eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie robót budowlanych dla ZWK OHP polegających na wykonaniu termomodernizacji internatu oraz stołówki w OSIW Stargard etap I wraz z prawem opcji dla etapu II.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-28

Ogłoszenie nr 510186809-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.

Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie: Wykonanie robót budowlanych dla ZWK OHP polegających na wykonaniu termomodernizacji internatu oraz stołówki w OSIW Stargard etap I wraz z prawem opcji dla etapu II.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570367-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 10370340000000, ul. ul. Dworcowa 19, 70-206 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 918 127 981, e-mail m.chudek@ohp.pl, faks 918 127 981.
Adres strony internetowej (url): www.zachodniopomorska-bip.ohp.pl
Adres profilu nabywcy: www.zachodniopomorska-bip.ohp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych dla ZWK OHP polegających na wykonaniu termomodernizacji internatu oraz stołówki w OSIW Stargard etap I wraz z prawem opcji dla etapu II.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZWK.ZPA.271.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla ZWK OHP polegających na wykonaniu termomodernizacji internatu oraz stołówki w OSiW Stargard etap I wraz z prawem opcji dla etapu II. Miejsce wykonania robót budowlanych - ul. Jugosłowiańska 22 a 73-110 Stargard Zamawiający w niniejszym postępowaniu przewiduje prawo opcji o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp tzn. przy ustaleniu wartości zamówienia Zamawiający uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji. 1. Zakres zamówienia podstawowego (etap I) obejmuje w szczególności: 1)Termomodernizacje ścian powyżej terenu polegającą między innymi na: o rozebraniu rur spustowych, o odbiciu tynków wewnętrznych z zaprawy cementowej, o oczyszczeniu podłoża, o zabezpieczeniu okien folią o przygotowaniu podłoża pod system dociepleń- zagruntowanie powierzchni emulsją gruntującą o wykonanie systemu docieplenia na styropianie - płyty o grubości 20 cm, o wykonanie systemu docieplenia na styropianie - warstwa zbrojona i tynk na ościeżach, o ręcznym malowaniu tynków strukturalnych farbami silikonowymi, o montażu profili ochronnych narożnikowych, o obróbkach blacharskich, o montażu okrągłych rynien spustowych oraz półokrągłych dachowych. 2) Wymianie stolarki oraz likwidacji luksferów: o wymiana okien zespolonych na okna z PCV U=0,9W/m2xK, o wymiana drzwi zewnętrznych, o uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach, o dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych. 3) Remoncie posadzki- docieplenie spodu płyt stropowej loggi polegające między innymi na: o rozebraniu posadzek jednolitych cementowych, lastrykowych, o wykonaniu izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z płyt styropianowych, o wykonaniu izolacji poziomej przeciwwilgociowej, o wykonaniu posadzki z płytek o wymiarach 30 x 30 cm oraz cokolików o wysokości równej 15 cm. 4) Ociepleniu stropów piwnic od spodu na wełnie mineralnej. 5) Wykonaniu instalacji odgromowej. 6) Dociepleniu dachów budynku głównego, kuchni oraz stołówki polegające między innymi na: o rozebraniu obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp., o przyklejeniu płyt styropapy do połaci dachowej, o naprawie pokryć dachowych papą termozgrzewalną - obróbki z papy wierzchniego krycia. 7) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania niniejszego zadania podstawowego dla etapu I znajdują się w dokumentacji projektowej, audycie energetycznym oraz przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 11 a do SIWZ. 2. Zamawiający w ramach niniejszego postępowania może skorzystać z prawa opcji na zamówienie obejmujące prace określone jako etap II w dokumentacji projektowej. 1) Wykonanie cokół budynków: o wykonanie systemu na styropianie (EPS) - zestaw dekoracyjny dyspersyjny "mozaikowy" na płytach o grubości 12 cm, o rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej, o ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi, o wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, o wykonanie chodników z płyt betonowych na podsypce piaskowej. 2) Wymiana stolarki o wymiana okien zespolonych, o wymiana drzwi zewnętrznych, 3) Wykonanie okładzin z elementów niedocieplanych: o wykonanie ocieplenia ścian budynków płytami styropianowymi, o wykonanie cienkowarstwowych mozaikowych tynków strukturalnych na ścianach, o wykonanie okładzin schodów z płytek o wymiarach 30 x 30 cm, o malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych, o wymiana daszków nad schodami zewnętrznymi. 4) Wymiana balustrad loggi. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania niniejszego zadania dla etapu II (prawo opcji) znajdują się w dokumentacji projektowej, audycie energetycznym oraz przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 11 b do SIWZ. 3. