eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Przebudowa z rozbudową budynku socjalno-gospodarczego na budynek biurowy - kancelarie leśnictw Siemysłów i Starościn wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-03

Ogłoszenie nr 510184119-N-2019 z dnia 03-09-2019 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Namysłów: Przebudowa z rozbudową budynku socjalno-gospodarczego na budynek biurowy - kancelarie leśnictw Siemysłów i Starościn wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581171-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Namysłów, Krajowy numer identyfikacyjny 53055954700000, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 14A, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 190 505, e-mail namyslow@katowice.lasy.gov.pl, faks 774 190 506.
Adres strony internetowej (url): http://www.namyslow.katowice.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa z rozbudową budynku socjalno-gospodarczego na budynek biurowy - kancelarie leśnictw Siemysłów i Starościn wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa z rozbudową budynku socjalno-gospodarczego na budynek biurowy - kancelarie leśnictw Siemysłów i Starościn wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu". Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania został określony w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót opracowanych dla potrzeb niniejszego zamówienia. Miejsce inwestycji znajduje się na działce nr 314/3 w obrębie ewidencyjnym Siemysłów, jednostce ewidencyjnej Domaszowice. 1.1. Istniejący stan zagospodarowania działki. Budynek objęty przebudową z rozbudową zlokalizowany jest w Siemysłowie nr 73, gmina Domaszowice, na działce nr 314/3. Teren działki ogrodzony jest wzdłuż północnej, południowej i wschodniej granicy działki. Na jej terenie usytuowany jest słup energetyczny i napowietrzna linia energetyczna niskiego napięcia. Działka posiada dostęp do drogi publicznej i niezbędnych przyłączy mediów.1.2. Projektowane zagospodarowanie działki. Planowana jest kompleksowa przebudowa z rozbudową istniejącego budynku socjalno-gospodarczego na budynek biurowy, w którym wydzielone zostaną dwa pomieszczenia przeznaczone na kancelarie leśnictw, wiatrołap, korytarz pełniący także funkcję poczekalni oraz zespół pomieszczeń stanowiących zaplecze higieniczno-sanitarne i socjalne dla pracowników kancelarii. W ramach zagospodarowania terenu wokół budynku projektowane są ponadto: - rozbiórka dwóch betonowych śmietników; - rozbiórka betonowego utwardzenia placu; - niwelacja i wyrównanie terenu: założenie trawnika oraz wykonanie nowego utwardzenia z kostki betonowej (wewnętrzna komunikacja i miejsca parkingowe); - wymiana istniejącego ogrodzenia wraz z bramą wjazdową i furtką. 1.3. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI ZABUDOWY: - powierzchnia działki nr 314/3 - 948 m2; - powierzchnia zabudowy budynku biurowego - 141,87 m2; - powierzchnia utwardzona ( w tym 5,96 m2 zadaszonego tarasu) 150,33 m2; - powierzchnia biologicznie czynna - trawnik - 661,76 m2. 1.4. Budynek socjalno-gospodarczy - stan aktualny. Budynek 1. kondygnacyjny, niepodpiwniczony, wybudowany w roku 1988, jako budynek dla brygady konnej, w latach późniejszych wynajmowany na sklep wiejski. Powierzchnia użytkowa: 89,97 m2, powierzchnia zabudowy 117,71 m2, kubatura 573 m3. Pierwotnie w budynku znajdowały się takie pomieszczenia jak: stajnia (stanowiska dla 2. koni), paszarnia, korytarze, kotłownia, węzeł sanitarny, pokój śniadań z szatnią, stodółka, hydrofornia. Budynek zasilany w energię elektryczną linią kablową biegnącą z wielorodzinnego budynku mieszkalnego, dawniej własności nadleśnictwa. Woda ze studni głębinowej. ścieki odprowadzane do zbiornika szczelnego (szamba). 1.5. Przeznaczenie i program użytkowy budynku po przebudowie. Obiekt ten przeznaczony jest do wykonywania czynności kancelaryjno-administracyjnych i przyjmowania interesantów w sprawach związanych z realizacją zadań leśnictwa w ramach prowadzonej gospodarki leśnej. Budynek będzie wyposażony w 2 pomieszczenia przeznaczone do pracy biurowej, pomieszczenia socjalne, sanitarne, gospodarcze oraz korytarz pełniący również funkcję poczekalni. Projektowane pomieszczenia są przystosowane do użytkowania przez osoby niepełnosprawne. Obiekt stanowi miejsce pracy 2-4 pracowników administracyjnych. 1.6. Charakterystyczne parametry techniczne budynku. - długość: 14,80 m, - szerokość: 13,98 m, - wysokość: 7,31 m, - powierzchnia zabudowy: 141,87 m2, - powierzchnia użytkowa: 99,58 m2, - kubatura: 654 m3, - liczba kondygnacji: 1. 1.7. Zestawienie powierzchni użytkowej budynku. 1) Wiatrołap - 6,45 m2, 2) Poczekalnia - 13,48 m2, 3) Kancelaria 1 - 26,55 m2, 4) Kancelaria 2 - 27,56 m2, 5) WC dla niepełnosprawnych - 4,14 m2, 6) Pomieszczenie socjalne - 7,20 m2, 7) Łazienka - 6,57 m2, 8) Pomieszczenie gosp. 1 - 3,82 m2, 9) Pomieszczenie gosp. 2 - 3,81 m2 Razem: 99,58 m2 1.8. Instalacje. W projektowanym budynku przewiduje się instalacje: wodną, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania oraz elektryczną. Poza przedmiotem niniejszego postępowania znalazły się instalacje: wentylacyjna i klimatyzacyjna, których nie należało wyceniać. Poza przetargiem pozostał również bezodpływowy zbiornik na nieczystości ciekłe wraz z łączącym go z budynkiem przykanalikiem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45210000-2, 45260000-7, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45350000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 453622.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Artur Piasecki
Email wykonawcy: a.j.piasecki@gmail.com
Adres pocztowy: Biestrzykowice, ul. Ludowa 20
Kod pocztowy: 46-112
Miejscowość: Świerczów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 557955.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 557955.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 557955.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.