Inne prace w obrębie elewacji tylnej budynku mieszkalno - użytkowego i elewacji oficyny o wykonanie remontu i odtworzenia dolnych profili drewnianego gzymsu okapowego w obrębie ryzalitu w elewacji tylnej budynku mieszkalno - użytkowego o wykonanie remontu drewnianych okapów lukarn dachowych w elewacji tylnej budynku mieszkalno - użytkowego o lokalne ustabilizowanie dachówek obluzowanych o odtworzenie dolnych rzędów dachówek w obrębie okapu lukarny murowanej wraz z odtworzeniem gzymsów okapowych w obrębie ww. lukarny o wykonanie kominka wentylacyjnego ceramicznego w dachu lukarny, w ramach likwidacji wylotu istniejącego wywiewu wentylacji grawitacyjnej w murze o konstrukcji szachulcowej o wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania z blachy miedzianej o przełożenie istniejącego okablowania naściennego instalacji teletechnicznych na podtynkowe o remont instalacji odgromowej budynków w tym w pionach elewacji prowadzenie instalacji odgromowej podtynkowo o renowacja istniejących kominków stalowych w połaciach dachowych wraz z wykonaniem malowania kominków na kolor grafit mat o w posadzce tarasu na gruncie wykonanie odpływu dla wód opadowych, podłączenie odpływu do sąsiedniej rury spustowej podłączonej do kanalizacji deszczowej, w poziomie posadzki zakończenie odpływu kratką, w miejscu podłączenia odpływu do rury spustowej wykonanie rewizji o wygubienie optyczne w elewacjach: drzwiczek, klap rewizyjnych i kratek wentylacyjnych poprzez malowanie ww. elementów farbą w kolorze jak elewacja o wykonanie wypustów elektrycznych pod podłączenie latarni narożnych o wykonanie podtynkowo oświetlenia liniowego w górnej części węgarków drzwi zewnętrznych od podwórza (jak oświetlenie wejścia do budynku w elewacji frontowej) o w partii przyziemia wykonanie opaski z kamienia naturalnego na warstwie filtracyjnej żwiru. Uwaga: Jeżeli w toku prac remontowych wystąpią inne zniszczenia budynku w obrębie murów zewnętrznych i w innych częściach obiektu, należy o zniszczeniach powiadomić WUOZ Delegatura w Kaliszu, Inspektora nadzoru inwestorskiego i po akceptacji urzędu konserwatorskiego, należy wykonać niezbędne prace naprawcze, zgodnie z zasadami prowadzenia robót budowlanych i zgodnie ze sztuką budowlaną. Ponadto w ramach zadania należy przewidzieć: o wykonanie obróbki wewnętrznych parapetów, o wykonanie obróbki wewnętrznych wnęk okiennych wraz z pomalowaniem o wszelki inne niezbędne do zrealizowania zadania koszty i opracowania (np. wynikające z decyzji WKZ lub pozwolenia na budowę). 6. Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projekcie budowlano-wykonawczym, projekcje budowlanym oraz STWiORB). Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia. 8.1. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób realizujących zamówienie. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy. 8.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 9. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 3 lat. Uwaga: o termin przedłużonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami pkt 1. działu 14 SIWZ, o termin gwarancji należy zadeklarować w latach od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, o w ofercie należy wskazać okres przedłużonej gwarancji w przedziale od 3 do 5 lat. o brak deklaracji terminu gwarancji w pkt. 2 Formularza ofertowego bądź jego określenie poniżej wymaganego minimum tj. 3 lata skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45260000-7, 45450000-6, 45443000-4, 45111300-1, 45453100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 530881.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAL-BUD Błażej Rubik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Kazimierza 14
Kod pocztowy: 63-500
Miejscowość: Ostrzeszów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 652000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 652000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 652000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.