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 4. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę o woli skorzystania z prawa opcji, o którym mowa powyżej w okresie do 18 miesięcy od dnia podpisania umowy, na warunkach określonych we wzorze umowy. 5. Przed wdrożeniem zamówienia objętego prawem opcji Wykonawca wniesie Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, stanowiące 5% wynagrodzenia brutto za wykonanie etapu II (prawo opcji). 6.Zamawiający złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji w sytuacji, gdy zaistnieje taka potrzeba, oraz gdy posiadać będzie środki na sfinansowanie zamówienia w zakresie objętym opcją. 7. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 8. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie z tytułu wykonania zamówienia objętego prawem opcji zgodne z ofertą Wykonawcy. 9. Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z dokumentacją oraz szczegółowym zakresem robót zwracając uwagę na to, czy zawierają wszystkie informacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy przy kalkulowaniu oferty cenowej. Prace budowlane muszą być zgodne z projektem budowlanym oraz audytem energetycznym dla poszczególnych etapów, Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowej zapłaty, jeżeli na etapie realizacji okaże się, iż przedmiar nie zawierał wszystkich elementów. 10. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. 11. Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty, w trybie określonym w niniejszej specyfikacji. 12. Podane w dokumentacji projektowej nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne pod względem jakości w stosunku do przywołanych w specyfikacji. Materiały i urządzenia równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji projektowej. Wykonawca Zobowiązany jest ustalić z przedstawicielem Zamawiającego materiały które będą użyte do remontu. 13. Dodatkowe uwagi: 1) Wykonawca zapewni kierownika robót budowlanych oraz kadrę niezbędną do prawidłowej realizacji zamówienia. 2) Przedmiot zamówienia objęty będzie przynajmniej 3 letnim okresem gwarancji, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót. 14. Zamawiający zgodnie z przepisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu Pracy) osób wykonujących roboty budowlane. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji robót budowlanych będą wykonywane przez co najmniej 2 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. Warunek, o którym mowa zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już 2 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych/montażowych. a) W wymiarze etatu osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę o pracę Wykonawca zapewni prawidłową realizację powierzonych zadań, b) Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać od dnia rozpoczęcia do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 3 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania prac określonych w pkt 14. c) Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowego pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionej już osoby. d) Wykonawca w terminie 2 dni od dnia rozpoczęcia realizacji umowy oraz na każde żądanie Prowadzącego postępowanie w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w pkt 14 wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że osoby te są zatrudnione przez niego na umowę o pracę. Kopia umowy/ umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 30.08.2019 (Dz.U. 2019 poz. 1781) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. e) W przypadku niewypełniania któregokolwiek z obowiązków określonych w niniejszym ustępie Wykonawcy zostanie naliczona przez Zamawiającego kara umowna w wysokości 5% wartości brutto wskazanej w umowie dla zamówienia podstawowego w przypadku realizacji zamówienia podstawowego lub wartości brutto zamówienia objętego prawem opcji w przypadku realizacji zamówienia objętego prawem opcji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45320000-6, 45443000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający w niniejszym postępowaniu przewiduje prawo opcji o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp tzn. przy ustaleniu wartości zamówienia, Zamawiający uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 530388.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Instalatorstwo i Pomiary Elektryczne Zygmunt Majewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hugona Kołłątaja 20
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 569996.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 569996.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 674573.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający w niniejszym postępowaniu przewiduje prawo opcji. Wartość umowy: zamówienie podstawowe wartość 569 996,51 zł + prawo opcji wartość 110 846,37 zł = Wartość umowy 680 842,88 zł.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.